ook geen idee, maar heb zodra het geraden is het hele artikelquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar een filmpje, ik weet niet goed hoe ik me dat verhaal moet voorstellen...
Het beessie heeft zelfs zijn eigen website:quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:05 schreef ChrisJX het volgende:
Is er niet ergens een anatomisch plaatje van. Ik snap het nog steeds niet
BrandX +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:09 schreef BrandX het volgende:
langs de lange lindelaan
(nieuwe spelling: lindenlaan)
Goeie vraag. geen idee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
BrandX +1
Is het wel Lindenlaan in de nieuwe spelling? Volgens mij kun je ook Lindes zeggen
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:15 schreef ChrisJX het volgende:
Een zingende zaag?
quote:De zingende zaag is een muziekinstrument in de vorm van een zaag.
Volgens het Hornbostel-Sachs classificatiesysteem voor muziekinstrumenten behoort het instrument tot de idiofonen.
De zaag wordt tot klinken gebracht door op het blad te kloppen (met een hamertje of met een paukenstok) of door met een strijkstok langs de rand van het blad te strijken. De laatste methode is de meest gebruikelijke. De verschillende toonhoogten worden verkregen door het blad in meerdere of mindere mate te buigen - hoe meer het blad gebogen wordt, des te hoger wordt de toon. Om echter een klank te krijgen moet aan het eind van het blad ook nog een lichte tegenbuiging gemaakt worden. Het gedeelte van het blad dat tot klinken wordt gebracht bevindt zich tussen de beide buigingen. Vaak wordt gezegd dat het blad in een S-vorm gebogen moet worden, maar de vereiste tegenbuiging is meestal zo gering dat de S-vorm niet of nauwelijks waarneembaar is.
Dat zijn zegels die je bij je boodschappen kunt kopen. Per x euro aan boodschappen heb je recht op een zegel, waar je dus 10 cent voor moet betalen. Die plak je op een spaarkaart en dan kun je dingen sparen ofzo. Maar het zou me niets verbazen als je dan alleen spullen met korting kunt kopenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Koopzegels?
Je weet er meer van dan ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
10 cent per stuk, te koop bij iedere euro aan boodschappen. Een vol boekje telt 490 zegels en is 52 euro waard. Waarom weet ik dit terwijl ik zelf niet aan die onzin doe?
Koopzegels wel. Andere zegels zoals de zomerzegels of de disney-zegels zijn wel gratisquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Oh die zegeltjes
moet je die kopen![]()
Ja, maar nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Mia ofzoiets
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:40 schreef Homdeck het volgende:
mia wallace
The Wolfquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:50 schreef doeka het volgende:
Mr. Wolf - Harvey Keitel
Wat zei hij nou ook al weer? Iets van it's a 40 minute drive; I'll be there in 20? Zo stoer.quote:
Nee, zwarte man; overleden in 1999; samen met Stevie Wonder en Marvin Gaye werd hijbeschouwd als een van de belangrijkste exponenten van de funky, geëngageerde soulmuziek die begin jaren zeventig ontstond.quote:Op zondag 12 november 2006 00:00 schreef Homdeck het volgende:
frank zappa?
quote:Op zondag 12 november 2006 00:04 schreef BrandX het volgende:
Curtis mayfield (dankzij de hint)
quote:Op zondag 12 november 2006 00:05 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik draai het nog vaak; wat een wereldmuziek.
BrandX +1
Ik weet 'm nog van de vorige keer; kan ik natuurlijk wel goedkoop scoren.quote:Op zondag 12 november 2006 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
duurde alleen even voor het kwartje viel
hoe oud, of beter gezegd: jongwas de jongste moeder ooit, afgerond op halve jaren, en uit welk land kwam zij?
Oh, was dan voor mijn tijd... andere vraag:quote:Op zondag 12 november 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Dit is al de de derde keer dat het gevraagd wordt! Ik zeg het niet meer, want de eerste keer heb ik die vraag gesteld (ook mijn eerste vraag ooit denk ik).
Whehe, ik dacht dat dat jouw antwoord was op de vraag waar dat meisje vandaan komtquote:Op zondag 12 november 2006 00:17 schreef Homdeck het volgende:
emmerich
bijna, alleen de check klop nietquote:
Geef die hint maar want ik kan er ff niet opkomenquote:Op zondag 12 november 2006 00:35 schreef Homdeck het volgende:
ik kan wel een hint geven maar ik vind het lullig voor yuri als iemand anders hem inkopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |