quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:19 schreef AminBen het volgende:
Real wint toch nog van Barca vandaag.
Basketbal: 66-40 in het derde kwart![]()
dat wel ja..quote:
Is wel vaak zo ja, vooral in thuisduels maar meestal zijn ze wel terechtquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb het idee dat ik hier elke week 'pingel ronaldinho' lees, of ligt dat alleen aan mij
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb het idee dat ik hier elke week 'pingel ronaldinho' lees, of ligt dat alleen aan mij
ik wilde reageren, maar dan krijg ik opmerkingen over Van Nistelrooy en pingels naar mijn hoofd geslingerd vrees ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
Die Gudjohnson weet wel hoe die pingels moet uitlokken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:50 schreef venomsnake het volgende:
Frans Adelaar heeft ook een nieuwe baan zie ik..![]()
Analist bij Sport1![]()
Mja, Ronaldinho weet wel hoe die penalties moet benutten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:33 schreef dndiek het volgende:
Wat een dikke kans voor Villarreal
Nee, je mag niet.quote:
Genieten en Barca in 1 zin gaan niet bij mijquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, je mag niet.
Als voetballiefhebber zou je hier van moeten genieten, ongeacht de club..
Prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |