Was nog niet bekend.quote:Op zondag 12 november 2006 23:12 schreef Radegast het volgende:
Ja hoor Marco, da's weer heel logisch! Zeker omdat ie zo'n fantastisch bezig is met AC Milan de laatste weken?
Wie heeft er zich afgemeld eigenlijk?
Nee, van der Vaart of Sneijder.quote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Sno heeft zich zeker afgemeld om de volgende generatie ook een kans te geven.
Ja, eindelijk iemand die het bord voor Van Bastens hoofd vandaan heeft gehaald.quote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Backdoorman het volgende:
vbasten de grootste opportunist van Nederland, mijn God!
Wel uitermate terecht dat Seedorf er weer es bij zit!
Bommel komt niet meer henk. Doe dan Davids ofzoquote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Rorata het volgende:
eindelijknu van nistelrooy en van bommel nog
quote:Op zondag 12 november 2006 23:15 schreef Joeriii het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG enz...
Jawel hoor, als Bassie vertrekt komt van Bommel meteen weer terug.quote:Op zondag 12 november 2006 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bommel komt niet meer henk. Doe dan Davids ofzo
Nee grapjequote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef jna het volgende:
Serieus?
Laten we hopen vd Vaart centraal en Seedorf op links.quote:Op zondag 12 november 2006 23:18 schreef Fathom het volgende:
Dus van de vaart in de basis en Seedorf op de bank... Marco kennende.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
of die neger zit ons keihard te flashen
je bent wel trots op je topic he?quote:Op zondag 12 november 2006 23:20 schreef Corksterr het volgende:
Handig als iemand even de lay-out in orde maakt.
Tegen een tegenstander als Luxemburg he.quote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef jna het volgende:
En die mongool van een van Basten zegt een paar dagen geleden nog dat ie het niet gepast vindt om een speler als Seedorf een paar dagen voor de wedstrijd alsnog op te roepen. Wat een kneus zeg.
Sneijder is geblesseerd daarom.quote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef jna het volgende:
En die mongool van een van Basten zegt een paar dagen geleden nog dat ie het niet gepast vindt om een speler als Seedorf een paar dagen voor de wedstrijd alsnog op te roepen. Wat een kneus zeg.
Voor een kneuzenwedstrijd tegen Luxemburg inderdaad, maar niet voor tegen een toplandquote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef jna het volgende:
Seedorf alleen intressant als vervanger van Sneijder of Vaart, wel consequent dus.quote:Op zondag 12 november 2006 23:21 schreef jna het volgende:
quote:Op zondag 12 november 2006 23:23 schreef Ludacriss het volgende:
en als Seedorf nu echt heel ernstig wil doen belt ie het af en meld ie zich morgen bij Jong Oranje
dat heb ik nou nooit begrepen, volgens mij is dat verhaal nogal opgeblazen!quote:Op zondag 12 november 2006 23:25 schreef NJ het volgende:
wel in het argument dat je een karakter als Seedorf er niet bij wil hebben in de groep.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:19 schreef Thetallguy het volgende:
Engeland - Nederlad 0-1
'90+1 Seedorf (pen.)
Dan verdient hij gewoon nog een kans.quote:Op zondag 12 november 2006 23:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer een (ex) ajacied![]()
hihihih nee
Clarence
Ben echt benieuwd wat de reacties op fok! zijn, als hij 90 minuten kut speelt woensdag
Doet 'ie ook wel.quote:Op zondag 12 november 2006 23:26 schreef mitt het volgende:
Bedanken Clarence!
quote:Op zondag 12 november 2006 23:19 schreef Thetallguy het volgende:
Engeland - Nederlad 0-0
'90+1 bijz: Seedorf mist pen.
Seedorfquote:
Hij ging bijna huilen....quote:Op zondag 12 november 2006 23:27 schreef Grimm het volgende:
Hahah frits vloekt
quote:***OETBAL************************* 1/2
**** Seedorf terug in selectie Oranje
**Clarence Seedorf is toegevoegd aan de
selectie van het Nederlands Elftal voor
het oefenduel met Engeland,woensdag in
Amsterdam.Seedorfs laatste interland
dateert van 30 juni 2004.
Bondscoaches Marco van Basten en John
van 't Schip hebben de middenvelder van
AC Milan opgeroepen in verband met de
knieblessure die Wesley Sneijder opliep
in het duel met PSV.Mnaadag zal de knie
van de Ajacied worden onderzocht,waarna
duidelijk wordt of hij zich nog bij het
trainingskamp in Noordwijk zal melden.
Met de toevoeging van Seedorf telt de
spelersgroep de Oranjeselectie 21 man
Giovanni van Bronckhorst (geblesseerd)
werd eerder vervangen door Tim de Cler.
4quote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef MrSASO het volgende:
3 stuks voor van Nistelrooy.
komt nog 1 anquote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef MrSASO het volgende:
Ik gok op 4quote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef MrSASO het volgende:
4e is het mooistequote:
Zou erg genieten geweest zijn jaquote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Grimm het volgende:
Had nee gezegd Clarence
Die mag de bankplaats overnemen van Koevermans wanneer deze geblesseerd raakt.quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Sensation89 het volgende:
Van Nistelrooy 4x 0_0
Huntelaar moet maar n's wat laten zien bij ajax, Ruud moet altijd eerste keus wezen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:35 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Die mag de bankplaats overnemen van Koevermans wanneer deze geblesseerd raakt.![]()
Denneboom is er ook nogquote:Op zondag 12 november 2006 23:35 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Die mag de bankplaats overnemen van Koevermans wanneer deze geblesseerd raakt.![]()
Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Huntelaar moet maar n's wat laten zien bij ajax, Ruud moet altijd eerste keus wezen.
''Je nam op, met Clarence Seedorf, wat zei van Basten toen?''quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Weer dat Barend en Van Dorp achtige
"Wat zei je toen precies woord voor woord"
"Je zat in de kamer, en wat deed je toen"
quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Sensation89 het volgende:
Straks gaat ie naar bed en valt ie van de trap of laat ie iets zwaars op zn voet vallen![]()
zoals Canizares die aftershave op z'n voet liet vallen vlak voor het WK 02quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Sensation89 het volgende:
Straks gaat ie naar bed en valt ie van de trap of laat ie iets zwaars op zn voet vallen![]()
Niet overdrijvenquote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef DRD het volgende:
EIN-DE-LIJK
![]()
En gewoon in de basis met hem tegen die Engelsen.
(nou de rest nog en Marco mag misschien toch nog even bondscoach blijven)
quote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ging het hier niet om Stefano Seedorf?
Marco kennende zou het wel waarschijnlijker zijnquote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik begin serieus te twijfelenquote:Op zondag 12 november 2006 23:48 schreef Malibu-06 het volgende:
OMFGWTFBBQHAXquote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Hebben ze die stem van Clarence gewoon gebruikt en dan staat woensdag ineens Stefano op het veld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel Nederland zo van: "Huh?"
Laatste keer werd ie uitgefloten.quote:Op zondag 12 november 2006 23:55 schreef koningdavid het volgende:
Seedorf
![]()
Ik hoop dat hij net zo'n ontvangst krijgt van het publiek als Davids een jaar geleden. Een staande ovatie toen hij alleen al ging warmlopen.![]()
Tja, dat hij werd uitgefloten was dramatisch, maar wees tenminste blij als ze van mening veranderd zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 23:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laatste keer werd ie uitgefloten.![]()
De hypocrisie van de teletoeter.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij het Nederlands elftal bent.quote:Op zondag 12 november 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
Hebben ze die stem van Clarence gewoon gebruikt en dan staat woensdag ineens Stefano op het veld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel Nederland zo van: "Huh?"
VI.nlquote:Zojuist is bekend gemaakt dat Marinus Dijkhuizen is opgeroepen voor de interland van Nederland-Engeland. Dijkhuizen moet hierbij de geblesseerde Vennegoor of Hesselink opvolgen welke zijn kruisbanden heeft gescheurd. Nadat Sneijder ook al geblesseerd is afgevallen en Seedorf weer zijn rentree maakt sinds lange tijd, is Dijkhuizen de 22e speler die deel uitmaakt van de selectie
roflpwnagequote:Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij het Nederlands elftal bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar het veld waar zo'n kansloze bondscoach Seedorf voor 50 euro zit te verkopen.
Je gooi 50 euro naar dat mannetje en koopt een Seedorf voor dat geld.
Dan leg je dat ding op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Bondscoach helemaal flippen natuurlijk (mijn Seedorf wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ik ging vi.nl nog checken ookquote:
jammerrrrrquote:Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het gaat zo.
Je loopt naar het veld waar zo'n kansloze bondscoach Seedorf voor 50 euro zit te verkopen.
Ben je weleens naar een wedstrijd van Oranje geweest? Het is echt erg hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja, dat hij werd uitgefloten was dramatisch, maar wees tenminste blij als ze van mening veranderd zijn.
En dat teletoeter gepraat wordt ik ook altijd zo moe van. Echt van dat typische arrogante "kijk mij eens een stoere ECHT voetbalfan zijn"-gelul.
Ja.quote:Op maandag 13 november 2006 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben je weleens naar een wedstrijd van Oranje geweest? Het is echt erg hoor.
Nee nee, 4 keer scoren in 1 wedstrijd de zwaarste competitie van de wereld is niet indrukwekkend volgens Bassiequote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Klingon het volgende:
Als ie Ruudje dan ook meteen belt. Schijnt tegenwoordig meer te scoren dan iedere andere spits in de selectie.
quote:
Iets teveel persoonlijkheid...weet je nog? Het oude Oranje?quote:Op maandag 13 november 2006 09:35 schreef mcwops het volgende:
Seedorf is minder creatief dan Sneijder of Vaart volgens Basta.
Let's talk about Persoonlijkheid dat heb je nodig op een middenveld.!
Wat is volgens jou dan de reden ?quote:Op maandag 13 november 2006 00:23 schreef Steve_I. het volgende:
onzin van Seedorf dat ie zegt dat ie van Basten gelooft dat het voetbaltechnische redenen heeft, maarja hij zal wel moeten.
Inderdaad...quote:Op maandag 13 november 2006 11:24 schreef Grimm het volgende:
Seedorf had moeten bedanken, net zoals Bommel
rofl, das wel best lulligquote:Op maandag 13 november 2006 00:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het gaat zo.
gelukkig is seedorf een stuk volwassener!quote:Op maandag 13 november 2006 11:24 schreef Grimm het volgende:
Seedorf had moeten bedanken, net zoals Bommel
Daar gaat 't niet over, als Sno, da silva en weet ik veel welke andere A junior nog voor je komt, had ik 't niet gek gevonden als hij had bedanktquote:Op maandag 13 november 2006 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig is seedorf een stuk volwassener!![]()
Seedorf speelt niet als controlerende middenvelder. Beetje onzinnig eh.quote:Op maandag 13 november 2006 12:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Daar gaat 't niet over, als Sno, da silva en weet ik veel welke andere A junior nog voor je komt, had ik 't niet gek gevonden als hij had bedankt
seedorf is gelukkig een stuk slimmer. die krijgt nu een taak van van basten (die hij gaat uitvoeren zo goed als hij kan, anders dan van bommel) hij zorgt dat van basten zeer tevreden met hem is. en straks is hij een basisspeler, misschien nog wel voor sneijder of vdvaart!quote:Op maandag 13 november 2006 12:11 schreef Grimm het volgende:
[..]
Daar gaat 't niet over, als Sno, da silva en weet ik veel welke andere A junior nog voor je komt, had ik 't niet gek gevonden als hij had bedankt
kijk jij snapt het!quote:Op maandag 13 november 2006 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Seedorf speelt niet als controlerende middenvelder. Beetje onzinnig eh.
Ik had 't over verschillende voetballers, ik had jansen, landzaat, emanuelson ook kunnen noemen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Seedorf speelt niet als controlerende middenvelder. Beetje onzinnig eh.
Een linkshalf, een controlerende rechtshalf en een linksback.quote:Op maandag 13 november 2006 12:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik had 't over verschillende voetballers, ik had jansen, landzaat, emanuelson ook kunnen noemen.
en ook dan had je fout geweest! 2 namen.. vdvaart en sneijder! en daar zal hij wel begrip voor hebben gehad!quote:Op maandag 13 november 2006 12:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik had 't over verschillende voetballers, ik had jansen, landzaat, emanuelson ook kunnen noemen.
Je weet wel wat ik bedoel of niet.quote:Op maandag 13 november 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een linkshalf, een controlerende rechtshalf en een linksback.
Appels - Peren.
alles appels en peren! wat snap je er niet van? seedorf zal ook meer scoren dan van der sar! maar die vergelijk je toch ook niet met elkaar?quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel of niet.
Niks geen appels of peren, Seedorf had veel hoger in de pik orde moeten staan.
Mwah. Sneijder is tweebenig, misschien wel met een betere pass dan Seedorf en met het oog op leeftijd veel meer potentie. Van der Vaart mist het allemaal een beetje op het moment, maar heeft het wel een periode super gedaan, dan kan je hem wel vertrouwen geven in een slechte periode. Zomaar spelers gaan afvallen na een mindere periode kan ook niet goed zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel of niet.
Niks geen appels of peren, Seedorf had veel hoger in de pik orde moeten staan.
Woensdag word een kut wedstrijd, met aan beide kanten veel afvallers.quote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah. Sneijder is tweebenig, misschien wel met een betere pass dan Seedorf en met het oog op leeftijd veel meer potentie. Van der Vaart mist het allemaal een beetje op het moment, maar heeft het wel een periode super gedaan, dan kan je hem wel vertrouwen geven in een slechte periode. Zomaar spelers gaan afvallen na een mindere periode kan ook niet goed zijn.
Maar achteraf gezien had het misschien eerder gekund. Nu moeten we gewoon allemaal blij zijn dat ie er bij zit en benieuwd zijn naar hoe hij gaat presteren woensdag en in waarschijnlijk verdere interlands. Nederland zal er op geen enkele manier slechter van worden lijkt me.
En tegen Luxemburg, Andorra, Wit-Rusland en Bulgarije zijn de tegenstanders te min, dus daar kan je eigenlijk ook niets tegen aflezen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
Woensdag word een kut wedstrijd, met aan beide kanten veel afvallers.
Tweede helft veel wissels enzo, kun je geen peil op trekken zo'n wedstrijd.
Nou hoera, Sneijder is 2benig, en dan? Seedorf heeft een betere techniek, meer kracht en het belangrijkste een schat aan ervaring (wat we nu zo duidelijk missen op het middenveld)quote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah. Sneijder is tweebenig, misschien wel met een betere pass dan Seedorf en met het oog op leeftijd veel meer potentie.
Betrek dat nou eens op Seedorf, en kom niet aanzetten met dat hij alleen maar mindere wedstrijden in Oranje heeft gespeeld . Want dat is neit waar.quote:Van der Vaart mist het allemaal een beetje op het moment, maar heeft het wel een periode super gedaan, dan kan je hem wel vertrouwen geven in een slechte periode. Zomaar spelers gaan afvallen na een mindere periode kan ook niet goed zijn.
dat hoop ik ook, maar ik weet zeker dat er mensen zullen zijn hem toch gaan uitfluiten. Ik heb er geen goed gevoel over.quote:Maar achteraf gezien had het misschien eerder gekund. Nu moeten we gewoon allemaal blij zijn dat ie er bij zit en benieuwd zijn naar hoe hij gaat presteren woensdag en in waarschijnlijk verdere interlands. Nederland zal er op geen enkele manier slechter van worden lijkt me.
noujah, ik zie liever een sneijder of vdvaart spelen dan seedorf. dus ik ben het wel met van basten eens!quote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef Grimm het volgende:
Fucking hell man, luister n's ik vergelijk helemaal geen appels met peren.
Seedorf had er altijd bij gemoeten, dat wilde ik zeggen ten koste van wie dan ook.
Vind ik wel, dat zijn officiele wedstrijden, en toen waren ze allemaal fit, en een te minne tegenstander bestaat niet.quote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En tegen Luxemburg, Andorra, Wit-Rusland en Bulgarije zijn de tegenstanders te min, dus daar kan je eigenlijk ook niets tegen aflezen.
Sneijder speelt onderhand ook al 3 a 4 seizoenen in Ajax 1 met Champions League en een behoorlijk aantal interlands. Tweebenigheid is nogal vrij handig voor het verleggen van het spel, minder voorspelbare openingen en beide kanten benutten. Seedorf is fysiek sterker ja.quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nou hoera, Sneijder is 2benig, en dan? Seedorf heeft een betere techniek, meer kracht en het belangrijkste een schat aan ervaring (wat we nu zo duidelijk missen op het middenveld)
Nou; wel veel. Verder heeft Van Basten als eerste vd Vaart en Sneijder de voorkeur gegeven, wanneer het Seedorf was geweest, was het andersom geweest. Dus je kan het amper betrekken op Seedorf. Van Basten is begonnen met een nieuwe selectie, een deel daarvan heeft hij vertrouwen geschonken door ze hoe dan ook op te roepen, dat heeft een tijd lang gewerkt, nu is het wat minder. Maar moet je ze dan gelijk maar laten vallen? Bij een club kan er toch ook wel eens een mindere periode zijn.quote:[..]
Betrek dat nou eens op Seedorf, en kom niet aanzetten met dat hij alleen maar mindere wedstrijden in Oranje heeft gespeeld . Want dat is neit waar.![]()
Ik weet het niet. Ik denk dat mensen die anti-Van Basten en/of anti-Seedorf zijn gewoon niet moeten kijkenquote:[..]
dat hoop ik ook, maar ik weet zeker dat er mensen zullen zijn hem toch gaan uitfluiten. Ik heb er geen goed gevoel over.
my thoughts exactly!quote:Op maandag 13 november 2006 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
heel verhaal!
hoe erkent hij dit nu?quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef FritsBom het volgende:
Ongelovelijk. Imo zet v. Basten zichzelf alleen maar voor lul nu en erkent hij zijn niet capabel zijn.
Door Seedorf te selecteren wanneer de meerderheid van de kijkers van VI via een poll aangeeft dat hij een kans moet hebbenquote:
aha, en van basten heeft dat gelezen en dacht toen, oke die mensen zullen wel gelijk hebben!quote:Op maandag 13 november 2006 13:21 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Door Seedorf te selecteren wanneer de meerderheid van de kijkers van VI via een poll aangeeft dat hij een kans moet hebben
Dit was een mooi excuus. Er zijn tal van interlands geweest waar er een middenvelder geblesseerd raakte..quote:Op maandag 13 november 2006 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Sneijder niet was afgevallen, was ie niet opgeroepen hoor.
sneijder en vdvaart tegelijik? welke was dat?quote:Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Dit was een mooi excuus. Er zijn tal van interlands geweest waar er een middenvelder geblesseerd raakte..
Wat heeft Ruud dan gezegd zaterdag?quote:Op zondag 12 november 2006 23:15 schreef Skwish het volgende:
Seedorf opgeroepen omdat Van Nistelrooy zaterdags nogmaals uitgehaald had naar Van Basten?
Maar toen was van Bommel er nog bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Dit was een mooi excuus. Er zijn tal van interlands geweest waar er een middenvelder geblesseerd raakte..
Doet ie aan de F1 meequote:Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef pfaf het volgende:
Maar ik hoop zeker dat Clarence de wedstrijd van z'n leven rijdt...
hoezo maakt hij zich belachelijk, leg me dat eens uit?quote:Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef pfaf het volgende:
Wat maakt van Basten zich belachelijk met deze actie. Maar ik hoop zeker dat Clarence de wedstrijd van z'n leven rijdt...
Heeft dat nog uitleg nodig?quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo maakt hij zich belachelijk, leg me dat eens uit?
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo maakt hij zich belachelijk, leg me dat eens uit?
jazeker! want ik zou niet weten hoe hij zich belachelijk maakt?!?!?!quote:
Kun jij me dat beleid eens uitleggen?quote:Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
jazeker! want ik zou niet weten hoe hij zich belachelijk maakt?!?!?!![]()
hij heeft een selectiebeleid waar hij zich aan houd.,.. niks meer.. niks minder!
kan je het dus ook uitleggen? of kan je alleen meepraten met het gros van de mensen?
hij vind sneijder en vdvaart beter (of meer potentie met oog op het aankomende EK) nu er blesures zijn komt seedorf in aanmerking (van basten heeft nooit gezegd bv dat hij seedorf er niet in wilde hebben, hij heeft altijd gezegd die en die zijn de beste spelers in het systeem)quote:Op maandag 13 november 2006 15:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou vooruit.
Van Basten weigert om voetbaltechnische redenen al 2 jaar lang één van de beste voetballers van Nederland niet te selecteren, maar precies, toevallig, helemaal per ongeluk, een week na een interview met Seedorf wordt hij voor het eerst opgeroepen.
Je kunt excuses bedenken wat je wilt, maar dat is gewoon vreemd.
nee dat kan san marco!quote:Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun jij me dat beleid eens uitleggen?
Waarom heeft hij dat dan niet eerder gedaan. Van der Vaart en Sneijder zijn al zo vaak geblesseerd geweest.quote:Op maandag 13 november 2006 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
hij vind sneijder en vdvaart beter (of meer potentie met oog op het aankomende EK) nu er blesures zijn komt seedorf in aanmerking (van basten heeft nooit gezegd bv dat hij seedorf er niet in wilde hebben, hij heeft altijd gezegd die en die zijn de beste spelers in het systeem)
er zijn geen excuses. seedorf komt na vdvaart en/of sneijder en dat is nu het geval! simpel! niks belachelijks aan in mijn ogen!![]()
beide tegelijk? noem eens wanneer. tegen luxemburg was dit eventueel een optie maar toen vond marco dit niet nodig. engeland is een ander verhaal!quote:Op maandag 13 november 2006 15:49 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dat dan niet eerder gedaan. Van der Vaart en Sneijder zijn al zo vaak geblesseerd geweest.
Je hebt over het algemeen altijd twee dezelfde types per positie nodig in de selectie. Dus als Van der Vaart of Sneijder geblesseerd is, kan Seedorf in aanmerking komen. Dat is dus nog nooit gebeurd. Van Basten greep dan altijd naar veel mindere spelers.quote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
beide tegelijk? noem eens wanneer. tegen luxemburg was dit eventueel een optie maar toen vond marco dit niet nodig. engeland is een ander verhaal!
ik ben blij dat jullie allemaal zo goed weten hoe dat hoofdje van van basten werkt!quote:Op maandag 13 november 2006 15:55 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Nee hoor, dat komt helemaal niet door het interview en het vooroordeel wat Van Basten eerst had![]()
Dat is inmiddels wel duidelijk geworden, ja.quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben blij dat jullie allemaal zo goed weten hoe dat hoofdje van van basten werkt!![]()
Haha ik wou net zeggen, krijgtie dalijk geen speeltijd.quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Crush65 het volgende:
Zal je zien dat ie hem op de bank zet!
Of hij mag in de 88ste minuut invallen voor Van Der Vaart en heeft vervolgens 1 slechte balaanname, dan heeft Van Basten weer een reden om hem voortan niet te selecteren.quote:Op maandag 13 november 2006 16:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Haha ik wou net zeggen, krijgtie dalijk geen speeltijd.
Dan kan je me echt opvegen![]()
Domheid aan jouw kant. Van Basten laat nu duidelijk zien dat hij dus wel achter zijn standpunt blijft staan, omdat hij Seedorf pas oproept nadat Sneijder geblesseerd is geraakt.quote:
iddquote:Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of hij mag in de 88ste minuut invallen voor Van Der Vaart en heeft vervolgens 1 slechte balaanname, dan heeft Van Basten weer een reden om hem voortan niet te selecteren.![]()
Heb jij er een andere verklaring voor dan?quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben blij dat jullie allemaal zo goed weten hoe dat hoofdje van van basten werkt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |