Helemaal mee eens. Eigenlijk he zouden er 4 weken voor de verkiezingen geen peilingen meer moeten zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 23:50 schreef Reya het volgende:
Er is sowieso een overload aan opiniepeilingen. Een keer per week kan nog wel eens, alhoewel ik er vrijwel geen waarde aan hecht, maar dat er dagelijks drie nieuwe uitkomen is werkelijk bizar.
quote:
737 tt-EEN 737 ma 20 nov 23:35:59
NIEUWS
NACHTTREIN IN RUSLAND
Na herhaalde klachten van vrouwen over
wangedrag van mannen op nachttreinen
heeft de Russische spoorwegmaatschappij
aparte wagons voor vrouwen ingevoerd.
Dit geldt alleen voor 1e en 2e klasse,
zo meldt de Rossiskaia Gazeta. Vrouwen
die 3e klasse reizen zijn economisch
niet interessant en moeten het maar
onder elkaar regelen.
Of is de spoorwegmaatschappij misschien
van mening dat het proletariaat zich
veel beter gedraagt dan hogere klassen,
dat aparte coupe's dus niet nodig zijn?
In Nederland zou de Islam daar gewoon de schuld van krijgenquote:
In Nederland doen ze het ook niet slecht.quote:Op maandag 20 november 2006 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
In totalitaire regimes rijden de treinen tenminste op tijd.
Dol op? Hoeveel vakken milieukunde krijg je?quote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
M'n docenten zijn er ook dol op. Maar welke draai gaven ze er bij jou dan aan?
Had een vak milieuplanning waar het in voorkwam en daarvoor van de zelfde hoogleraar een vak Planning Theory. En ook in Infrastructureplanning kwam het naarvoren.quote:Op maandag 20 november 2006 23:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dol op? Hoeveel vakken milieukunde krijg je?
Mijn insteek is vooral dat de mens egoïstisch is en dat er soms een overheid nodig is om in te grijpen.quote:De insteek van Geerlings&van Ast was overigens niet zo moraliserend als de jouwe maar meer over de noodzaak van coordinatie (en uitputting). Verder staat me nog vaag iets bij over aerosolen en over een Gooselake dat ondanks een dalende vervuiling helemaal afstierf. Vond ik vrij schokkend maar kan er niets meer over terugvinden.
Ik heb geen idee. Maak al tijden geen gebruik meer van de NS.quote:Op maandag 20 november 2006 23:56 schreef du_ke het volgende:
In Nederland doen ze het ook niet slecht.
http://en.wikipedia.org/w(...)lth_of_Nations_quotequote:Op dinsdag 21 november 2006 00:00 schreef du_ke het volgende:
Mijn insteek is vooral dat de mens egoïstisch is en dat er soms een overheid nodig is om in te grijpen.
Dat mag en als planoloog heb ik geleerd iets verder te kijken dan het individu.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)lth_of_Nations_quote
Als goed econoom geloof ik dat wij allen, uiteindelijk, het beste profiteren van egoisme der individuen.
Als het waar op aankomt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ieder mens is als het erop aankomt egoïstisch. Oer instinct.
Dat doet juist Smith ook. Hij keek zelfs zover dat hij zag dat uiteindelijk allen profiteren van het streven naar eigenbelang door het individu.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:09 schreef du_ke het volgende:
Dat mag en als planoloog heb ik geleerd iets verder te kijken dan het individu.
slaapie doen!quote:It is not from the benevolence of the butcher, the brewer or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own self-interest.
Truste.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat doet juist Smith ook. Hij keek zelfs zover dat hij zag dat uiteindelijk allen profiteren van het streven naar eigenbelang door het individu.
[..]
slaapie doen!
Zodra eigen belang in het geding komt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:10 schreef kLowJow het volgende:
Als het waar op aankomt?
Oh ja... die theorie dat je alles wat je doet uit eigen belang doet. Daar hebben we het al eens over gehad, dus ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zodra eigen belang in het geding komt.
Nou alles is weer meteen zo zwaar. Egoïsme klinkt ook zo vervelend. Eigen belang is beter.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:27 schreef kLowJow het volgende:
Oh ja... die theorie dat je alles wat je doet uit eigen belang doet. Daar hebben we het al eens over gehad, dus ik geloof het wel.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:15 schreef tvlxd het volgende:
Schoolboek: Alle terroristen zijn moslims
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)lth_of_Nations_quote
Als goed econoom geloof ik dat wij allen, uiteindelijk, het beste profiteren van egoisme der individuen.
mja, overdrijven is ook een kunst. Als het nu nog was; "Alle moslims zijn terroristen, en als moslims géén terroristen zijn, zijn het takfir, ja dan ...quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:15 schreef tvlxd het volgende:
Schoolboek: Alle terroristen zijn moslims
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |