Nee het probleem is het Nederlands klienzielig denken. Iedereen moet gelijk zijn...quote:
misschien heb jij vanaf een afstand een betere helicopterview. maar tegelijkertijd ook een slechter inzicht.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:53 schreef Vampier het volgende:
[..]
Nee het probleem is het Nederlands klienzielig denken. Iedereen moet gelijk zijn...
Kijk voor de grap eens waar de meeste patenten geregistreerd staan.....quote:Op donderdag 16 november 2006 17:24 schreef Vampier het volgende:
gelukkig komen de meeste uitvinden waar jij gebruikt van maakt wel uit de US...![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:33 schreef Vampier het volgende:
Ach dit topic kan op slot, Nederlanders laten inderdaad zien dat ze gehersenspoeld door het leven gaan. Ik geef de hoop op dat het ooit nog goed met jullie komt. :w
Nee niks ervan vampier. Zo werkt 't natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:33 schreef Vampier het volgende:
Ach dit topic kan op slot,
Ondertussen heb je wel een paar centjes in Bush z'n oorlogsschatkist gestopt door een Intel of AMD processor te kopen, een NVidia of ATI videokaart, een Seagate of Western Digital HDD, en mischien heb je zelfs een legale Windows gekocht die wat winst heeft doorgesluisd naar Microsoft, die uiteindelijk Uncle Sam een beetje aan belasting moet betalen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:12 schreef Croga het volgende:
Philips is de grootste patent registrar ter wereld. Philips en al zijn companen hebben de meeste uitvindingen ter wereld gedaan en de meeste doorbraken geforceerd. Daar staat de US geheel buiten (zeker gezien de meeste van die uitvindingen gewoon in ons eigen Eindhoven gedaan worden.....) Dus kom alsjeblieft niet weer met niet-onderbouwde onzin aanzetten..... Daar hebben jullie VS-fanaten al veel te veel van gezeverd in dit topic.....
Bron? Ik vind namelijk heel iets anders.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:12 schreef Croga het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens waar de meeste patenten geregistreerd staan.....
Ik kan je zo vertellen welk land ter wereld de meeste patenten geregistreerd heeft.
Nog sterker: Ik kan je vertellen welke stad het is...
Nog veel sterker: Ik kan je de straat aanwijzen....
En om het hele verhaal af te toppen: Ik kan je het gebouw zelfs aanwijzen......
Philips is de grootste patent registrar ter wereld. Philips en al zijn companen hebben de meeste uitvindingen ter wereld gedaan en de meeste doorbraken geforceerd. Daar staat de US geheel buiten (zeker gezien de meeste van die uitvindingen gewoon in ons eigen Eindhoven gedaan worden.....) Dus kom alsjeblieft niet weer met niet-onderbouwde onzin aanzetten..... Daar hebben jullie VS-fanaten al veel te veel van gezeverd in dit topic.....
ga naar een amerikaans forum danquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Bron? Ik vind namelijk heel iets anders.
Top 15 International Patent Filings by Country (2005)
United States (46,115 international patent filings)
Japan (24,829)
Germany (16,002)
France (5,736)
United Kingdom (5,103)
South Korea (4,686)
Netherlands (4,530)
Switzerland (3,264)
Sweden (2,858)
China (2,501)
Italy (2,351)
Canada (2,322)
Australia (1,999)
Finland (1,890)
Israel (1,456)
http://internationaltrade(...)_inventive_countries
Germans 'file most patents in Europe'
http://www.euractiv.com/e(...)urope/article-158839
World Top 10 - Most Patents Registering Countries
Country Patent Registered
USA 157,496
Japan 125,880
Germany 41,585
France 36,404
South Korea 34,956
UK 33,756
Italy 19,652
Russia 17,592
Netherlands 17,052
Spain 15,809
http://www.mapsofworld.co(...)ering-countries.html
Want?quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:55 schreef Flashwin het volgende:
ga naar een amerikaans forum dan
Wat wil je eigenlijk bereiken met een topic als dit ? Je wilt ons laten weten dat je Nederland kut vindt ? Ik weet ook wel een paar landen die ik kut vind, maar dan ga ik toch niet topics als deze erover openen ? Ik bemoei me niet meer met dat land. Kun jij het spreekwoord "Leven en laten leven" nog herinneren ? Aan ieder land kleven voor en nadelen, daar kun je het op een normale manier over hebben. Jij loopt alleen te zieken.quote:
Jeuh. Ga je nou je moeder blij maken dat je gelijk hebt gekregen?quote:
Jij niet misschien. Maar er zijn genoeg mensen die allerlei "Amerikaquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat wil je eigenlijk bereiken met een topic als dit ? Je wilt ons laten weten dat je Nederland kut vindt ? Ik weet ook wel een paar landen die ik kut vind, maar dan ga ik toch niet topics als deze erover openen?
Een willekeurig nieuwsbericht plukken over een incident in nieuw-zeeland heeft totaal niks temaken met deze discussie, ik zie het al voor me: "zullen we teruggaan naar Nederland?" "Nee want die heeft zo weinig International Patent Filings...."quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:18 schreef LOCALMOTION het volgende:
Het wordt tijd dat we moeten ophouden met mijn "vader is sterker dan die van jou".Wat een onzinnig
gekletst. Agiath wie is dom!! en niet alle typische Amerikanen zijn dom.Onder elke bevolking zijn er
domme mensen en Nederland is geen uitzondering.Critic uit spreken is niet fout,maarje moet wel respect voor elkaar houden.Van onze fouten leren we meer en gaan we nu even als volwassene
discuseren of als de kleintjes schelden/namen noemen. Ik blijf wel lezen. Zyggie -ik ben eens met je..![]()
Vampier, als ze daar in de US allemaal zo zijn zoals jij dan begrijp ik waarom je het zo naar je zin hebt in dat landquote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef Vampier het volgende:
[..]
oegah boegah... mumblah bloo bloo huuuhuuu. ok?
Wij hoeven geen life te krijgen... the whole world revolves around the US. Deal with it!quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:13 schreef Seneca het volgende:
[..]
Vampier, als ze daar in de US allemaal zo zijn zoals jij dan begrijp ik waarom je het zo naar je zin hebt in dat land
Mijn God, StefanP komt zo nu en dan nog eens met echte argumenten, maar jij kunt echt niets anders dan mensen die het niet met je eens zijn bashen, op de man spelen, en dit soort kinderachtige reacties geven wanneer iemand je daar op aanspreekt. Get a life kerel.
Nederland heeft 16 miljoen inwoners.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:00 schreef Vampier het volgende:
Weer zo'n halfazachte met een boek die na een bezoekje aan Disneyland en Universal Studios denkt alles over de US te weten en daarom met populistische taal zijn boek aan de man probeerd te slijten om zo in te cashen. Helaas is Nederland daar te klein voor en wens ik de Heer Donkers (wat een boerennaam btw) veel succes bij het leren van Engels om zich te richten op de echte wereld ipv een schijnwereld die denken dat ze met 18mil inwoners denken dat ze groter en machtiger zijn dan de US.
"Dom" iets "typisch Amerikaans" noemen is ook gewoon dom gebash.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:46 schreef Agiath het volgende:
Dus dat is gewoon dom gebash, dom dus
Maar wel fatsoenlijk openbaar vervoer. En ziektekostenverzekering voor iedereen.quote:Owjah... in jullie achterstandsgebied hebben jullie nog eens geen PS3
Goede reply man. Respect.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:55 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ga naar een amerikaans forum dan
Nee, maar wel als je "Dom" betiteld als "Typisch Amerikaans".quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
'Typisch Amerikaans', is toch geen gebash?
Als jullie zo zeker zijn van jullie eigen superioriteit, waarom heb je dan de behoefte om dat tegen overal en iedereen te verkondigen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:43 schreef Vampier het volgende:
[..]
Wij hoeven geen life te krijgen... the whole world revolves around the US. Deal with it!
USA
![]()
USA
![]()
USA
![]()
USA
![]()
USA
![]()
USA
![]()
USA
![]()
Owjah... in jullie achterstandsgebied hebben jullie nog eens geen PS3
het is inderdaad net een godsdienst van de 'vrede' die kritiek beantwoord met moord, vuur en haat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als jullie zo zeker zijn van jullie eigen superioriteit, waarom heb je dan de behoefte om dat tegen overal en iedereen te verkondigen?
Dat niet, maar iemand die echt overtuigd is van zijn eigen superioriteit heeft niet de behoefte om dat tegen iedereen te verkondigen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is inderdaad net een godsdienst van de 'vrede' die kritiek beantwoord met moord, vuur en haat.
ja dat zeg ik dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat niet, maar iemand die echt overtuigd is van zijn eigen superioriteit heeft niet de behoefte om dat tegen iedereen te verkondigen.
en met de verkeerde president zelfs gevaarlijk, erg gevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:56 schreef Zyggie het volgende:
Het hollywood denken zit gewoon in deze mensen. America the land of the free. Pijnlijk, erg pijnlijk.![]()
Ik geef weinig om de mening van een persoon eigenlijk. Donkers kon America gewoon niet aan en ging terug... en wat deed mijnheer... juist een kritisch boek schrijven omdat hij zich buitengeslote voelde. Weet je wat ik daarvan denk? Dat die kleuter lekker in een zandbak gaat spelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
heel verhaal over een man met een boeren naam
Mijn god...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:12 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik geef weinig om de mening van een persoon eigenlijk. Donkers kon America gewoon niet aan en ging terug... en wat deed mijnheer... juist een kritisch boek schrijven omdat hij zich buitengeslote voelde. Weet je wat ik daarvan denk? Dat die kleuter lekker in een zandbak gaat spelen.
Gelul. Het is Vampier die voortdurend op de man speelt, en niet vatbaar blijkt voor normale argumenten. Het enige wat wij doen is de discussie verplaatsen naar zijn eigen niveau.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:49 schreef popolon het volgende:
Kijk nou komt het zwaktebod van foto's plaatsen en daarop persoonlijk reageren.
Op zich was dit een vermakelijk topic.
Was.
Op argumenten reageert hij alleen maar met meer gescheld en gezuig.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:27 schreef popolon het volgende:
Ik ben ook niet ondersteboven van de meeste replies van vampier maar persoonlijk vind ik het afzeiken dmv een fotoboek wel vrij sneu.
Je kan toch wel beter als intelligente Nederlander tegenover zo'n domme Amerikaan?
Ik zie een pot en ketel argumentquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:34 schreef Seneca het volgende:
[..]
Op argumenten reageert hij alleen maar met meer gescheld en gezuig.
Gelukkig niet, hoeven we ons ook niet druk te maken om dit soort trieste situaties:quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:43 schreef Vampier het volgende:
Zeg, dat zijn uitzonderingen,quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef Trigger190 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, hoeven we ons ook niet druk te maken om dit soort trieste situaties:
http://www.whiotv.com/news/10340455/detail.html
http://www.wkyt.com/news/headlines/4661551.html
Oh, alsjeblieftquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:56 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik zie een pot en ketel argument
Z'n shows elke avond op tv zijn nog veel beter.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:27 schreef bolivian het volgende:
Ik kan niet wachten tot America (The Book) van Jon Stewart in de bus valt,!
Jazeker, weer zo'n ongenuanceerd werk van een jubelende democraat!
Ik zie in jouw posts ook niet echt argumenten maar meer een onderbuikgevoel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:56 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik zie een pot en ketel argument
Ik ben geen clone, ken je feiten meid.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:12 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oh, alsjeblieftAls ik hier met normale argumenten kom, dan reageer je daar alleen maar op door te zuigen. Het is alsof ik een volwassen discussie met iemand probeer te voeren met een puber die voortdurend tegen me staat te schelden en schreeuwen. Dat gaat dan een tijdje zo door, tot ik besluit dat ik het niet meer pik, en het spelletje op jouw niveau ga spelen. Dat is toch immers wat je wil? Een volwassen discussie zit er met jou immers niet in. Maar nee, DAN ben ik opeens hypocriet!
Vampier, je bent gewoon een ordinaire relkloon. Je bent voortdurend bezig te kijken hoe ver je kunt gaan, voortdurend bezig te proberen mensen uit hun tent te lokken, en ik ben zo stom om erop in te gaan. Als jij daar je kicks uit haalt, prima, dat moet je zelf weten, maar ik vind het een behoorlijk trieste hobby., en ik doe er niet langer aan mee. Vanaf nu ga ik je gezuig gewoon negeren.
Mooi spelletje he?quote:Op zaterdag 18 november 2006 05:48 schreef JediMindTricks het volgende:
Speel je daar nou veel Texas Hold 'Em ?
Het begint inderdaad flink op te komen hier..quote:Op zaterdag 18 november 2006 05:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Mooi spelletje he?
Is in Nederland ook vrij populair sinds kort.
En ik ben geen meid, ken je feiten clonequote:Op zaterdag 18 november 2006 05:45 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik ben geen clone, ken je feiten meid.
Je jankt anders wel als een wijf.quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:07 schreef Seneca het volgende:
[..]
En ik ben geen meid, ken je feiten clone
Jaja, ik trap er niet meer in. Je bent een reller en hebt er niet een kloon voor nodigquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:12 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik geef weinig om de mening van een persoon eigenlijk. Donkers kon America gewoon niet aan en ging terug... en wat deed mijnheer... juist een kritisch boek schrijven omdat hij zich buitengeslote voelde. Weet je wat ik daarvan denk? Dat die kleuter lekker in een zandbak gaat spelen.
Hoe ernstig is de situatie nou voor Amerikaanse pokeraars? Met die wet die Bush er doorheen heeft geknald.quote:Op zaterdag 18 november 2006 05:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Mooi spelletje he?
Is in Nederland ook vrij populair sinds kort.
True,quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Z'n shows elke avond op tv zijn nog veel beter.
Oh er zijn dus sites die nog wel aanbieden en sites als partypoker die alle Amerikaanse accounts hebben bevroren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hoe ernstig is de situatie nou voor Amerikaanse pokeraars? Met die wet die Bush er doorheen heeft geknald.
En jij relt anders wel als een kloon. Wat is je punt? :-)quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:50 schreef Vampier het volgende:
[..]
Je jankt anders wel als een wijf.![]()
't Is een vermakelijke show ja, erg goed bekeken ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
True,!
Gelukkig zijn er enkele devote late night verspreiders online actief, waardoor ik nu met zekerheid kan zeggen dat Jon Stewart de beste is van het alhier bekende viertal hosts.
Sony gebruikt jullie, net als Microsoft, als Beta test gebied zodat ze in Europa tenminste een volledig product kunnen afleveren..... Dat de Amerikanen daar in trappen zegt meer over de Amerikanen dan over iemand anders....quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:43 schreef Vampier het volgende:
Perspectief mijn waarde.quote:Op maandag 20 november 2006 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Goed idee. Je gezichtsverlies is inmiddels onmetelijk geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |