quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
20 uberrofls heb ik over
5 krijgt mijn broers
Trouwens, voor de geilaards onder ons. Ik zal straks ff zoeken of ik de 0.3 blaadje kan vindenjeweigths
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zit nu @ stage dus kan helaarsch de vragen niet beantwoorden
Wel een meesterlijk topique
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:48 schreef postmortum het volgende:
du hubst net de weag von der enci bis deine woonwagert aafgelag binnen 15 minuut , du most onztettend sjete.
een no-budget toiletrol heaft 100 velkes er stonge veur det ze weggings deze ochtend 10 rulkes, jaommergenoag is jennefur net veur dich goan boute. de vraog is nou wieveel velkes hubs ze euver?JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef Dirktator het volgende:
Som 10:
Jong vuilaks! Het is tijd voor zoeen nieuwe soms, jewaitz! Ditmaal bereken het oppervlak van de lollerpersoon die in zijn broek gepist heeft tijdens de Lollermeet! Boh gek, diegene is overigens wel gepwnd wie unne pisbakn00b!
[afbeelding]
![]()
Tsjek deese cursussers: Klikkie!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:35 schreef gio_hardcore het volgende:
Terug Vind Sommers
Hier is maar 1 antwoord voor: Hendig veel !!einsquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:45 schreef PeZu het volgende:
boh gek, nu is dmv de loller onz verkiezingen is gebleken dat je meest irritante lollerfokker bent, als je uit gaat van alle vuilaks op het forum en het aantal onz users wieveel lollerpercent heeft joe dan toensjus gepwnd wie une n00b?
omg tof dat ge mijn lollervraag als eerste hebt gpwnd!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier is maar 1 antwoord voor: Hendig veel !!eins
LOTR geek !!! pas opquote:Op woensdag 15 november 2006 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
The Two Towers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:17 schreef gohan16 het volgende:
Wat is het toppunt van wiskunde?omg wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://img88.imageshack.us/img88/945/maikuuulenmaddoxlompxz1.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/2315/maddoxxfu7.jpg![]()
![]()
.
Ohja kanker, link kopieren, in nieuw tab/venster plakken en CTRL+F5, 't is de moeite waard.
OMFG! We hebben te maken met een nieuw monster!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://img88.imageshack.us/img88/945/maikuuulenmaddoxlompxz1.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/2315/maddoxxfu7.jpg![]()
![]()
.
Ohja kanker, link kopieren, in nieuw tab/venster plakken en CTRL+F5, 't is de moeite waard.
quote:Op zondag 19 november 2006 15:15 schreef compier het volgende:
voor maddox alleen al moet het burkaverbod niet komen!
Is dat IJmeis, trouwens?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef Dirktator het volgende:
Som 10:
Jong vuilaks! Het is tijd voor zoeen nieuwe soms, jewaitz! Ditmaal bereken het oppervlak van de lollerpersoon die in zijn broek gepist heeft tijdens de Lollermeet! Boh gek, diegene is overigens wel gepwnd wie unne pisbakn00b!
[afbeelding]
![]()
wtf:P kan je dat blaadje in scannequote:Op zondag 19 november 2006 15:26 schreef Plupke het volgende:
godver, zie ik dit hendig sjieke topic nu pas.
ohja, kleine toevoeging, ik had een 0.5 voor wiskunde![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |