een wedstrijd is een wedstrijd. Die ga ik niet afzeggen voor een meet, daar vind ik het voetbal net iets te belangrijk voor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef pascalheister het volgende:
zet mij ook maar bij zeker
[..]
als het nou een topper was, maar Excelsior![]()
Pffffquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand nog een duidelijke routebeschrijving vanaf het station naar de pub?
ik loop er zo naar toe vanaf het station, misschien handig om af te spreken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand nog een duidelijke routebeschrijving vanaf het station naar de pub?
Doen we!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik loop er zo naar toe vanaf het station, misschien handig om af te spreken?
Nu niet meerquote:
om 14:13 of 14:43 ligt er een beetje aan hoelaat jullie komen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef numero_uno het volgende:
Hoe laat kom je aan Pascal?
Hangt van het vrouwelijke gezelschap en de stimulatie van mijn erogene zones af.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:38 schreef pascalheister het volgende:
hoelaat jullie komen?
Ik moet uit Maastricht komen en zit in de Intercity naar Haarlem en dan kom ik rond14.29 aan in het centrum van Nederlandquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om 14:13 of 14:43 ligt er een beetje aan hoelaat jullie komen?
Inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem en ik komen met de auto.
En vanaf het station is het vrij makkelijk hoor.
OKee, typisch mij om die dingen niet te zien.quote:
Jans Kerkhofquote:
met de autoquote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef appelsientje het volgende:
Oja.. waar is het eigenlijk ??
ik moet nog ff kijken hoe ik kom... denk toch met de auto... maar misschien moet de trein
hoe laat komen de meeste Fokkers aan op het station?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |