Deze van Iniesta is ook niet verkeerd trouwens..quote:
Ze wilden Rijkaard ontslaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:36 schreef RayMania het volgende:
Waarom waren eigenlijk die zakdoekjes bij die goal van Ronaldinho?
Hij heet Ronaldinho, begrijp dat danquote:Op zondag 26 november 2006 11:34 schreef WeebI het volgende:
Mooie goal van Ronaldinho hoor
Ik snap alleen de ophef eromheen niet. Men doet net alsof de man de reincarnatie van jezus is en dat deze goal de beste is die ooit is vertoond. Wat maakt deze omhaal zoveel mooier dan elke andere omhaal?
Och, tuurlijk!quote:Op zondag 26 november 2006 11:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij heet Ronaldinho, begrijp dat dan.
Balaanname, de manier waarop hij zelf 180 graden daait en dan een perfecte omhaal maakt.quote:Op zondag 26 november 2006 11:34 schreef WeebI het volgende:
Mooie goal van Ronaldinho hoor
Ik snap alleen de ophef eromheen niet. Men doet net alsof de man de reincarnatie van jezus is en dat deze goal de beste is die ooit is vertoond. Wat maakt deze omhaal zoveel mooier dan elke andere omhaal?
Waarom zou hij 180 graden draaien? Omdat hij het wil, of omdat zijn aanname mislukt? Het zal het eerste wel zijn, hij heet immers Ronaldinho.quote:Op zondag 26 november 2006 11:43 schreef Panick het volgende:
[..]
Balaanname, de manier waarop hij zelf 180 graden daait en dan een perfecte omhaal maakt.
Deze is zoveel mooier omdat het meer dan "alleen een omhaal" was, het was een geniaal moment.
Zijn aanname mislukt?quote:Op zondag 26 november 2006 11:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom zou hij 180 graden draaien? Omdat hij het wil, of omdat zijn aanname mislukt? Het zal het eerste wel zijn, hij heet immers Ronaldinho.
Stel dat jij die bal zou moeten aannemen, waarom zou je dan in hemelsnaam met je rug naar de goal gaan staan en dan een omhaal maken. Leuk bedacht, maar dat zou niemand doen. Ik ga er van uit dat hij de bal niet goed aanneemt, maar alsnog een manier vindt om die bal er in te schieten. Overigens op prachtige wijze. Maar niet mooier dan een gemiddelde omhaal.quote:Op zondag 26 november 2006 12:00 schreef Panick het volgende:
[..]
Zijn aanname mislukt?. Het zit echt diep he?
.
Omdat hij met zn gezicht naar de goal staat en een omhaal wil maken? Ik zie met alle wil echt niet iets wat hij nou verkeerd doet hoor.
Heb je het filmpje uberhaupt wel gezien?quote:Op zondag 26 november 2006 12:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Stel dat jij die bal zou moeten aannemen, waarom zou je dan in hemelsnaam met je rug naar de goal gaan staan en dan een omhaal maken. Leuk bedacht, maar dat zou niemand doen. Ik ga er van uit dat hij de bal niet goed aanneemt, maar alsnog een manier vindt om die bal er in te schieten. Overigens op prachtige wijze. Maar niet mooier dan een gemiddelde omhaal.
Aannemen op zo een manier dat je met je rug naar de verdediger komt te staan is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld.quote:Op zondag 26 november 2006 12:43 schreef WeebI het volgende:
Ik heb de wedstrijd gezien.
Anyway, ik weet niet waaruit jij opmaakt dat hij met zijn gezicht naar de goal staat, want vanaf het moment van aannemen naar het moment van schieten kijkt hij gewoon de andere kant op.
Zoals ik het zie, wil hij die bal op zijn borst aannemen en dan gewoon met rechts schieten. Maar hij krijgt hem niet onder controle en die bal vliegt de verkeerde kant op. In een reflex maakt hij dan een prachtige omhaal en schiet hij hem er alsnog in.
Ik geloof nooit dat dit zijn bedoeling was. Dat zou nergens op slaan.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Osasuna uit is bagger.
Laten we niet te vroeg juichen, Barca speelt enorm slecht en het is een wonder dat het nog geen 1-1 is..quote:
Kan ook zijn dat we gewoon een puntje uitlopen he..quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:14 schreef WeebI het volgende:
Morgen even het gaatje verkleinen naar 1 puntje.
Was paar weken terug ook, verloor Real na een gelijkspel van Barçaquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat we gewoon een puntje uitlopen he..![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 16:10 schreef AminBen het volgende:
Dacht het dus niet he, van Bilbao wordt makkelijk gewonnen![]()
Nu Madrid nogquote:Op zondag 3 december 2006 18:46 schreef AminBen het volgende:
Sevilla staat op het punt te verliezen bij Espanyol(2-1)
Zal wel een mooi weekend worden, Sevilla, Barca(gelijk dan), Valencia verliezen, en Real wintquote:
Anyway, Real begint zo.quote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef AminBen het volgende:
[..]
Zal wel een mooi weekend worden, Sevilla, Barca(gelijk dan), Valencia verliezen, en Real verliezen![]()
Naast hem.quote:Op zondag 3 december 2006 20:40 schreef Kadoc het volgende:
Ruud op de bank dus? Of naast Ronaldo?
Uiteindelijk dus gelijk gehad. Moeilijke wedstrijd, maar uiteindelijk wel verdiend gewonnen.quote:
quote:
Goed is ie he..quote:
Een klein beetje veel he..quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat een goal van Beckham...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |