abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43619755
gelook gerust dat een stel psychologen, sociologen, journalisten meer snappen van techniek dan technici zelf.... alleen ben je dan zo ongelovelijk naief
An unstable system is a system that is not stable
pi_43620613
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:12 schreef Cyclonis het volgende:
gelook gerust dat een stel psychologen, sociologen, journalisten meer snappen van techniek dan technici zelf.... alleen ben je dan zo ongelovelijk naief
Maar de technici (in onderstaand voorbeeld n architect) zijn het ook niet helemaal eens:

http://wtc.nist.gov/wtc_public_comments.htm
quote:
The NIST investigation of the WTC building failures consisted almost entirely of computer simulation. Although this may or may not have been the most appropriate response due to factors beyond NIST’s control (such as the initial lack, or subsequent destruction, of physical evidence), this paper finds fault with NIST’s methods and conclusions. The most egregious error NIST commits is its willingness to arbitrarily manipulate input data, and then certify its findings based upon the inevitable conclusions that derive from the manipulated input. One finds little acknowledgement on the part of NIST that uncertainties in its simulations translate into uncertainties in its findings.
http://wtc.nist.gov/comme(...)Douglas_07-28-05.pdf
http://www.nistreview.org(...)1-REVIEW-DOUGLAS.pdf
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43620992
een architect.......

sorry hoor maar ik weet wat architecten studeren. mijn huisgenoot is aan het promoveren in architectuur. architecten zijn van je leven niet in staat om de relevante onderzoeken/berekeningen uit te voeren. architecten studeren bouwkunde. daarin krijg je voornamelijk vakken met inrichting, spatial optimization etc.

de enige vakgebieden die zich kunnen uitlaten over wat er met het WTC is gebeurd zijn structural engineers, mechanical engineers, material engineers, aerospace engineers

een architect is iets totaal anders

hij heeft het wel over arbitrarily manipulate input data, maar ik vraag me af als hij wel weet wat dat is.

ik zal dat 2e document van je nog langsgaan, maar ik verwacht eigenlijk net zo weinig ervan als al die tientallen documenten die jullie me al hebben doorgespeeld die zijn geschreven door mensen die er geen verstand van hebben. geef me een goede reden waarom deze architect dat wel kan.
An unstable system is a system that is not stable
  donderdag 16 november 2006 @ 21:12:36 #204
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43621033
Beide theorieen zullen best wetenschappelijk te onderbouwen zijn, de vraag is vooral welke de meest plausibele is op basis van alle relevante factoren.

en met een heel klein beetje algemene ontwikkeling, kun je onafhankelijke regerings "onderzoeken" tot sprookjesland verwijzen.

Gelukkig is er een explosie in mensen die ondanks de intimidatie niet lijden aan tunnelvisie/ongeinformeerdheid.

www.patriotsquestion911.com (de grootste verzameling klokkenluiders ooit, onovertrefbare expertise)
http://www.physics911.net/spine.htm (nog wat kritische researchers)

Verder ben je erg naief als je denkt dat NIST( de paar Bush fans die het "onderzoek" geschreven hebben) de regering zijn doodvonnis zou tekenen.

NIST is in weze de rechter en de advocaat en om te veronderstellen dat dat geheel onafhankelijk zou gebeuren is dus zeeeer naief, helemaal gezien alle voorbeelden die er van zijn.

Moet eens kijken wat de namen waren van de beste laboratoria ter wereld die de "magic bullet" "bewezen" hebben.

Je zou als deskundige ontdekken dat aspartaam je hersentumoren bezorgt en dan een "debunker" tegenkomen, die dat met documenten van de aspartaam producent begint te "debunken".

Of waarom weet niemand dat? -achtige "argumenten".

Fluor hetzelfde verhaal. (tandartsen/doktoren in 1954 voor gezorgd dat de regering het niet in het water gooide)

Asbest was 25 jaar lang geen probleem, terwijl er zat info. over was.

etc etc...

[ Bericht 2% gewijzigd door pietje77 op 17-11-2006 21:21:17 ]
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_43621208
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:58 schreef Lambiekje het volgende:
Vind overigens ook ronduit stuitend dat Mister Rumsfeld, 2300 miljard kwijt is in de weken voor 911. Men kan het niet terug vinden in de boekhouding ... vast ?!

Maar geloof gerust het officieel verhaal. . alleen ben je dan zo ongelovelijk naief.
Als Rumsfeld dit verborgen wil houden, waarom brengt hij het dan zelf naar buiten?

En het is niet kwijt. Zoek eens op wat het jaarlijks budget van het Pentagon zien, en je weet direct dat dat onmogelijk is. Hier wat hij echt zei.
  donderdag 16 november 2006 @ 21:20:07 #206
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43621292
Tuurlijk gorgg, geen reden om te twijfelen aan de "4 trillion" die kwijt is.

Rumsfeld zal echt niet liegen natuurlijk.

Echt lachwekkend dit
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_43621715
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:11 schreef Cyclonis het volgende:
een architect.......

sorry hoor maar ik weet wat architecten studeren. mijn huisgenoot is aan het promoveren in architectuur. architecten zijn van je leven niet in staat om de relevante onderzoeken/berekeningen uit te voeren. architecten studeren bouwkunde. daarin krijg je voornamelijk vakken met inrichting, spatial optimization etc.

de enige vakgebieden die zich kunnen uitlaten over wat er met het WTC is gebeurd zijn structural engineers, mechanical engineers, material engineers, aerospace engineers

een architect is iets totaal anders

hij heeft het wel over arbitrarily manipulate input data, maar ik vraag me af als hij wel weet wat dat is.

ik zal dat 2e document van je nog langsgaan, maar ik verwacht eigenlijk net zo weinig ervan als al die tientallen documenten die jullie me al hebben doorgespeeld die zijn geschreven door mensen die er geen verstand van hebben. geef me een goede reden waarom deze architect dat wel kan.
Je vergeet expres de Demolition engineers?
Mijn oom is reeds architect, en wat ik er van weet is dar er veel verschillen tussen architecten zijn.
De een overlegt veel met constructeurs, bouwfysisch adviseurs en de ander niet. Degene die dit wel intensief doet (en als beroepsgek er ook in zijn vrije tijd mee bezig is) kan volgens mij over meer kennis beschikken dan je denkt.

Je hebt je conclusie al klaar voordat je het gelezen hebt...zegt weer 'n hoop.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 16-11-2006 23:18:33 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43622186
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef gorgg het volgende:

[..]

Als Rumsfeld dit verborgen wil houden, waarom brengt hij het dan zelf naar buiten?
Om zelf onschuldig te lijken, omdat hij doorheeft dat het Congres vroeg of laat vragen zou stellen, omdat hij wist dat er na morgen (11 sept) echt documenten vernietigd zouden worden?
quote:
En het is niet kwijt. Zoek eens op wat het jaarlijks budget van het Pentagon zien, en je weet direct dat dat onmogelijk is. Hier wat hij echt zei.
quote:
The technology revolution has transformed organizations across the private sector, but not ours, not fully, not yet. We are, as they say, tangled in our anchor chain. Our financial systems are decades old. According to some estimates, we cannot track $2.3 trillion in transactions. We cannot share information from floor to floor in this building because it's stored on dozens of technological systems that are inaccessible or incompatible.
Je lijkt mijn moeder wel.
Het is niet kwijt, ik weet alleen niet waar het is gebleven.

Incompetent of corrupt? Van mijn moeder wet ik het wel, maar van Rumsfeld?
Eisenhower1961.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:29:35 #209
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_43623110
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef gorgg het volgende:

[..]

Ik zei niet verborgen gehouden. Hij geeft aan dat ie het kwijt is.

Weet je wel hoe fucking veel geld dat is ?!
$2.300.000.000.000

Wat dus "zoek" is is dus mooi wel een 19% van het BNP? Het is zelfs 4% van het wereld BNP of 450% van ons Nederlandse BNP. En dat missende geld is dus niet eens te verantwoorden met militairistische doeleinden.

Geldstromen was geen Issue voor 911 Comission ?!
911 zou toch niet 2300 miljard gekost hebben?

En die link .. het is weer een overheids site. Dat nieuws is opgelukt, mooi gemaakt en weet ik veel allemaal. Informatie van dat soort sites is desinfo.?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:38:56 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_43623357
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Om zelf onschuldig te lijken, omdat hij doorheeft dat het Congres vroeg of laat vragen zou stellen, omdat hij wist dat er na morgen (11 sept) echt documenten vernietigd zouden worden?
[..]

[..]

Er is zo veel kwalijk info verloren gegaan met het toevallig instorten van WTC7.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_43623795
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

[..]

Pffff...
Het budget voor het Department of Defense voor 2001 was: $289 miljard.
Wil je beweren dat Rumsfeld 8 jaar lang (meer zelfs) alles in zijn zak heeft gestoken en dat niemand gemerkt heeft dat hij niet betaald werd of dat er niets werd aangekocht/ontwikkeld werd?
Lees het ding nu eens. Hij heeft het over het feit dat het pentagon hopeloos achterloopt qua technologie (zoals wel veel overheidsdepartementen). En dat hun informatiesystemen niet alle data uit transacties kunnen achterhalen. Niet dat dat geld kwijt is.

Het pentagon wordt elk jaar aan een onafhankelijke audit onderworpen. Denk je werkelijk dat die dit bedrag niet zouden hebben opgemerkt? Ze moeten elk jaar hun uitgaven verantwoorden aan het General Accounting Office, een onafhankelijke onpartijdige (letterlijk) instelling.

Begin hier maar eens.
http://www.dod.mil/comptroller/index.html
http://www.gao.gov/index.html
pi_43624707
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef gorgg het volgende:
Lees het ding nu eens.
Mijn reactie " het is niet kwijt, we weten alleen niet waar het is " duidt er hopelijk op dat ik het ding heb gelezen.

Merkwaardig dat de GAO wel "alles " weet, en het congres niet.
quote:
Classified Pentagon spending has increased by nearly 48% to about $27 billion since the Sept. 11, 2001, terrorist attacks.

The Pentagon's classified budget for buying goods and services has increased by nearly 48% since 9/11 — from $18.2 billion in fiscal 2002 to $26.9 billion this year — according to figures compiled by the non-partisan Center for Strategic and Budgetary Assessments
Alles wat ze weten is... dat het geheim is.. tja zo kan ik ook mijn budget verantwoorden.
Kan je aardig wat chemtrails mee trekken.
quote:
"For somebody who wanted to exploit a weakness in the system, it would be pretty easy," Ott says. "If rotten apples are showing up in this process, it's a serious problem because the potential for large-scale abuse is there.
http://www.usatoday.com/n(...)tagon-spending_x.htm
Mar laten we ze maar vertrouwen he.. Want het is gelukkig niet zo dat (ex)politici zakelijke belangen heben in het industrieel millitair complex.
quote:
THE DARK SECRET OF THE BLACK BUDGET

Rep. Larry Hopkins walks alone to a leadlinedchamber in the Capitol they call "the vault.' There, a uniformed officer briefs Hopkins about an expensive defense program. He's not allowed to take notes. When briefing papers are shown to him, he can't have copies. When he leaves he's allowed to talk to hardly anyone about what he's heard.

More than two-thirds of the money is hiddenin the Pentagon's research, development, and procurement budgets--which include operating funds for intelligence. At least half the Pentagon's black budget funds the CIA, the global listening posts of the National Security Agency, and the super-secret satellites of the National Reconnaissance Office. The rest of the money is distributed among Defense department operations, maintenance and personnel budgets, NASA, and other agencies. All these--and only God and Weinberger know what else--are shielded by the cloak of secrecy once reserved solely for the intelligence agencies.

http://findarticles.com/p/articles/mi_m1316/is_v19/ai_4973378
De GAO=GOD?
quote:
The legal questions about the Pentagon’s right to conduct covert operations without informing Congress have not been resolved. “It’s a very, very gray area,” said Jeffrey H. Smith, a West Point graduate who served as the C.I.A.’s general counsel in the mid-nineteen-nineties. “Congress believes it voted to include all such covert activities carried out by the armed forces. The military says, ‘No, the things we’re doing are not intelligence actions under the statute but necessary military steps authorized by the President, as Commander-in-Chief, to “prepare the battlefield.”
http://www.newyorker.com/fact/content/articles/050124fa_fact
very , very, gray indeed.
Eisenhower1961.
  donderdag 16 november 2006 @ 23:21:31 #213
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43624842
Anders had Rumsfeld zijn mond wel gehouden....

duik eens in de geschiedenis van die ratten joh, voordat je ze verdedigd.

Hopen dat ze Bush gauw impeachen, zodat al die zware criminelen hun immuniteit verliezen.

Zeker dat dan het wereldrecord klokkenluiders verbeterd word.( www.patriotsquestion911.com bv. )

Al zouden sommige hier absoluut tot de meer kritische burgers behoren mochten ze in N-Korea gaan wonen. ( leve de media ! en de regering ! - hoeveel ze ook liegen,bedriegen of verzwijgen)

Het openbreken van de kauwgomballen automaat levert beter onderzoek op als deze IQ tartende gedrochten

Prioriteiten van de debunker?? iAlles behalve daders, afschaffen grondwet, geheime vluchten, martelkampen, oorlogen zonder bewijs, sterker nog gebaseerd op dikke leugens, false flag terror, klokkenluiders, klokkenluiders, klokkenluiders met ongekende expertise, 100den compleet onafhankelijke getuigen.

Op basis van niks, geen bewijs, alleen de grootste theorie van allemaal, gesteund door alle corporate media met FOX voorop. FOX=hoofd debunker, het meeste (un)popular mechanics daar, Professoren "conspiracy - nuts" noemen of "cooks", uiteraard nooit inhoudelijk.

JFK II kijken en er zijn alleen nog maar "anti-conspiracy-nuts".

Precies wat de spin doctors wilden, namelijk dat het plebaat meteen "cook" associaties krijgt zodra alleen al het woord "conspiracy" valt.

We kennen ze allemaal inmiddels de tegenargumenten van : "Jaaa hoor !! en JFK en Elvis zitten samen in een UFO en het WTC waren hologrammen !!"

Dat is de meest extreme vorm, maar zo zijn er ook vele veel geraffineerder om maar zoveel mogelijk negatieve associaties op te roepen. bv. "conspiracy cooks even vergelijken met holocaust ontkenners" (favourietje van PM ratjes).

ZEMBLA bv. geeft eigenlijk al perfect aan dat er maar een soort is, nml : "anti-conspiracy-nuts"
Op letterlijk alle denkbare manieren, means, motive, and oppertunity en historisch, etc etc is het zeeeer aannemelijk en gerechtvaardigd om te vermoeden dat criminele elementen binnen de regering erachter zitten, alles wijst erop

Ook is er toch helemaal niks om je druk over te maken als "debunker"---> LOL!
Ik bedoel laat lekker alles opnieuw onderzocht worden...... help de slachtoffers in hun strijd alles boven tafel te krijgen, kunnen ze zien dat er niks aan de hand is, samen met 86% van de U.S. zo'n beetje....
-Aldous Huxley
pi_43625413
quote:
Je mag een complottheorie pas met goed fatsoen naar het rijk der fabelen verwijzen, als daar onomstotelijk bewijs voor bestaat. Zolang dat niet het geval is dien je je agnostisch op te stellen: je weet het gewoon niet. Net als met God. Ik heb nooit een bewijs van haar/zijn bestaan gezien, maar daarmee kan ik haar/zijn bestaan nog niet categorisch ontkennen. Ik weet namelijk dat ik niet alles kan weten. Gelovigen in God zijn eigenlijk ook een soort complotdenkers: zonder enig bewijs gaan zij voetstoots uit van het bestaan van een schepper die nauw samenwerkt met engelen en profeten. Ze zien Zijn Hand overal achter. Atheïsten kun je vergelijken met de anti-complotdenkers, die zeker menen te weten dat God niet bestaat.
http://www.loopbaan.nl/si(...)lijker%20denken.aspx
mhmm en ik ben nog wel atheist.
edit...geloof ik?..toch..ach maakt het uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Resonancer op 17-11-2006 01:24:10 ]
Eisenhower1961.
pi_43626366
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:21 schreef pietje77 het volgende:
Het openbreken van de kauwgomballen automaat levert beter onderzoek op als deze IQ tartende gedrochten
. (Speciaal voor Piet zwartgemaakt.)
quote:
Dat is de meest extreme vorm, maar zo zijn er ook vele veel geraffineerder om maar zoveel mogelijk negatieve associaties op te roepen. bv. "conspiracy cooks even vergelijken met holocaust ontkenners" (favourietje van PM ratjes).
En waarin verschilt dat precies met jouw lasterpraatjes?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_43626575
Ik dacht dat ik onderhand wel het een en ander aan ontkenning had gezien. Maar het blijft toch wel schokkend om te zien hoe makkelijk mensen die in een complot geloven, alles telkens weer negeren...
Onvoorstelbaar dat ze zichzelf nog serieus nemen en verwachten dat anderen dat ook doen....
pi_43626847
Het heeft ook meer met psychologie te maken dan met iets anders.
Helpt waar hij kan!
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:02:03 #218
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_43626996
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik vroeg een bron, geen filmpje.

Edit: De bronnen van de rapportage geven kan natuurlijk ook.
je bent een grote idioot...dit zijn uitspraken van de fokking vice chairman
hoe diep ben je bereid je kop in het zand te steken, dat is de vraag.

dan even iets over bewijslast...

van de 'conspiracy-nuts" wordt stelselmatig om bewijs en 100% clarfication omtrent rariteiten etc, ge-eist...

dat is de wereld op z'n kop...

DE CONSPIRACY THEORIE is en bli8jft: bin laden vanuit een grot met z'n 19 handlangers + stanley-messen leggen het multi-bilion Us defensie-aparaat lam...

"jullie" hebben iets uit te leggen

er is nog nooit 1 milimetertje bewijs geleverd voor de involvement van Tim Osman/ Osama bin laden in het 911 verhaal.

Kom dan met bewijs dat Tim er achter zat.....

KOM DAN met het bewijs, dat er een airliner in het pentagon gevlogen is

veel succes... het gaat je NIET lukken

dus : wie is de conspiracy-nut ?
Huig
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:09:47 #219
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_43627114
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Orwell het volgende:

dus : wie is de conspiracy-nut ?
jij.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:15:44 #220
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_43627177
ah prachtig...ik begrijp dat je bewwijs hebt...
voor de draad ermee, beste ChOas
Huig
pi_43627209
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:37 schreef calvobbes het volgende:
Ik dacht dat ik onderhand wel het een en ander aan ontkenning had gezien. Maar het blijft toch wel schokkend om te zien hoe makkelijk mensen die in een complot geloven, alles telkens weer negeren...
Onvoorstelbaar dat ze zichzelf nog serieus nemen en verwachten dat anderen dat ook doen....
Je hoeft mij niet serieus te nemen, maar deze mensen dan?
quote:
When Thomas H. Kean, and Lee H. Hamilton agreed to co-chair the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States—the 9/11 Commission—they knew they had accepted an assignment of great historical importance, yet they also suspected they had been set up to fail. Blocked for months by the White House, given an inadequate budget and viewed with distrust by the victims’ families, the Commission somehow managed to succeed beyond all expectation.
http://www.carnegie.org/reporter/13/crisis/insidestory.html
Zo en nu ff 1 uur 30 min 41 sec. op negeren.
http://video.google.com/videoplay?docid=-6708190071483512003&q=9%2F11+mysteries
Eisenhower1961.
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:55:44 #222
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_43627598
quote:
en ja, ik hang het officiele rapport aan, totdat iemand mij er onjuistheden in kan aantonen
een aantal mensen van redelijk kaliber/ staat van dienst reppen hier over een aantal onjuistheden:

http://www.patriotsquestion911.com/

al gechecked?

nieuwe inzichten verschaft, wellicht?
Huig
  vrijdag 17 november 2006 @ 06:53:38 #223
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43628547
http://www.prisonplanet.c(...)161106torturedid.htm

http://video.google.nl/videoplay?docid=6047635265825955613&q=taser+police

dumbass cop: "Post 9-11 world ma'am!!" , "uhhhhh, i'm just following orders, you know...", "huh??, the constitution?? what's that??, i got my orders, i know what to dooooo".

Just following orders...

Hier weten de 9-11 gelovende koekebakkers ook niks van dat onze constitutie uit 1815 een kopietje is van die van 1776 in de U.S. ( vandaar de admiratie voor de founding fathers - die de verdedigers van de patriot act zelf de hersens in zouden slaan)

Voor een vent in een grot...... zonder bewijs...

*trouwens is het volgens mij al een tijd in de U.S. beleid om mensen met een IQ boven de 100 ofzo af te wijzen voor de polititie. Dient man aanklacht tegen in.
(een politiestaat ontstaat niet zomaar, dat moet zorgvuldig voorbereid worden.)
-Aldous Huxley
pi_43628975
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:56 schreef Cyclonis het volgende:
sorry wat ik wilde zeggen is dat ik me niet ga verlagen tot het nivo van de motieven te bespreken waarom gelovers geloven.

of ja, aanpassen hoe je het wilt. ik vind het een beetje jammer als de discussie de vorm aanneemt dat we alleen maar over elkaars hidden agenda gaan praten ipv on topic blijven
hèhè , gelukkig nog iemand die daar zo over denkt. Al dat hanen gedrag is ook nog eens oninteressant en het drukt de inhoud naar de achtergrond.
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:25:31 #225
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_43629084
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet serieus te nemen, maar deze mensen dan?
[..]

Zo en nu ff 1 uur 30 min 41 sec. op negeren.
http://video.google.com/videoplay?docid=-6708190071483512003&q=9%2F11+mysteries
Hehe Carnegie als website en die corrupte voorzitters van de 9/11 commission die een boek schrijven.

You are not going to get the truth from them. Gewoon een nieuw dwaalspoor.
quote:
When Thomas H. Kean, and Lee H. Hamilton agreed to co-chair the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States—the 9/11 Commission—they knew they had accepted an assignment of great historical importance, yet they also suspected they had been set up to fail. Blocked for months by the White House, given an inadequate budget and viewed with distrust by the victims’ families, the Commission somehow managed to succeed beyond all expectation. Their hearings riveted the nation and their highly respected final report became a national best seller. Most importantly, the Commission’s recommendations ultimately led to the most significant reform of the country’s national security agencies in decades. In Without Precedent: the Inside Story of the 9/11 Commission, by Thomas H. Kean, past governor of New Jersey and a member of the Carnegie Corporation board of trustees, and Lee H. Hamilton, former U.S. representative from Indiana, the two co-chairs offer a compelling view of the commission’s obstacle-strewn path to ultimate success. Other books produced with Corporation support, focusing on Islam, globalization, intelligence or strategies for reconciling Arab and American journalism, are also profiled in this issue of the Carnegie Reporter and online.

[ Bericht 24% gewijzigd door OpenYourMind op 17-11-2006 08:30:58 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')