Die kimono was inderdaad supermooi! Heel soepelvallend ook enzo, dat moet echt heel mooi staan wanneer je slank bent en er mooie hoge schoentjes onder doet.quote:Op maandag 13 november 2006 01:37 schreef wizarddragon het volgende:
Als ik een vrouw had, zou ik zo'n kimono voor haar kopen. Echt stijlvol
. De rest is een beetje truttig
Thanx!quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die kimono was inderdaad supermooi! Heel soepelvallend ook enzo, dat moet echt heel mooi staan wanneer je slank bent en er mooie hoge schoentjes onder doet.
En Roeji:
Wanneer door toedoen van H&M zelf 1 artikel van je bestelling pas later verzonden kan worden, betaal je voor dat artikel dat later komt verder geen verzendkosten.
Denk dus dat het met die optie die je aan kunt vinken niet anders zal zijn (maar nee, ik weet het helaas niet zeker!)
Jammer dat het niet is geluktquote:Op maandag 13 november 2006 10:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Baal nog steeds onwijs dat ik 'm niet heb.
Bedankt, goede tip. Ik had overigens al naar de servicelijn gebeld om te vragen of ik alsnog de korting kon krijgen. Deden ze niet echt moeilijk over, dus dat scheelde zomaar 50 euro.quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Aventura het volgende:
Tip voor degenen die de kortingscode vergaten in te voeren: bestel nu nog iets voor 2 of 3 euro (flesje nagellak ofzo), dan haalt-ie alsnog de kortingen eraf.
Zolang het nog niet verstuurd is, kun je nog vanalles wijzigen
Ja, of die gezichtsmaskers van ¤ 1,50quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Aventura het volgende:
Tip voor degenen die de kortingscode vergaten in te voeren: bestel nu nog iets voor 2 of 3 euro (flesje nagellak ofzo), dan haalt-ie alsnog de kortingen eraf.
Zolang het nog niet verstuurd is, kun je nog vanalles wijzigen
Nu niet meer. Alles is uitverkocht.quote:Op maandag 13 november 2006 17:29 schreef poohy het volgende:
Ik zie trouwens dat bij de dames nog een aantal V&R broeken beschikbaar zijn![]()
Ow, okeequote:Op maandag 13 november 2006 17:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu niet meer. Alles is uitverkocht.
bronquote:Website H&M plat door Victor & Rolf-actie
AMSTERDAM - Vanaf 00.00 uur afgelopen nacht konden klanten van Hennes en Mauritz in Nederland en Scandinavië online de collectie van ontwerpers Victor & Rolf bestellen. De website hm.com/nl bleek niet berekend op het grote aantal bezoekers. Het eerste half uur was de site vrijwel onbereikbaar.
Dit blijkt uit metingen die Keynote uitvoerde op de website. Tot 00:30 duurde het meer dan vier minuten voordat de pagina’s waren geladen. Later in de nacht, om 04.55 uur, verscheen op de pagina een foutmelding waardoor er tot 06.00 uur helemaal geen aankopen meer gedaan konden worden. Desondanks was de collectie, op een broek maatje 34 na, in een mum van tijd uitverkocht.
welke achterlijk slechte krant was dat dan? Mag hopen De Telegraaf?quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef parselmouth het volgende:
Victor en RolfNederlandse ontwerpers, Nederlandse namen en nog schrijft een Nederlandse krant het verkeerd
De Belgen hebben het nieuwsbericht van de Telegraaf overgenomen en hebben het wel goed gespeld.quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef parselmouth het volgende:
Victor en RolfNederlandse ontwerpers, Nederlandse namen en nog schrijft een Nederlandse krant het verkeerd
Dat ga ik ook zeker doen. Maar in principe kan je toch elke keer bij bestellen, ondanks dat je al items hebt staan op de bestellijst?quote:Op maandag 13 november 2006 18:10 schreef schatje het volgende:
Anders moet je even bellen naar de klantenservice. Die maken het wel even in orde voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |