Nee:quote:
quote:
via die chinese site?quote:
Chinese sitequote:
quote:Op zondag 12 november 2006 14:38 schreef erkel het volgende:
Omdat het kwik zo erg verdund is, dat het eigenlijk niet meer schadelijk is ?
quote:Op zondag 12 november 2006 14:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee:
Neleos
Nu is mijn voetbalavond helemaal verknald. Ik had al bier en chips klaargezet en oranje vlaggetjes opgehangen. Nu kan ik alles weer opruimen.
Moet je veel leren dan?quote:Op zondag 12 november 2006 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik zit me er nog even geestelijk op voor te bereiden
Het wordt gewoon nog wel gebruikt, maar vandaag is op het nieuws gekomen dat het europese parlement vindt dat klassieke barometers niet meer met kwik mogen worden gevuld.quote:Op zondag 12 november 2006 14:40 schreef vipergts het volgende:
Het wordt al niet meer gebruikt
valt mee. 389 blzquote:
398 blz: statistiek en sociologiequote:Op zondag 12 november 2006 14:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
389 blz amerikaans boek = middagje
389 blz boek nederlands recht = 4 weken....
quote:Op zondag 12 november 2006 14:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Omdat kwik niet in barometers wordt gebruikt
Statistiekquote:
Is dat zo, dat wist ik niet. Het is in ieder geval niet het antwoord dat ik zoekquote:Op zondag 12 november 2006 14:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is bezopen omdat er jaarlijks wel honderdenduizenden griepprikken worden uitgedeeld die kwik bevatten?
barometers van het merk "Goedkopie" wel ja....quote:Op zondag 12 november 2006 14:52 schreef vipergts het volgende:
nieuwe barometers worden al met iets anders gevuld
quote:Op zondag 12 november 2006 14:51 schreef Mark_V het volgende:
Is dat zo, dat wist ik niet. Het is in ieder geval niet het antwoord dat ik zoek
Griepprikken zijn zorgen voor overbevolking en zijn slecht voor de betaalbaarheid van de AOWquote:Op zondag 12 november 2006 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Daarom sla ik 'm ook ieder jaar vriendelijk doch dringend af.
Dat zijn onderdelen van de zevenkamp....quote:Op zondag 12 november 2006 15:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Verspringen
Hardlopen
Hoogspringen
Poolstokhoogspringen
Steeplechase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |