nee maar dan nog. ik zit met een bepaalde situatie. de ene wil huren duurder maken. maar is gunstiger voor ondernemers.quote:Op zondag 12 november 2006 14:09 schreef northernlight81 het volgende:
je kan denk ik ook niet 100% achter een partij staan. Ik denk dat die lijsttrekkers zelf ook op enkele punten best een andere mening hebben dan hun partij.
Waarbij links in bovenstaande zin gedefinieerd kan worden als "alles links van ultra-rechts"quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef PJORourke het volgende:
Ja, het is flink aan het herfsten op het linkse front.
Ik ben het er volledig mee eens. Het is tragischquote:Op zondag 12 november 2006 13:54 schreef SCH het volgende:
Serieus: ik word zo verdrietig van deze campagne. Heb er al veel meegemaakt en ze zijn nooit verheffend maar dit keer is het niveau voor mijn gevoel wel heel erg laag. Is dat ook jullie gevoel?
Het gaat echt helemaal nergens over. Heel veel loze proefballonnetjes waar ik niks mee kan. Iedere dag weer nieuwe ideetjes, heftige reacties op actuele gebeurtenissen en vooral heel heel heel veel gelul over niks, over personen. De manier waarop het CDA een lege campagne voert, de manier waarop de VVD een beetje bungelt en spartelt, de manier waarop de PvdA zegt niet op de persoon te willen spelen en ondertussen een beetje gaat huilen. De manier waarop er vooral geen interessante debatten worden gevoerd. De invloed van de peilingen is groter en groter dan ooit.
Ik zal wel stemmen hoor maar met frisse tegenzin en misschien wel op een partij die het minste aan al deze onzin meedoet.
Ik heb dat gevoel niet eens. Ik weet dat de staat allerlei sprookjes opdist om te kunnen stelen, herverdelen en profiteren.quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef Corelli het volgende:
Ik ben het er volledig mee eens. Het is tragisch![]()
Antwoord: ja, dat is ook mijn gevoel. Het is diep- en diep triest. Simpel en erg veramerikaniseerd.quote:Op zondag 12 november 2006 13:54 schreef SCH het volgende:
Serieus: ik word zo verdrietig van deze campagne. Heb er al veel meegemaakt en ze zijn nooit verheffend maar dit keer is het niveau voor mijn gevoel wel heel erg laag. Is dat ook jullie gevoel?
iedereen zegt dat altijd maar, maar ik snap deze opmerking gewoon niet. Je stemt toch partijen de 2e kamer in? Wat is daar nou nutteloos aan?quote:Op zondag 12 november 2006 14:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Plus dat je weet dat als het geen stem voor CDA, VVD of PvdA wordt, het eigenlijk voor de kat zn kont is.
Het politieke bestuur is geen speeltuin.quote:Op zondag 12 november 2006 14:46 schreef Grumpey het volgende:
stem gewoon net als ik op een partij die nieuw is, steun het initiatief van mensen die met iets nieuws komen...
Dat hebben we toch de afgelopen drie jaar gehad? Goed, D66 was nog minder betrouwbaar dan de LPF en men is te soft geweest op het gebied van buitenlanders, maar verder is er veel constructief hervormd.quote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef -scorpione- het volgende:
De politieke bestuur is geen speeltuin.Er moet gewoon fatsoenlijk beleid uitgestippeld worden zodat het land een beetje goed draait. Maar dat schijnt nogal moeilijk te bevatten zijn voor politici.
![]()
Okay, laat ik het zo zeggen dan: een stem op iets anders wil zeggen dat je op de toekomstige oppositie stemt, tenzij het kruimeltje toevallig net nuttig uitkomt bij een coalitie.quote:Op zondag 12 november 2006 14:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
iedereen zegt dat altijd maar, maar ik snap deze opmerking gewoon niet. Je stemt toch partijen de 2e kamer in? Wat is daar nou nutteloos aan?
Och, het werd toen ook als condoleanceregister gebruikt, ik schrik nergens meer vanquote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het politieke bestuur is geen speeltuin.Er moet gewoon fatsoenlijk beleid uitgestippeld worden zodat het land een beetje goed draait. Maar dat schijnt nogal moeilijk te bevatten zijn voor politici.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |