Hoe kom je aan dat bedrag? Heb je de taxes wel meegerekend? Waarschijnlijk heb je een prijsberekening exl. taxes gedaan....quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:11 schreef Lassekjus het volgende:
hotel 1000 in totaal.
Ja, maar geen enkel hotel in NY adverteert met prijzen incl. taxes, voor zover ik heb gezien.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:36 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
$175,- per nacht klinkt leuk, maar er komt ook nog $22,- tax per nacht bij![]()
Valt wel mee denk ik: vlucht had goedkoper gekund als je eerder had geboekt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:11 schreef Lassekjus het volgende:
Ik heb net geboekt. 31 december tot 5 januari
Iets duurder dan gepland maar goed beter dat dan slecht hotel
Het is hotel 41 geworden http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
Daarbij vlucht met LTU a 550 pp hotel 1000 in totaal. (31ste is ECHT een dure nacht) alles bij elkaar 2100 vor 5 dagen NY incl oud op nieuw!!! Duur of niet duur?
In ieder geval wel geweldig veel zin in!
reactiequote:Op vrijdag 17 november 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
Vlucht had zeker goedkoper gekund. Ik heb er vorig jaar 455 voor betaald. 2100 voor 5 dagen is 1050 per persoon, daar kon ik 11 dagen van genieten.
Vraag dan ook niet of het duur is.quote:
geen idee maar t is groot genoeg! geloof mij maar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:09 schreef roburt het volgende:
Hoe groot is het warenhuis Macy*s Herald Square Visitors Center vergeleken met Harrods in Londen?
ik vond het ook nog wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:10 schreef kkkk het volgende:
Ik vond Macy's op 34th street eigenlijk niet heel indrukwekkend qua grootte![]()
mwoah ik denk eerder doordat iedereen hier zegt dat het supergroot is dat er een verkeerde verwachting wordt gecreerdquote:Op zondag 26 november 2006 16:48 schreef matthijst het volgende:
Ah, kwestie van onrealistische verwachtingen dan
quote:According to Guinness World Records, the Herald Square Macy's store is currently the world's single largest department shopping center boasting more than a million square feet of shopping heaven.
het is geen geklaag, maar puur je eigen ervaring. In Hong Kong heb ik grote warenhuizen bezocht. nav van die ervaring vond ik het persoonlijk meevallen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:22 schreef matthijst het volgende:
Smaken verschillen uiteraard, maar geklaag over de grootte vind ik allemaal een beetje vaag, aangezien dit schijnbaar de grootste ter wereld is![]()
[..]
Neu, ben ook in Hong Kong geweestquote:Op maandag 27 november 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
het is geen geklaag, maar puur je eigen ervaring. In Hong Kong heb ik grote warenhuizen bezocht. nav van die ervaring vond ik het persoonlijk meevallen.
Misschien was jezelf iets groots niet gewend en vind jij het dus wel overweldigend voor jezelf
Omdat ik die in HK al groot vond, dan is de stap naar de grootste ter wereld voor mij vrij kleinquote:Op maandag 27 november 2006 08:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, ben ook in Hong Kong geweest![]()
Bedoel gewoon: wat heeft het met ervaring te maken als dit de grootste is?
Dan zijn je verwachten dus niet reeel....
Neu niks verderquote:
Als dat doorgaat zou dat zeker relaxed zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 14:49 schreef matthijst het volgende:
En ander goed nieuws:
BRUSSEL - Passagiers mogen waarschijnlijk meer goederen belastingvrij meenemen van buiten de Europese Unie. De limiet kan per vliegtuigpassagier stijgen van 175 euro nu naar 430 euro straks. De ministers van Financiën spreken hierover dinsdag in Brussel.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:45 schreef matthijst het volgende:
Jazekers!
Sowieso cool om in een heli te vliegen... en natuurlijk om NYC van boven te zien...
En langs het vrijheidsbeeld te vliegen
edit: filmpje: http://home.versatel.nl/mthalen/heli.avi
Het is erdoorquote:Op donderdag 30 november 2006 11:55 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Als dat doorgaat zou dat zeker relaxed zijn
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het is erdoor
Reizigers vanuit de Verenigde Staten of andere landen van buiten de EU mogen meer artikelen belastingvrij invoeren. De grens gaat omhoog van 175 euro naar 430 euro voor passagiers in vliegtuigen en schepen.
Wie over land de EU binnenkomt, bijvoorbeeld vanuit Turkije of Wit-Rusland, mag maximaal voor 300 euro taxfree meememen. Ministers van Financiën van de 25 EU-landen hebben daarover dinsdag unaniem een akoord bereikt, aldus een woordvoerder. Bron ANP
Ik had hetzelfde probleem, ben totslotte tot de conclusie gekomen dat La Quinta Inn in Queens de beste keuze was, 135 euro incl. per nacht, en erg goede reviews. Het ligt een paar minuten lopen van een metrostation af, en met de metro ben je binnen 15 minuten op times square.quote:Op vrijdag 1 december 2006 04:53 schreef achterop23 het volgende:
Ik wil met mijn vriendin rond nieuw jaar in NY zijn (29 december tot en met 2 januari).
Ikzelf zit in Phoenix Arizona, mijn vriendin in Nederland. Vliegtickets is het probleem niet, maar een hotel, dat is meer het probleem.
Ik wil niet belanden in een krot hotel. Maar het moet ook niet direct 300 dollar / nacht worden.
Dichtbij Times Square zou fijn zijn, maar dan is het direct duur voor een minder hotel.
Kan een hotel bij 1 van de vliegvelden ook? Is reizen met de metro (ook snachts voor lange stukken) goed te doen (veiligheid enzo).
thanks
Moet je die vantevoren reserveren?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:37 schreef staticdata het volgende:
er zijn ook busjes die je naar je hotel brengen voor 15$ erg relaxed.
Tering zeg.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:24 schreef Drive-r het volgende:
Heerlijk, zit weer in New York voor een paar dagen. Stad is al lekker in de kerstsfeer en met de lage dollar vliegt het geld mijn zakken uit. Zit dit keer in hotel op Av of the America en 53rd, mooi uitzicht vanuit de kamer en dichtbij 5th Av en Madison. Gisteren wezen clubben in meatpacking en morgen nog een middag shoppen voordat ik weer richting huis ga...
Je kunt met de bus gaan, die stopt bij Grand Central en Port Authority (42nd street, vlakbij Times Sq.). Kost geloof ik nog minder dan $10 voor een retourtje. Wat je ook kunt doen is jezelf laten ronselen door zo'n persoon van "Supershuttle" (Blauwe busjes, gele letters). Die zetten je voor $7 letterlijk voor je hotel af, overal in Manhattan (Enkeltje). Taxi's handhaven een standaard tarief van $45 voor een enkele reis van of naar JFK/Manhattan. Raad ik niet aanquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Lassekjus het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan bij aankomst op JFK? Gewoon een taxi pakken naar hotel of heb je daar ook een of andere service voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |