Yepquote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef Bolter het volgende:
Even zien hoor:
* Zomaar midden in zinnen hoofdletters.
* Anti-Balkenende
* Gezeik
------------+
Jahoor, yeremy
Weer iemand die me inhoudelijk gelijk geeft.quote:
Welk gedeelte van het woord "gezeik" snap jij niet?quote:Op zondag 12 november 2006 15:13 schreef yeremy het volgende:
[..]
Yep
Bedankt dat je het met de inhoud eens ben.
Schatje het zijn feiten.quote:Op zondag 12 november 2006 15:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welk gedeelte van het woord "gezeik" snap jij niet?
Haha. Het lijkt wel steeds erger te worden op Fok!, die mensen die denken omdat zij op die partij stemmen iedereen dat moet doen. Zielig gewoon ... een topic op Fok! gaat echt geen grote impact hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef Bolter het volgende:
Het betekent niet dat als jij iets vindt dat iedereen het daar mee eens is.
Daar doelde ik juist op. Maar jij geloof ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 15:34 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Haha. Het lijkt wel steeds erger te worden op Fok!, die mensen die denken omdat zij op die partij stemmen iedereen dat moet doen. Zielig gewoon ... een topic op Fok! gaat echt geen grote impact hebben.
Yep dat kan ik ja.quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef Bolter het volgende:
Och al zou het zo zijn, boeit mij echt geen flikker. Al zou het waar zijn, hoeven het nog geen "feiten" te zijn waar ik op tegen ben.
Het is nu eenmaal zo dat mensen verschillende meningen hebben, vandaar dat er ook verschillende partijen bestaan. Dus je kan wel 10000000 topics openen over allerlei zaken uit verkiezingsprograms waar jij het niet mee eens bent. Het betekent niet dat als jij iets vindt dat iedereen het daar mee eens is. En ga Nederlands leren, kneus.
Precies dat bedoel ik CDA is VVD voorbij gestreeft als Partij voor de Rijke Stinkerds en Ondernemers.quote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Bushmaster het volgende:
Stem op het CDA, dan krijg je de VVD er gratis bij. Versoepeling ontslagrecht, lagere winstbelasting etc. Het CDA heeft weinig gristelijks meer over zich en de VVD is geen VOLKSpartij. Maar voor de zelfstandige ondernemer is het wel een lekkere combinatie.
Want winstbelasting en ontslagrecht staat in de bijbel en is een grondslag van de religie?quote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Bushmaster het volgende:
Versoepeling ontslagrecht, lagere winstbelasting etc. Het CDA heeft weinig gristelijks meer over zich
Moet je me toch eens uitleggen. Als een werkgever meer WW afdraagt en de duur van de WW wordt gehalveerd dan is het de schuld van de werkgeveer die meer WW afdraagt aan de overheid?quote:Op zondag 12 november 2006 15:17 schreef yeremy het volgende:
Meer WW afdracht (daarom is de duur van de WW voor de burger gekort tot nog maar de Helft)
Nee dit is voor de burger.quote:Op zondag 12 november 2006 19:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je me toch eens uitleggen. Als een werkgever meer WW afdraagt en de duur van de WW wordt gehalveerd dan is het de schuld van de werkgeveer die meer WW afdraagt aan de overheid?
En de CDA twijfelt aan de peiling van het VNO-NCW. Want hoe kunnen ze binnen een jaar zo om hoog schietenquote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef NLweltmeister het volgende:
VNO-NCW, dat zijn de multinationals, voor kleine ondernemers heeft dit kabinet niks gedaan, alleen staat er nu een heel bedrijfwagenpark weg te rotten omdat ze met het grijs kenteken hebben lopen fukken
Met dat laatste ben ik eigenlijk best wel blij.quote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef NLweltmeister het volgende:
VNO-NCW, dat zijn de multinationals, voor kleine ondernemers heeft dit kabinet niks gedaan, alleen staat er nu een heel bedrijfwagenpark weg te rotten omdat ze met het grijs kenteken hebben lopen fukken
Dus als ondernemers een partij steunen is het geen volkspartij meerquote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Bushmaster het volgende:
Stem op het CDA, dan krijg je de VVD er gratis bij. Versoepeling ontslagrecht, lagere winstbelasting etc. Het CDA heeft weinig gristelijks meer over zich en de VVD is geen VOLKSpartij. Maar voor de zelfstandige ondernemer is het wel een lekkere combinatie.
Als een partij meer opkomt voor de belangen van een Ondernemer tenkoste van de burger.quote:Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus als ondernemers een partij steunen is het geen volkspartij meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |