een wedstrijd is een wedstrijd. Die ga ik niet afzeggen voor een meet, daar vind ik het voetbal net iets te belangrijk voor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef pascalheister het volgende:
zet mij ook maar bij zeker
[..]
als het nou een topper was, maar Excelsior![]()
Pffffquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand nog een duidelijke routebeschrijving vanaf het station naar de pub?
ik loop er zo naar toe vanaf het station, misschien handig om af te spreken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand nog een duidelijke routebeschrijving vanaf het station naar de pub?
Doen we!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik loop er zo naar toe vanaf het station, misschien handig om af te spreken?
Nu niet meerquote:
om 14:13 of 14:43 ligt er een beetje aan hoelaat jullie komen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef numero_uno het volgende:
Hoe laat kom je aan Pascal?
Hangt van het vrouwelijke gezelschap en de stimulatie van mijn erogene zones af.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:38 schreef pascalheister het volgende:
hoelaat jullie komen?
Ik moet uit Maastricht komen en zit in de Intercity naar Haarlem en dan kom ik rond14.29 aan in het centrum van Nederlandquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om 14:13 of 14:43 ligt er een beetje aan hoelaat jullie komen?
Inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem en ik komen met de auto.
En vanaf het station is het vrij makkelijk hoor.
OKee, typisch mij om die dingen niet te zien.quote:
Jans Kerkhofquote:
met de autoquote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef appelsientje het volgende:
Oja.. waar is het eigenlijk ??
ik moet nog ff kijken hoe ik kom... denk toch met de auto... maar misschien moet de trein
hoe laat komen de meeste Fokkers aan op het station?
Huhquote:Op zondag 12 november 2006 23:08 schreef R_ON het volgende:
BAN ME MAAR
Oké, het is je gelukt:quote:Op zondag 12 november 2006 23:08 schreef R_ON het volgende:
BAN ME MAAR
quote:Op maandag 13 november 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
R_ON 48 uur afkoelen.
ik wil je wel even overhoren zaterdagquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm ik wil graag als ovbtjeheb maandag zeer lastig (althans dat vind ik) en belangrijk tentamen
Dat was nog niet helemaal zeker hoorquote:
Nog een FCU'er is altijd welkom natuurlijk!quote:Op zondag 12 november 2006 15:53 schreef KansloosForEver het volgende:
als ik die ochtend/middag/avond door de stad loop, kom ik wel ff kijken
Je clubquote:Op maandag 13 november 2006 17:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben in een ontstellende dubio... Of je club in de steek laten of al je fans
Ik zal je helpen. Je grootste fan komt niet, dus.....quote:Op maandag 13 november 2006 17:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben in een ontstellende dubio... Of je club in de steek laten of al je fans
Bloem moet gewoon komen en door mij even flink gezoent worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem is uiteindelijk niet meer zo zeker over dr komst. Daarmee hangt ook mijn komst beetje op losse schroeven. In mijn eentje de trein pakken gaat me iets te veel geld kosten.
Pardon? Dat ga je niet menen hoor. Je schuld bij mij hoef je nog niet af te betalen, doe maar lekker bij je kaartje danquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem is uiteindelijk niet meer zo zeker over dr komst. Daarmee hangt ook mijn komst beetje op losse schroeven. In mijn eentje de trein pakken gaat me iets te veel geld kosten.
Tsja dat is altijd wel zo he.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
de afmeldingen druppelen weer binnen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Er is hoe dan ook een blauwe aanwezig die dag (waarschijnlijk)
Ik heb jou anders amper naar de bar zien lopen de vorige meet/de eerste meet dat jij mod was.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]Heatwave. Maar Messenga moet als nieuwbakken VBL mod de ober van de dag spelen!
ik zat in een lastige hoek; ik kon er niet uit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb jou anders amper naar de bar zien lopen de vorige meet/de eerste meet dat jij mod was.
Je bedoelt dat VoreG op een betere plaats zatquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zat in een lastige hoek; ik kon er niet uit.
dus je komt toch met nick?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb ze in de kroeg gewaarschuwd dat het zaterdag weer speelkwartier is
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat VoreG op een betere plaats zat
Een positief bericht tussen de negatievequote:
Kijkend naar die clown-smiley neem je die opmerking zelf al gelukkig niet serieusquote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik moet de dag erop (19-11) 3 punten ophalen in Utrecht:
19-11 FC Utrecht - Roda JC
dan kom je zaterdag toch alvastquote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik moet de dag erop (19-11) 3 punten ophalen in Utrecht:
19-11 FC Utrecht - Roda JC
En zaterdag:
18-11 KV Mechelen - Ronse
Same herequote:Op woensdag 15 november 2006 00:33 schreef dndiek het volgende:
-Vaduz- kan alleen nog komen als het voetbal wordt afgelast, maar dat zal er waarschijnlijk niet inzitten
Of ben ik juist zelfverzekerd ervanquote:Op woensdag 15 november 2006 08:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijkend naar die clown-smiley neem je die opmerking zelf al gelukkig niet serieus![]()
![]()
Ik lees dit nu pas en zit morgen gewoon op m'n werk .... VoreG, zie jij nog kans er langs te gaan? Je woont er immers ook niet giga-ver vandaan.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef golfer het volgende:
Als Eilanden, als Utregtenaar, nou eens even een paar dagen van te voren onze vaste meettafel vast even gaat reserveren, weten we zeker dat we terecht kunnen met zo'n grote groep.
Verkeerde kogel en verkeerde kerkquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, iets met kogels en kerken.
Ik kom definitief niet morgen, helaas...
Ben net pas terug thuis ... heb nog wel geprobeerd om ze telefonisch te bereiken, maar ze nemen niet op.....quote:
Je mag mijn cockring ook wel lenenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:06 schreef rubbereend het volgende:
Messenga kom jij morgen? Zo ja...... jij hebt iets wat ik graag zou hebben........... las ik net in het trance topic.
kan je meteen beginnen met drinkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben net pas terug thuis ... heb nog wel geprobeerd om ze telefonisch te bereiken, maar ze nemen niet op........ ik probeer het anders morgenochtend nog wel even
quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
Ik twijvel nog steeds een beetje of ik ga komen straks.
Bluezz wil mij wel even een middagje/avondje weg hebben, maar wil ik wel weg zijn?
Wait and see.
En wie zou ik eigenlijk wel willen ontmoeten die ik nog niet ken?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
Ik twijvel nog steeds een beetje of ik ga komen straks.
Bluezz wil mij wel even een middagje/avondje weg hebben, maar wil ik wel weg zijn?
Wait and see.
En wie zou ik eigenlijk wel willen ontmoeten die ik nog niet ken?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:15 schreef Bjoro het volgende:
slecht nieuws... * Bjoro gaat ook naar het bal der afzeggers![]()
het is niet gelukt om een oppas te regelen, dus helaas helaas....
de cup-final-meet wil ik er echt wel weer zijn![]()
quote:
jij ook...we gaan niet bellen tongquote:
van leren komt toch niks, dan kun je je tijd wel beter voldoenquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
de kans dat ik nog lans kom is ook erg klein maar wie weet
Wat mijn oud-collega zegtquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel plezier allemaal vanmiddag...
Je kan het beste proberen te parkeren in een van de parkeergarage's, want heel dichtbij O'Connells parkeren is bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Zo.
Clau en Noca hebben het erg druk gehad, vanochtend niet helemaal lekker dus tot een uur of half een in bedje gelegen. De trein gaan we niet trekken, dus we stappen zo in de auto.
We zijn iets later dus, maar tot straks!
Ja, Je moet zeker een keer komen. De twee vorige keren vond ik het gezellig.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:19 schreef borisz het volgende:
veel plezier, misschien moet ik ooit ook is gaan![]()
dat zal dan waarschijnlijk dus de Cupfinal zijn op 19 mei 2007, ik zit dan midden in mijn exames dus.. we zien het nog welquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Je moet zeker een keer komen. De twee vorige keren vond ik het gezellig.
Ik had graag willen komen, maar een VBL-mod is geen VBL-mod als hij een voetbalwedstrijd van zijn club laat schieten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef golfer het volgende:
Oh ja, dit was de allereerste VBL-meet zonder 1 enkele mod.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ze allemaal gespoken net. Ik dacht zo te horen dat Pascal Heister de enige dronken was.Kan ook aan zijn accent hebben gelegen.
Clauwheee klonk wel sexy. Bespaarde me weer een 06 nummer draaien.
quote:Op zondag 19 november 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
Zuigt die sientje een beetje?
hij is wel een goede bierhalerquote:Op zondag 19 november 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
Zuipt die sientje een beetje door?
Zeker weten. Hij kreeg, bij gebrek aan aanwezigheid van een newbie-mod, als newbie-meeter de schone taak om ons allemaal steeds van drankjes te blijven voorzien en heeft zich prima van die taak gekweten.quote:
wie Clautje of de meetquote:Op zondag 19 november 2006 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb Clautje nog aan de foon gehad, klonk gezellig....!
Clau klinkt altijdquote:
slijmbalquote:Op zondag 19 november 2006 00:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Clau klinkt altijd! Dus de meet was dan dubbel
!
Jaloerse kip!quote:
quote:
En we hebben dr beiden niet gezien vandaagquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker weten. Hij kreeg, bij gebrek aan aanwezigheid van een newbie-mod, als newbie-meeter de schone taak om ons allemaal steeds van drankjes te blijven voorzien en heeft zich prima van die taak gekweten.![]()
En met hem op de foto staatquote:Op zondag 19 november 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Ken je die mop van 2 meeters die niet kwamen opdagen en zich achteraf lopen op te geilen op een dame uit Groningen, die intussen uitbundig aan het zoenen was met een meeter die er wel was?![]()
Clauwquote:Op zondag 19 november 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Ken je die mop van 2 meeters die niet kwamen opdagen en zich achteraf lopen op te geilen op een dame uit Groningen, die intussen uitbundig aan het zoenen was met een meeter die er wel was?![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben toch ook leuke dingen gedaan Bjoor
Yups, die moet maar even online gezet worden.quote:Op zondag 19 november 2006 00:55 schreef clauwheee het volgende:
En met hem op de foto staat![]()
Sientje, die heb jij toch genomen?
quote:Op zondag 19 november 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, die moet maar even online gezet worden.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 01:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis een jongerensite hoor... krijg een beetje het idee dat Clau steeds met een doekje klaar stond om het kwijl uit uw mondhoeken te deppen.....en dat daar dan een foto van is gemaak !
tja wie wil er nou geen doekje waar Clau aangezeten heeftquote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef golfer het volgende:![]()
zoiets ja.
Het doekje is daarna bij opbod op E-bay verkocht.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 01:07 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb ook wel vier hele foto's trouwens, zal morgen ook es kijken of ik dat online kan zetten! En anders bel ik Tong wel even.
En Golfer wilde een 'entree' maken, dus die kwam ook gewoon pas een minuut of 20 nadat ik er was. Ik kreeg bijna het gevoel dat de meet op het laatste moment toch ergens anders wasquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:07 schreef Bluezz het volgende:
golfer belt me net vertwijfeld op, dat alleen eilanden er is
Update : ze komen nu net allemaal de kroeg binnenvallen.
En dan wederom Sientje als penningmeester en bierhalerquote:Op zondag 19 november 2006 09:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sientje was trouwens een goede penningmeester en nog een betere bierhalerVoor herhaling vatbaar!
Ik ben ook wel benieuwd wat ik gemist hebquote:
Middelste is Numero_UNoquote:
Yup,quote:Op zondag 19 november 2006 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Middelste is Numero_UNo
DIe andere 2 ken ik namelijk al (helaas)
JIj bent de enige die er samen met Clauw opstaat. Ik ben jaloers hoorquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DIe andere 2 ken ik namelijk al (helaas)
Ik zie twee kerels hoorquote:Op zondag 19 november 2006 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zeg vriend, je was met maten weg zei je
En ik een lege stoel vrij houden voor jou... in de hoop....quote:Op zondag 19 november 2006 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zeg vriend, je was met maten weg zei je
quote:Op zondag 19 november 2006 18:30 schreef appelsientje het volgende:
En ik een lege stoel vrij houden voor jou... in de hoop....![]()
Ik sta heel mooi op een foto samen met sientje...men wat een bek trek ik daarquote:Op zondag 19 november 2006 18:17 schreef SCH het volgende:
Waar is Noca, ik zie nu alleen maar lelijke mannen
Hij zat maar te wachten op die eendjes die jij zou meenemen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je wel een eendje van iemand gehad eend?
quote:Op zondag 19 november 2006 22:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo kijk ik als ik Gronings praat. Sientje snapt dat als kwart Scheemder
Daar waren we inmiddels zelf ook achterquote:Op maandag 20 november 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Kon helaas niet komen,
quote:Op maandag 20 november 2006 02:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je wel een eendje van iemand gehad eend?
Ik moest 2X lezen en toen viel het kwartje pasquote:Op maandag 20 november 2006 15:55 schreef maril het volgende:
Typisch de mayo en de curry is opgemaakt
Waar ik tegenwoordig altijd ben, in de UBquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |