Wie isquote:is de zoon van Archibald Gans en Annie Prul en een achter-kleinzoon van Theodoor Prul.
de url's van de plaatjes tussen [img][/img] zettenquote:Op maandag 13 november 2006 01:47 schreef liefie_ het volgende:
en hoe krijg ik de plaatjes er nu in?
Dat hele url verhaal veranderen in een img verhaal.quote:Op maandag 13 november 2006 01:47 schreef liefie_ het volgende:
en hoe krijg ik de plaatjes er nu in?
Jup.quote:Op maandag 13 november 2006 01:49 schreef liefie_ het volgende:
en dan moet ik de punten uit het vorige topic er bij op tellen neem in aan en veranderen?
krijgen jullie nu ook kruisjes bij de bovenste 2? want dan doe ik iets foutquote:Op maandag 13 november 2006 01:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat hele url verhaal veranderen in een img verhaal.
de url van de plaatjes http..t/m..jpg tussen img tagsquote:Op maandag 13 november 2006 01:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
krijgen jullie nu ook kruisjes bij de bovenste 2? want dan doe ik iets fout
Ja, die. LIEFIE_+1quote:Op maandag 13 november 2006 01:52 schreef liefie_ het volgende:
gijs gans trouwens?
Dacht ik alquote:Op maandag 13 november 2006 02:00 schreef liefie_ het volgende:
nee
Ik heb gezocht, maar kwam dat niet tegen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:59 schreef erkel het volgende:
Is zijn officiele naam niet Gijsbert dan?![]()
idd 38 minuten als ik t goed hebquote:Op maandag 13 november 2006 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht ik al
De koetste was maar een paar minuten dacht ik
neequote:Op maandag 13 november 2006 02:01 schreef erkel het volgende:
Engeland en Argentinië ?
Net op het moment dat ik mijn vorige antwoord invoerde, bedacht ik me ook dat het in Afrika was!quote:Op maandag 13 november 2006 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Tanzania ofzo in iedergaval was het een afrikaans land
nou ik reken het goed!quote:Op maandag 13 november 2006 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Tanzania ofzo in iedergaval was het een afrikaans land
Jeejquote:Op maandag 13 november 2006 02:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik reken het goed!
want het is zanzibar maar dat is een deel van tanzania als ik t goed heb!
Yurithemaster +1
quote:Op maandag 13 november 2006 02:07 schreef liefie_ het volgende:
wauw de plaatjes doen het!
en dan nu de punten
quote:Op maandag 13 november 2006 02:10 schreef erkel het volgende:
Kruistocht in een spikerbroek
quote:Op maandag 13 november 2006 02:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Haha je had het bijna goed Yuri![]()
Wyccie +1
Sorry ik heb geen haar op mijn buik of borstquote:Op maandag 13 november 2006 02:25 schreef liefie_ het volgende:
van nanking!
volgens mij is het geen vrouwelijke buikquote:Op maandag 13 november 2006 02:25 schreef liefie_ het volgende:
van nanking!
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 13 november 2006 02:26 schreef erkel het volgende:
volgens mij is het geen vrouwelijke buik![]()
Hebben die zwaluwen ook een directe link met de bewuste persoon (behalve dat het op zijn buik getattooeerd staat)
Yep!quote:Op maandag 13 november 2006 02:29 schreef Gatalin het volgende:
Robbie Williams?
jammer want dat vind ik net zo sexyquote:Op maandag 13 november 2006 02:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen haar op mijn buik of borst.
* NanKing heeft geen idee
Nee, die was het in de periode '73-'76quote:Op maandag 13 november 2006 02:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Den uil?
Wist het wel maar ik kan er even niet opkomenquote:Op maandag 13 november 2006 02:36 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Nee, die was het in de periode '73-'76
Die was de tweede, na het 'noodkabinet' van de gezochte MPquote:Op maandag 13 november 2006 02:41 schreef Mark_V het volgende:
ik denk louis beel
Dat is hem!quote:Op maandag 13 november 2006 02:46 schreef Mark_V het volgende:
schermerhorn?
Ik bied tweequote:Op maandag 13 november 2006 02:52 schreef Mark_V het volgende:
Met drie van de vier groen links partijen ben ik tevreden....
Doe maarquote:Op maandag 13 november 2006 08:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wil er wel eentje stellen?
+1 doekaquote:Op maandag 13 november 2006 09:05 schreef doeka het volgende:
The fallen Madonna with teh big boobies
quote:Op maandag 13 november 2006 09:12 schreef cafca het volgende:
Janse Bagge Band - Sollicitere
* cafca heeft het singletje nog thuisliggen
quote:Op maandag 13 november 2006 09:29 schreef cafca het volgende:
Ook niet. Helpt het als ik zeg dat de banteng verwant is aan de Gaur?
quote:De banteng is een wilduit de bossen van Zuidoost-Azië.
is een gedomesticeerde vorm van deze soort. Verwilderde
leven in het Noordelijk Territorium in Australië. Alhoewel voorheen werd gedacht dat bantengs nauw verwant zijn aan de gaur, wordt er tegenwoordig gedacht dat ze nauwer verwant zijn aan het huis-
. Ze kunnen makkelijk kruisen met huis-
, en krijgen vruchtbare nakomelingen.
Nee, maar je komt wel meer in de buurt kwa formaat....quote:Op maandag 13 november 2006 09:36 schreef liefie_ het volgende:
nee het huis kat kan niet.....
een hert dan?
hoewel ik niet zie wat een huishert dan moet zijn maar toch
quote:De banteng wordt 180 tot 225 centimeter lang en 160 centimeter hoog. De staart wordt 65 tot 70 centimeter lang. Bantengs worden 400 tot 900 kilogram zwaar. De eilandvormen zijn lichter van kleur. De banteng kent seksueel dimorfisme: volwassenzijn veel donkerder van kleur dan de vrouwtjes. Een volwassen
heeft een kastanjebruine (vastelandvorm) tot bruinzwarte (eilandvormen) vacht, terwijl jonge
en
een roodbruine vacht hebben. Alle bantengs hebben witte poten, een witte snuit, witte plekken op de romp en witte vlekken boven de ogen.
RoofingBurner +1quote:Op maandag 13 november 2006 09:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Een of andere rundersoort?
flinke hond, van 180cm hoog en 400-900 kgquote:Op maandag 13 november 2006 09:45 schreef liefie_ het volgende:
een hond?
ik ben een vrouwquote:Op maandag 13 november 2006 09:46 schreef cafca het volgende:
[..]
flinke hond, van 180cm hoog en 400-900 kg
Roperquote:Op maandag 13 november 2006 10:15 schreef cafca het volgende:
Mrs en Mr Groper... George & Mildred?
Of haal ik nu e.e.a. door elkaar?
Ah, een kennerquote:Op maandag 13 november 2006 10:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Helm?
quote:Op maandag 13 november 2006 10:37 schreef RoofingBurner het volgende:
KUnt u mij de weg naar Hamelen vertellen mijnheer?
Oh, daar doet ie niet moeilijk over.quote:Op maandag 13 november 2006 10:39 schreef cafca het volgende:
Tja, over die komma doe ik niet moeilijk.
Een flipperkast?
Ja, dat vroeg ik me ook af; is er vannacht weer iets gebeurd?quote:Op maandag 13 november 2006 10:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Even een vraagje. In de vorige topics heeft onze Googlevogel weer een paar vragen goed beantwoord, en daar ook punten voor gekregen. Toen is min of meer besloten (dacht ik) dat hij een derde en laatste kans zou krijgen (zie OP). Nu heeft hij echter geen punten en staat hij onderaan. Betekent dit dat hij geen derde kans krijgt en het nu al einde oefening is?
quote:Op maandag 13 november 2006 10:57 schreef cafca het volgende:
Maastricht
quote:Op maandag 13 november 2006 10:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nijmegen
quote:Archeologe Fleur Kemmers heeft bewezen dat de Romeinse wortels van Nijmegen nog verder teruggaan dan gedacht. Nijmegen bestaat 2000 jaar, of nog langer. Maastricht heeft nu zeker het nakijken.
Maastricht kan wel inpakken. Romeins Nijmegen is nog ouder dan tot nu toe werd aangenomen. Onderzoek van de munten die bij de opgravingen van het oudste Romeinse legioenskamp in Nijmegen-Oost zijn gevonden, leidt tot de conclusie dat de soldaten er in 19 BCE neerstreken. Tot nu toe werd ervan uitgegaan dat dit enorme kamp, dat plaats bood aan twee legioenen twaalfduizend soldaten, in 12 BCE zou zijn gebouwd.
De Utrechtse archeologe Fleur Kemmers schrijft het in haar proefschrift waarop zij maandag 27 juni promoveert aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Kemmers onderzocht de driehonderd munten die de soldaten in het legioenskamp ruim tweeduizend jaar geleden verloren. Daaruit kon ze geen andere conclusie trekken dan dat deze versterking in 19 of mogelijk in 18 BCE is ingericht en vóór 10 BCE weer is verlaten.
De geschiedenis van Nijmegen, de stad die momenteel haar tweeduizendjarig bestaan viert, heeft daarmee nog oudere wortels gekregen. Hiermee heeft de stad een extra argument in handen om zich als oudste stad van Nederland te profileren.
De status van oudste stad wordt betwist door Maastricht. Maar de Romeinen verschenen volgens veel onderzoekers in Nijmegen een stuk eerder ten tonele dan in de Limburgse hoofdstad. Bovendien was Maastricht in de Romeinse tijd een dorp, terwijl Nijmegen al uitgroeide tot een stad.
Klopt, Nijmegen is niet continue bewoond geweest sinds de eerste bewoners, en daarom is Maastricht de oudste...quote:Op maandag 13 november 2006 10:59 schreef Neleos het volgende:
Maastricht of Nijmegen. Daar was wat discussie over.
Ja, Guusje Terhorst heeft Nijmegen helemaal vol gehangen met vlaggen waar op beweerd wordt dan Nijmegen de oudste stad zou zijn. Ik heb begrepen dat het nogal discutabel zou zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 10:59 schreef Neleos het volgende:
Maastricht of Nijmegen. Daar was wat discussie over.
De eerste complete en juiste! CAFCA + 1quote:Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef cafca het volgende:
Friesland - leeuwarden
Groningen-Groningen
Drenthe - Assen
Overijssel - Zwolle
Gelderland- Arnhem
Limburg - Maastricht
Noord-Brabant - Den Bosch
Zeeland - Middelburg
ZuidHolland - Den Haag
NoordHolland - Haarlem
Utrecht - Utrecht
Flevoland - Lelystad
Edit: Ik typ te langzaam
Er zijn de laatste jaren archeologische vondsten in overvloed gedaan die bewijzen dat Nijmegen wél continue bewoning kende. Dat Nijmegen de oudste stad van Nederland is, wordt overigens door de Maastrichtse gemeentearcheoloog volmondig erkend.quote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef cafca het volgende:
Klopt, Nijmegen is niet continue bewoond geweest sinds de eerste bewoners, en daarom is Maastricht de oudste...
Het is goed dat ik géén Friese roots heb, maar anders.................quote:Op maandag 13 november 2006 11:07 schreef Etcetera het volgende:
zul je zien, door dat stomme friesland heb ik het fout
never blame yourselfquote:Op maandag 13 november 2006 11:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is goed dat ik géén Friese roots heb, maar anders.................![]()
![]()
Van mij mag hij het nog eens proberen, maar wie neemt hem nog serieus?quote:Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft iemand nou nog een idee hoe het met Jayhawk zit?
het is heel simpel: ik vind nog steeds dat hij voor eeuwig uit de spel moet wegblijvenquote:Op maandag 13 november 2006 11:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Van mij mag hij het nog eens proberen, maar wie neemt hem nog serieus?
Kijk, een kennerquote:Op maandag 13 november 2006 11:16 schreef Berkery het volgende:
Hop, bier?
Dat dus. Ik betrapte mezelf er gisteren al op dat ik ieder antwoord dat hij gaf ging controleren, en hem niet vertrouwde bij de Twiki-vraag.quote:Op maandag 13 november 2006 11:16 schreef Etcetera het volgende:
het is heel simpel: ik vind nog steeds dat hij voor eeuwig uit de spel moet wegblijven
maar als de meerderheid vind dat hij nog een kans verdient, prima
en als wanneer hij weer wordt betrapt, dan zal ik écht zeggen: TOLD YOU
want hij gáát weer googlen, daar twijfel ik niet aan
Hij heeft gisteren punten gehaald; en er was verder geen ruzie; het lijkt erop dat zijn punten niet zijn bijgewerkt, maar het fijne weet ik er niet van.quote:Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat dus. Ik betrapte mezelf er gisteren al op dat ik ieder antwoord dat hij gaf ging controleren, en hem niet vertrouwde bij de Twiki-vraag.
Hij staat inmiddels op 8 punten.quote:Op maandag 13 november 2006 11:23 schreef doeka het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren punten gehaald; en er was verder geen ruzie; het lijkt erop dat zijn punten niet zijn bijgewerkt, maar het fijne weet ik er niet van.
Maar het kan geen toeval zijn dat juist hij de nieuwe punten niet heeft gekregen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:23 schreef doeka het volgende:
Hij heeft gisteren punten gehaald; en er was verder geen ruzie; het lijkt erop dat zijn punten niet zijn bijgewerkt, maar het fijne weet ik er niet van.
Oh! Maar onderaan de lijst staat 'ie nog een keer, vandaar...quote:Op maandag 13 november 2006 11:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij staat inmiddels op 8 punten.
ik had ook die andere punten niet gezien.quote:Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh! Maar onderaan de lijst staat 'ie nog een keer, vandaar...
Hoppa!quote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Union Carbide.
quote:![]()
was een laadstation voor olietankers dat in juni 1995 versleten was en buiten gebruik zou worden genomen door de eigenaars Shell en ESSO. Shell claimde, na eigen onderzoek, dat afzinken in de diepzee de beste optie was. Afbreken op het land zou gevaarlijker zijn, schadelijker zijn voor het (land-)milieu en ook veel meer kosten.
+1 SaskiaRquote:Op maandag 13 november 2006 11:33 schreef SaskiaR het volgende:
Brent Spar
quote:Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef SaskiaR het volgende:
Ik kwam hier volledig toevallig langswaaien en ik moet nu echt weer aan het werk.... dus iemand anders mag:)
correctie! (hier was ik best snel bij)quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Budweiser?
Lijkt me niet.quote:Op maandag 13 november 2006 11:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik reken het goed. Het antwoord is eigenlijk Anheuser-Busch, de moederonderneming van het merk Budweiser.
Yurithemaster +1
Uhm.. dat blijkt inderdaad de grootste te zijn, ze hebben Anheuser Busch afgelost met hun merk Budweiser. Voorheen stond het bekend als Interbrew, bekend van onder meer Oranjeboomquote:Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef Etcetera het volgende:
inbev
er is al 's een vraag over geweest, sindsdien ken ik interbrew als inbevquote:Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef macondo het volgende:
[..]
edit: wel knap, want niemand kent het bedrijf Inbev eigenlijk onder deze naam![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 11:54 schreef cafca het volgende:
Ah, dus de eertse vrouwelijke studente is gesjeesd?
Zie je wel dat ze vrouwen niet moeten laten studeren?
quote:(Keulen, 5 november 1607 – Wieuwerd, 4 dan wel 14 mei 1678) was de zeer begaafde dochter van Frederik van Schurman en Eva van de Harf die zich later ontwikkelde tot geleerde, dichteres en kunstenares.
verrekquote:Op maandag 13 november 2006 12:10 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De Darter had dit ook volgens mij.![]()
Van wie is deze uitspraak?quote:Op maandag 13 november 2006 12:16 schreef dartfanaat het volgende:
Gooitzen +1
De redenatie klopt, Blair niet. klopt. Het ging om een voetbaltechnische vraag die de beste man gesteld werd.quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij van iemand die het figuurlijk bedoeld dus iemand die niets te maken heeft met de zee of met vissen. Ik gok op Tony Blair.
Ja hoor. Grootste held die ik ooit heb zien voetballen. Tegenwoordig acteur, schilder, filosoof en schrijver.quote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef Mark_V het volgende:
dat was le king vlak nadat hij die crystal palace hooligan had getrapt
Hm, dan zit ik te twijfelen tussen Auxerre en Bordeaux. Hij is ook nog een divisie lager verhuurd.quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Mark_V het volgende:
Nee volgens wikipedia heeft hij eerst nog bij 3 andere ploegen wedstrijden gespeeld....
Wegens erg veel kennis krijg je gewoon het punt, omdat ik niet het idee heb dat er anderen zijn die het weten. Het antwoord is Aurerre, daarna heeft hij inderdaad voor Bordeaux gespeeld.quote:Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hm, dan zit ik te twijfelen tussen Auxerre en Bordeaux. Hij is ook nog een divisie lager verhuurd.
zeg dat danquote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Erik Cantona hebben de heren het over volgens mij.
Ik ben pas fan geworden toen hij naar Man U ging, dus de tijd daarvoor ken ik niet zo uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wegens erg veel kennis krijg je gewoon het punt, omdat ik niet het idee heb dat er anderen zijn die het weten. Het antwoord is Aurerre, daarna heeft hij inderdaad voor Bordeaux gespeeld.
En wat is dat derde team dan?quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Mark_V het volgende:
Nee volgens wikipedia heeft hij eerst nog bij 3 andere ploegen wedstrijden gespeeld....
En ja, hij komt wel uit Marseille, wel raar dat hij daar dan niet is gestart![]()
Oh, die van de reclame.quote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Erik Cantona hebben de heren het over volgens mij.
Mwah, engelstalig......quote:Op maandag 13 november 2006 12:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Sjees, weet je hoeveel Engelstalige voetballers er zijn?
Uit het hoofd (wiki is alweer afgesloten): montpellierquote:
Hij is bij de jeugdopleiding na een jaar weggegaan, meen ik. Hij was niet goed genoeg, terwijl ze hem na een aantal jaar voor heel veel geld hebben terug gekocht.quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Mark_V het volgende:
En ja, hij komt wel uit Marseille, wel raar dat hij daar dan niet is gestart![]()
Klopt. Hoe heette de dame in kwestie? Ze staat wel in Komrij.quote:Op maandag 13 november 2006 12:38 schreef Mark_V het volgende:
ik gok matroos vos
maar ff serieus, volgens mij een of andere vrouwelijke dichter
quote:Op maandag 13 november 2006 12:40 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Klopt. Hoe heette de dame in kwestie? Ze staat wel in Komrij.
En terecht, het is niet voor niets de grote volksschrijver.quote:Op maandag 13 november 2006 12:41 schreef Mark_V het volgende:
ja ehhh, mijn hoofd zit al vol met weetjes over cantona, dit kan er niet meer bij
ik zou het echt niet weten, ik ben niet zo literatuurderig, maar de persoon reve heeft mij altijd geboeid.....
WTF is Komrijquote:Op maandag 13 november 2006 12:40 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Klopt. Hoe heette de dame in kwestie? Ze staat wel in Komrij.
Komrij's keuze, de Nederlandse po"ezie in 1000 en enige gedichten. Je zuigt wel heel erg als je als dichter daar niet in staat.quote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
WTF is Komrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het een dichter is, maar is het ook een blad ofzo?
Nee. De voornaam klopt wel.quote:Op maandag 13 november 2006 12:44 schreef Neleos het volgende:
Hanny Schaft
ik denk dat met De Komrij de 2 dichtbundels worden bedoeld waarin de geschiedenis van zoveel eeuwen poezie is verzameldquote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
WTF is Komrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het een dichter is, maar is het ook een blad ofzo?
Necrofilie is meer iets voor Wolkersquote:Op maandag 13 november 2006 12:44 schreef Neleos het volgende:
Hanny Schaft
De avonden was echt een prachtig boekquote:Op maandag 13 november 2006 12:48 schreef Etcetera het volgende:
ik weet wel wat van literatuur, maar ik heb me nooit kunnen interesseren voor Reve
Dat is heel verdrietig. Ik kan het je zeker aanraden.quote:Op maandag 13 november 2006 12:48 schreef Etcetera het volgende:
ik weet wel wat van literatuur, maar ik heb me nooit kunnen interesseren voor Reve
Nee, maar die was wel met de beste man bevriend.quote:Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
Emile Zola?
ik vond het echt waar een drama. kon er niet doorheen komenquote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De avonden was echt een prachtig boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |