quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
"Een beetje verliefd" van André Hazes is ooit gecovered door een soortgelijke band als de Sjonnies. Wie waren dat?
Band zonder Banaan, Patatje Metal, Dikke lul band, Amazing Stroopwafels, One Two trio en nachtraove zijn genoemd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik luister ze net nog even ... ze klinken tegenwooridg als de Heideroosjes.
Duivelsquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:46 schreef liefie_ het volgende:
nou wat toevallig
ik kijk the devil wears prada en daar gaat het ook net over fresia's!
RoofingBurner +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Kardinaaltetra?
Jayhawk +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Jayhawk het volgende:
dat ding staat in Vianden maar weet de naam niet
hoe verzinnen ze die naamquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jayhawk +1
Wat dacht je van Chateau Vianden? Trouwens de moeite waard om eens te gaan kijken.![]()
recent nummerquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef ChrisJX het volgende:
Sunday Bloody Sunday - U2
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:36 schreef BrandX het volgende:
ach, dat "duet" met Tiesto.... dance for life.
Heeft de onderbeat van insomnia. vandaar.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Gadver, niks gek dat ik dit niet weet.
Vader Abraham ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:43 schreef BrandX het volgende:
welke Nederlandse artiest kreeg in 1983 in Mexico-stad de staatsprijs voor populairste artiest in Mexico toegekend?
4 handen geloof ik. 2 pianisten dus op 1 pianoquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:56 schreef Jayhawk het volgende:
meerdere (qautre=4) pianisten die samenspelen
Ok ik neem de vraag terug en Wickie heeft geen punt gewonnen. De slakken waar zout opm wordt gevonden worden echter gestreeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:53 schreef BrandX het volgende:
dacht trouwens dat hij toen ong 73 was![]()
Hij stierf op 87-jarige leeftijd en de film waar hij de oscar voor kreeg was city slickers, uit 1991, oscar ontving hij in 1992.
Nee hoor, punt kan bij wyccie blijven. Ik wist wie je bedoelde. Maakt verder toch niet uti?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik neem de vraag terug en Wickie heeft geen punt gewonnen. De slakken waar zout opm wordt gevonden worden echter gestreeld.
Inderdaad. Niet vier pianisten, maar vier handen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:58 schreef Homdeck het volgende:
4 handen geloof ik. 2 pianisten dus op 1 piano
Mooi nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ok ik neem de vraag terug en Wickie heeft geen punt gewonnen.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet vier pianisten, maar vier handen.
Homdeck +1
[..]
Mooi niet
daar doe ik het voor! Jaizkibelquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:23 schreef erkel het volgende:
Jaizkabel
damn?? Het is verder goedquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:34 schreef Homdeck het volgende:
damn. little willies ofzo
Het zijn stuk voor stuk bekende artiesten hoorquote:
Dat zijn gelukkig maar heeeel weinig bands!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:55 schreef Homdeck het volgende:
ik zoek nog de frontman van een engelse band die vooral in de jaren 70 veel hits scoorde.
tja ik kan ook gelijk gaan zeggen om welke band het gaat.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat zijn gelukkig maar heeeel weinig bands!![]()
cafca +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef cafca het volgende:
Jeff Lynn(e)
Stel dan een super-super simpele!~quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:09 schreef cafca het volgende:
Maar ik kwam eigenlijk alleen even langswaaien, geen tijd voor een nieuwe vraag, sorry
Homdeck +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:13 schreef Homdeck het volgende:
electric light orchestra lol
RoofingBurner +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Orchestral Manouvres in the Dark
Aangezien roofingburner weg isquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:24 schreef BrandX het volgende:
International Fund for Animal Welfare
Ik ben donateur![]()
Snowy is liefquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee waar ik dat dingkie heb...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:45 schreef liefie_ het volgende:
american standard cde for information interchange!!
heb ik eindelijk wat aan die lessen informatiekunde
nopequote:Op zaterdag 11 november 2006 21:53 schreef BrandX het volgende:
afhankelijk van wat ze te eten krijgen?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten de bruine eieren vetbieden die nemen echt het leggen over.
Goede tipquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
en majo als je dat tof vind moet je eens QI kijken!
daar heb ik t ook van
komt om 11 uur op de bbc
iig op vrijdag maar volgens mij nog een dag in de week
Iedere vrijdag om 23uur op BBC2 en zaterdag om 24uur ook op 2quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
en majo als je dat tof vind moet je eens QI kijken!
daar heb ik t ook van
komt om 11 uur op de bbc
iig op vrijdag maar volgens mij nog een dag in de week
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede tipJe bedoelt 11 uur 's avonds neem ik aan?
jaaaquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef Supersheep het volgende:
Ligt aan de kleur van het 'snavellelletje'. (zal wel een naam voor zijn, maar heb geen idee)
ow shit dan moet ik natuurlijk nog zeggen:quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef Supersheep het volgende:
Ligt aan de kleur van het 'snavellelletje'. (zal wel een naam voor zijn, maar heb geen idee)
Nee, nog nooit gezienquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaaa
ook een fan?
en whoei vanaaf dus weer!
echt jullie allemaal kijken hoor!
ideaal voor mensen die van gekke feitjes houden!
ja, sorryquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:12 schreef Homdeck het volgende:
landelijk?
trouwquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gezien
wist het gewoon, weet ook niet waarom
Noem 10 Nederlandse dagbladen
Allemaal goedquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:13 schreef Homdeck het volgende:
trouw
telegraaf
financieel dagblad
algemeen dagblad
nrc
spits
metro
nederlands dagblad
volkskrant
parool
Om je gerust te stellen: als je de eerste was geweest had ik je waarschijnlijk toch het puntje gegeven aangezien mijn vraag nogal krom was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
trouw
brabants dagblad
dagblad de limburger
limburgs dagblad
de gooi en eemlander
volkskrant
NRC
telegraaf
algemeen dagblad
dagblad van het noorden
en ik heb ze bijna allemaal verkocht in mn donkere dagen als telemarketing mutsjequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen: als je de eerste was geweest had ik je waarschijnlijk toch het puntje gegeven aangezien mijn vraag nogal krom was.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef ChrisJX het volgende:
Schiermeeuwenoog ofzo...
al sinds een paar maanden. hoezo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef Supersheep het volgende:
Homdeck, sinds wanneer heb jij standaard een -'tje bij je naam?
zomaar, viel me nu pas opquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
al sinds een paar maanden. hoezo?
Een wát?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef Supersheep het volgende:
Homdeck, sinds wanneer heb jij standaard een -'tje bij je naam?
- als in - en +quote:
Ah. Wist niet eens dat je dat aan en uit kunt zetten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:49 schreef Supersheep het volgende:
- als in - en +
om te zien of mensen online zijn of niet, wat je dus ook niet kan laten zien (zoals bij ChrisJX bijvoorbeeld)
ook geen idee, maar heb zodra het geraden is het hele artikelquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar een filmpje, ik weet niet goed hoe ik me dat verhaal moet voorstellen...
Het beessie heeft zelfs zijn eigen website:quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:05 schreef ChrisJX het volgende:
Is er niet ergens een anatomisch plaatje van. Ik snap het nog steeds niet
BrandX +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:09 schreef BrandX het volgende:
langs de lange lindelaan
(nieuwe spelling: lindenlaan)
Goeie vraag. geen idee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
BrandX +1
Is het wel Lindenlaan in de nieuwe spelling? Volgens mij kun je ook Lindes zeggen
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:15 schreef ChrisJX het volgende:
Een zingende zaag?
quote:De zingende zaag is een muziekinstrument in de vorm van een zaag.
Volgens het Hornbostel-Sachs classificatiesysteem voor muziekinstrumenten behoort het instrument tot de idiofonen.
De zaag wordt tot klinken gebracht door op het blad te kloppen (met een hamertje of met een paukenstok) of door met een strijkstok langs de rand van het blad te strijken. De laatste methode is de meest gebruikelijke. De verschillende toonhoogten worden verkregen door het blad in meerdere of mindere mate te buigen - hoe meer het blad gebogen wordt, des te hoger wordt de toon. Om echter een klank te krijgen moet aan het eind van het blad ook nog een lichte tegenbuiging gemaakt worden. Het gedeelte van het blad dat tot klinken wordt gebracht bevindt zich tussen de beide buigingen. Vaak wordt gezegd dat het blad in een S-vorm gebogen moet worden, maar de vereiste tegenbuiging is meestal zo gering dat de S-vorm niet of nauwelijks waarneembaar is.
Dat zijn zegels die je bij je boodschappen kunt kopen. Per x euro aan boodschappen heb je recht op een zegel, waar je dus 10 cent voor moet betalen. Die plak je op een spaarkaart en dan kun je dingen sparen ofzo. Maar het zou me niets verbazen als je dan alleen spullen met korting kunt kopenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Koopzegels?
Je weet er meer van dan ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
10 cent per stuk, te koop bij iedere euro aan boodschappen. Een vol boekje telt 490 zegels en is 52 euro waard. Waarom weet ik dit terwijl ik zelf niet aan die onzin doe?
Koopzegels wel. Andere zegels zoals de zomerzegels of de disney-zegels zijn wel gratisquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Oh die zegeltjes
moet je die kopen![]()
Ja, maar nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Mia ofzoiets
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:40 schreef Homdeck het volgende:
mia wallace
The Wolfquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:50 schreef doeka het volgende:
Mr. Wolf - Harvey Keitel
Wat zei hij nou ook al weer? Iets van it's a 40 minute drive; I'll be there in 20? Zo stoer.quote:
Nee, zwarte man; overleden in 1999; samen met Stevie Wonder en Marvin Gaye werd hijbeschouwd als een van de belangrijkste exponenten van de funky, geëngageerde soulmuziek die begin jaren zeventig ontstond.quote:Op zondag 12 november 2006 00:00 schreef Homdeck het volgende:
frank zappa?
quote:Op zondag 12 november 2006 00:04 schreef BrandX het volgende:
Curtis mayfield (dankzij de hint)
quote:Op zondag 12 november 2006 00:05 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik draai het nog vaak; wat een wereldmuziek.
BrandX +1
Ik weet 'm nog van de vorige keer; kan ik natuurlijk wel goedkoop scoren.quote:Op zondag 12 november 2006 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
duurde alleen even voor het kwartje viel
hoe oud, of beter gezegd: jongwas de jongste moeder ooit, afgerond op halve jaren, en uit welk land kwam zij?
Oh, was dan voor mijn tijd... andere vraag:quote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Dit is al de de derde keer dat het gevraagd wordt! Ik zeg het niet meer, want de eerste keer heb ik die vraag gesteld (ook mijn eerste vraag ooit denk ik).
Whehe, ik dacht dat dat jouw antwoord was op de vraag waar dat meisje vandaan komtquote:Op zondag 12 november 2006 00:17 schreef Homdeck het volgende:
emmerich
bijna, alleen de check klop nietquote:
Geef die hint maar want ik kan er ff niet opkomenquote:Op zondag 12 november 2006 00:35 schreef Homdeck het volgende:
ik kan wel een hint geven maar ik vind het lullig voor yuri als iemand anders hem inkopt![]()
erkel +1quote:Op zondag 12 november 2006 00:39 schreef erkel het volgende:
flop, turn, river
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |