Deze van Iniesta is ook niet verkeerd trouwens..quote:

Ze wilden Rijkaard ontslaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:36 schreef RayMania het volgende:
Waarom waren eigenlijk die zakdoekjes bij die goal van Ronaldinho?

Hij heet Ronaldinho, begrijp dat danquote:Op zondag 26 november 2006 11:34 schreef WeebI het volgende:
Mooie goal van Ronaldinho hoor
Ik snap alleen de ophef eromheen niet. Men doet net alsof de man de reincarnatie van jezus is en dat deze goal de beste is die ooit is vertoond. Wat maakt deze omhaal zoveel mooier dan elke andere omhaal?

Och, tuurlijk!quote:Op zondag 26 november 2006 11:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij heet Ronaldinho, begrijp dat dan.

Balaanname, de manier waarop hij zelf 180 graden daait en dan een perfecte omhaal maakt.quote:Op zondag 26 november 2006 11:34 schreef WeebI het volgende:
Mooie goal van Ronaldinho hoor
Ik snap alleen de ophef eromheen niet. Men doet net alsof de man de reincarnatie van jezus is en dat deze goal de beste is die ooit is vertoond. Wat maakt deze omhaal zoveel mooier dan elke andere omhaal?

Waarom zou hij 180 graden draaien? Omdat hij het wil, of omdat zijn aanname mislukt? Het zal het eerste wel zijn, hij heet immers Ronaldinho.quote:Op zondag 26 november 2006 11:43 schreef Panick het volgende:
[..]
Balaanname, de manier waarop hij zelf 180 graden daait en dan een perfecte omhaal maakt.
Deze is zoveel mooier omdat het meer dan "alleen een omhaal" was, het was een geniaal moment.

Zijn aanname mislukt?quote:Op zondag 26 november 2006 11:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom zou hij 180 graden draaien? Omdat hij het wil, of omdat zijn aanname mislukt? Het zal het eerste wel zijn, hij heet immers Ronaldinho.

Stel dat jij die bal zou moeten aannemen, waarom zou je dan in hemelsnaam met je rug naar de goal gaan staan en dan een omhaal maken. Leuk bedacht, maar dat zou niemand doen. Ik ga er van uit dat hij de bal niet goed aanneemt, maar alsnog een manier vindt om die bal er in te schieten. Overigens op prachtige wijze. Maar niet mooier dan een gemiddelde omhaal.quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef Panick het volgende:
[..]
Zijn aanname mislukt?. Het zit echt diep he?
.
Omdat hij met zn gezicht naar de goal staat en een omhaal wil maken? Ik zie met alle wil echt niet iets wat hij nou verkeerd doet hoor.

Heb je het filmpje uberhaupt wel gezien?quote:Op zondag 26 november 2006 12:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Stel dat jij die bal zou moeten aannemen, waarom zou je dan in hemelsnaam met je rug naar de goal gaan staan en dan een omhaal maken. Leuk bedacht, maar dat zou niemand doen. Ik ga er van uit dat hij de bal niet goed aanneemt, maar alsnog een manier vindt om die bal er in te schieten. Overigens op prachtige wijze. Maar niet mooier dan een gemiddelde omhaal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |