Als de ander de grap niet begrijpt, krijg je dat.quote:
hij: "we vullen elkaar goed aan".quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef Nuna het volgende:
Ik ga de aflevering ook maar eens bekijken. Trouwens, die Marieke en Jochum lijken echt precies op elkaar
. Beide een beetje van die zweverige types, haha.
Het leek mij meer een litteken van een hartoperatie.quote:Op maandag 20 november 2006 14:13 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zo ziet elke man eruit als je je overtollige vet weghaalt. Hij had wel een enorme deuk tussen zijn borst en buik
Die jongstequote:Op zondag 12 november 2006 23:59 schreef Terreros85 het volgende:
Marlies heeft ook wel een leuk zusje trouwens![]()
Das Martijn ja.quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef ivosnivo het volgende:
Volgens mij danst ze wel met die boer, volgens mij had ie ook bakkebaarden.
lol, marlies weet niet hoe je een camera moet vasthouden, alles is 90 graden gedraaidquote:Op zondag 19 november 2006 23:14 schreef Nouk het volgende:
Dat extra filmpje op de site is ook leuk. Een compilatie van de citytrip, wel grappig!
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/uitzending_2006-12.aspx
andere foto, met andere meidenquote:
En dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:48 schreef nozem het volgende:
Ik hoop juist wel dat Marlies weer vrijgezel is. Wellicht moet ik ook eens naar die tent gaan.
Alsof je de enige bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zet er geen hoed op?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop echt dat Martijn en Marlies altijd bijelkaar blijven.
Want...?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop echt dat Martijn en Marlies altijd bijelkaar blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |