Jans Kerkhofquote:
met de autoquote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef appelsientje het volgende:
Oja.. waar is het eigenlijk ??
ik moet nog ff kijken hoe ik kom... denk toch met de auto... maar misschien moet de trein
hoe laat komen de meeste Fokkers aan op het station?
Huhquote:Op zondag 12 november 2006 23:08 schreef R_ON het volgende:
BAN ME MAAR
Oké, het is je gelukt:quote:Op zondag 12 november 2006 23:08 schreef R_ON het volgende:
BAN ME MAAR
quote:Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
R_ON 48 uur afkoelen.
ik wil je wel even overhoren zaterdagquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm ik wil graag als ovbtjeheb maandag zeer lastig (althans dat vind ik) en belangrijk tentamen
Dat was nog niet helemaal zeker hoorquote:
Nog een FCU'er is altijd welkom natuurlijk!quote:Op zondag 12 november 2006 15:53 schreef KansloosForEver het volgende:
als ik die ochtend/middag/avond door de stad loop, kom ik wel ff kijken
Je clubquote:Op maandag 13 november 2006 17:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben in een ontstellende dubio... Of je club in de steek laten of al je fans
Ik zal je helpen. Je grootste fan komt niet, dus.....quote:Op maandag 13 november 2006 17:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben in een ontstellende dubio... Of je club in de steek laten of al je fans
Bloem moet gewoon komen en door mij even flink gezoent worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem is uiteindelijk niet meer zo zeker over dr komst. Daarmee hangt ook mijn komst beetje op losse schroeven. In mijn eentje de trein pakken gaat me iets te veel geld kosten.
Pardon? Dat ga je niet menen hoor. Je schuld bij mij hoef je nog niet af te betalen, doe maar lekker bij je kaartje danquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem is uiteindelijk niet meer zo zeker over dr komst. Daarmee hangt ook mijn komst beetje op losse schroeven. In mijn eentje de trein pakken gaat me iets te veel geld kosten.
Tsja dat is altijd wel zo he.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
de afmeldingen druppelen weer binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |