bus: http://www.nyairportservice.com/fares.htmlquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Lassekjus het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan bij aankomst op JFK? Gewoon een taxi pakken naar hotel of heb je daar ook een of andere service voor?
Van Newark Penn Station naar NYC Penn Station is maar USD 3,75 (zie: http://www.njtransit.com/sf_tr_fast_fare.jsp) met NJTransit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
Airtrain naar het treinstation = gratis. Dan de trein naar New York Penn Station voor 14 dollar enkele reis. Reisduur, een half uurtje. Geen idee of dat om 4 uur 's nachts kan.
Ik ging er van uit dat hij niet op 1 januari om 4.00 op het vliegveld is, maar de stad Newark bedoeldequote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Maar je wil toch niet van Newark Penn naar NYC Penn? Je wil toch vanaf Newark Airport?
Adult One Way $14.00
dat voelde ik vanochtend!quote:Op maandag 4 december 2006 14:15 schreef matthijst het volgende:
Waar zie je dat?
Vind ik trouwens wel extra mooi; als 't daar koud is in de winter.
Liefst met sneeuw
idd de makkelijkste oplossing! voor zo'n 15 dollar zit je midden in the big apple!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
Airtrain naar het treinstation = gratis. Dan de trein naar New York Penn Station voor 14 dollar enkele reis. Reisduur, een half uurtje. Geen idee of dat om 4 uur 's nachts kan.
Dat wil ik dus ook 's een keer meemakenquote:Op maandag 4 december 2006 18:30 schreef Smeich het volgende:
Lijkt mij zo mooi om in NYC te zitten met sneeuw! Ik heb het al in een behoorlijk hete zomer meegemaakt en ik zit nu dus echt te denken om er met nieuwjaar naartoe te gaan! Nu nog een leuke ticket tegenkomen! Ik wil er zo graag weer zijn!!
En dan taxi naar het hotel?quote:Op maandag 4 december 2006 18:14 schreef Gstyles het volgende:
[..]
idd de makkelijkste oplossing! voor zo'n 15 dollar zit je midden in the big apple!
Misschien airlink?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:50 schreef achterop23 het volgende:
Hoe kom ik na het vuurwerk van Times Square terug naar Newark Airport (slaap in het Hilton daar).
Met de transit: http://www.njtransit.com/pdf/rail/r0080.pdf
Maar die gaat niet zo vaak.
MEtro's gaan niet naar Newark.
Taxi lijkt mij erg duur daarnaar toe.
Iemand een idee.
geloof me, die stad bruist dag en nacht!quote:Op donderdag 14 december 2006 02:40 schreef Panza het volgende:
Wat me in New York trekt, is het "the city that never sleeps" zou zijn.
Maar in hoeverre is dat echt zo? Zijn er 's nachts veel bioscopen, sportscholen, winkels, goede restaurants, open?
hangt er echt vanaf waar je zit. Times sq ja daar is het altijd druk, maar dat zijn toch vooral toeristen. Maar vaak toen wij snachts rond 1/2 uur over straat liepen in midtown east was er echt geen hond. Zelfde geldt voor lower manhattan. Maarja, daar zitten veel kantoren.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:00 schreef Gstyles het volgende:
[..]
geloof me, die stad bruist dag en nacht!![]()
zeker, maar veel supermarkten zijn bijvoorbeeld al 24 uur per dag open. Als je rond 7 uur zondagochtend rond gaat lopen, dan is het redelijk rustig. Mocht je honger hebben dan kan je in Manhattan 24u per dag eten halen, en dat is voor mij genoegquote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hangt er echt vanaf waar je zit. Times sq ja daar is het altijd druk, maar dat zijn toch vooral toeristen. Maar vaak toen wij snachts rond 1/2 uur over straat liepen in midtown east was er echt geen hond. Zelfde geldt voor lower manhattan. Maarja, daar zitten veel kantoren.
Wachten tot de eerste trein gaat, enkeltje NY Penn - Newark Airport = 14 dollar.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:50 schreef achterop23 het volgende:
Hoe kom ik na het vuurwerk van Times Square terug naar Newark Airport (slaap in het Hilton daar).
Met de transit: http://www.njtransit.com/pdf/rail/r0080.pdf
Maar die gaat niet zo vaak.
MEtro's gaan niet naar Newark.
Taxi lijkt mij erg duur daarnaar toe.
Iemand een idee.
Frankfurt is een zogenaamde HUB, vanwaar heleboel vliegtuigen naar NY vliegen. Naar Frankfurt vliegen dus allerlei vliegtuigen vanaf verschillende vliegvelden. Zit een hele gedachtegang achter, maar het komt erop neer dat ze op die manier de vluchten van Frankfurt naar NY in principe voller kunnen krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:24 schreef MikelenniuM het volgende:
Ben nu aan het zoeken (hebben nog geen definitieve data/lengte van verblijf)voor een vlucht naar NY (samen met mijn vriendin, dus 2 volwassenen)
Vind ik een vliegreis van A´dam naar Frankfurt en dan pas NY![]()
Voor 2 personen 896 euro. (van 11 tm 18 mei)
Ligt het nou aan mij, maar is het niet makkelijker om voor een vliegmaatschappij te vliegen van Frankfurt naar Amsterdam en dan pas naar NY?
(ik zie hier dus totaaaal geen logica in)
zondagochtend is er weinig tot niets te beleven op Times Sq.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:40 schreef Panza het volgende:
Wat me in New York trekt, is het "the city that never sleeps" zou zijn.
Maar in hoeverre is dat echt zo? Zijn er 's nachts veel bioscopen, sportscholen, winkels, goede restaurants, open?
Say what???quote:Op donderdag 14 december 2006 21:37 schreef Drive-r het volgende:
Je hebt 7/11's, maar die heb je in elke grote stad.
quote:
Waar komt die naam dan vandaag? De 7 snap ik, maar de 11...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
[afbeelding]
winkels die vaak 24 uur per dag open zijn, je ziet echter dus in veel grote steden (Tokyo, Kyoto, Auckland en Vancouver heb ik ze gezien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |