Is niet wat ik zoek, want Marco Bakker deelt de overeenkomst niet.quote:Op zondag 12 november 2006 13:59 schreef Neleos het volgende:
De zanger van de Heideroosjes heet ook Marco.
Is niet wat ik zoek, want Deine Lakaien deelt de overeenkomst niet.quote:Op zondag 12 november 2006 13:59 schreef erkel het volgende:
Ze hebben beiden nummers gemaakt in 3 talen?
Een wat?quote:Op zondag 12 november 2006 14:03 schreef erkel het volgende:
Beiden een buongeluk gehad?
Neen, De Heideroosjes zijn dit niet voor zover ik weet.quote:Op zondag 12 november 2006 14:10 schreef Homdeck het volgende:
beiden ambassadeur van warchild?
En toch doel ik min of meer op iets visueels.quote:Op zondag 12 november 2006 14:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Zo op het eerste gezicht hebben ze niks gemeen volgens mij.![]()
Neuh.quote:Op zondag 12 november 2006 14:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Of hebben de Roosjes inmiddels ook een duet opgenomen met Ali B of Sita?
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef liefie_ het volgende:
rode kleertjes? of kledinglijn bedoel ik dan eigenlijk
Dat dus. De Heideroosjes hebben in 1997 een concert gegeven waarbij iedereen werd aangemoedigd in het rood te komen (deze mensen kregen zelfs gratis toegang). Onlangs heeft Marco Borsato voor zijn reeks Gelredome-shows de concertgangers ook gevraagd in het rood te komen. Alleen deze mochten niet gratis naar binnen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef Soempie het volgende:
iedereen gaat in het rood gekleed naar de concerten![]()
was benieuwd naar jouw vraag en zat nog even te wachtenquote:
Auld lang synequote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef Homdeck het volgende:
old lang syne
quote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef Neleos het volgende:
Nederland Oh Nederland?
Voetbalquote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef Neleos het volgende:
Wij houden van Oranje bedoel ik
quote:Auld Lang Syne is een gedicht en lied van de Schotse dichter Robert Burns. De titel kan vertaald worden met ‘lang geleden’ of ‘vervlogen tijden’.
Traditioneel wordt het lied gezongen bij de overgang van het oude naar het nieuwe jaar, in Schotland Hogmanay. De zangers staan daarbij in een kring; tijdens het eerste couplet houden zij elkaars hand vast, bij het tweede worden de armen in elkaar gehaakt en bij het derde beweegt de kring zich achtereenvolgens naar binnen en naar buiten. Met de emigratie van Schotten naar andere Engelstalige landen werd het lied, en daarmee ook de traditie, meegenomen.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef Neleos het volgende:
Maar hij klinkt wel hetzelfde.
Hee Yuri, lekker uitgeslapen?quote:In Nederland is het vooral bekend als melodie van het refrein van voetballied Wij houden van Oranje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoorden ook graag in een spoiler
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weisst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |