quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:24 schreef DeVinger het volgende:
Die titel bevalt me wel, al die luitjes die in een keer die-hard HSV fan werden met al die Nederlanders
Lekkere goal ja van Halil.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:41 schreef tong80 het volgende:
Neefje en nichtje stonden hier te zingen voor de deur net de samenvatting gemist. Was het zo'n mooie goal ?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:30 schreef Kadoc het volgende:
Van der Vaart De Jong in die 2. Bundesliga.
Eerste drie punten.quote:Op zondag 12 november 2006 09:52 schreef bassieVL het volgende:
eindelijk het eerst puntje uit voor Borussia
Natuurlijk. Typ maar eens www.borussia.de in je adresbalk...quote:Op zondag 12 november 2006 12:28 schreef bassieVL het volgende:
[..]
er is inderdaad maar een echte Borussia![]()
quote:Nieuwe gsm kost Paul Freier bijna rentree
14/11/2006 14:11
Bijna liep Paul Freier zijn uitnodiging voor de Duitse ploeg op een opmerkelijke manier mis. Bondscoach Joachim Löw had immers ingesproken op zijn oude nummer, niet wetend dat de middenvelder daarop niet meer bereikbaar was.
Door het wegvallen van Bernd Schneider en Piotr Trochowski zocht Löw zondag contact met Leverkusen-middenvelder Freier. Niets vermoedend sprak de Duitse bondscoach in met het verzoek direct terug te bellen. En dus werd Löw maandag ongeduldig toen enkele uren voor het vertrek naar Cyprus Freier zich nog niet had gemeld.
Via oud-bondscoach Rudi Völler, nu technisch directeur van Bayer Leverkusen, achterhaalde Löw vervolgens op het laatste moment het juiste nummer. Freier haastte zich vervolgens naar het vliegveld in Frankfurt en voegde zich net op tijd bij de Duitse ploeg. In februari 2005 speelde Freier voor het laatst voor Die Mannschaft.
Volgens mij wordt ie in Nederland best gewaardeerd. Het is nu eenmaal geen topper. Typische speler voor de sub-top.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dick van Burik speelt volgens mij toch altijd in de basis bij Hertha BSC. Waarom kent niemand uit Nederland hem? Waarom nooit overwogen om in NL elftal te spelen? Hertha is toch een grote club.
HSV staat ook 16e, en de Blackburn Rovers en Wigan doen het toch ook niet zo goed? Maar het is idd geen hoogvlieger. Maar HErtha is best een grote club!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:39 schreef zjroentje het volgende:
Zolang Van Burik bij Hertha in de defensie speelt, zal Hertha natuurlijk nooit om de knikkers mee gaan doen. Subtopper, als ie dat al is.
2 kampioenschappen voor de club uit de hoofdstad, erg mager hoor. Een grote club is het dus niet, iig niet in mijn ogen.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maar Hertha is best een grote club!![]()
Zojuist wel 1-2 geworden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:50 schreef Radegast het volgende:
Oei, Bert...
Editquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:58 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zojuist wel 1-2 geworden.
Makaay trouwens de 1-1 gemaakt tegen Stuttgart.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:04 schreef zjroentje het volgende:
Cottbus binnen no time op 2-2.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Werder trouwens weer achter.
Claudio Pizarroquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
2-1 bayern!
jammer dat Borussia deze jongen heeft laten gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:55 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goal inderdaad van die Schlaudraff.
Danny Blind als coach ?quote:Op zondag 19 november 2006 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt HSV gesponsored door Hans Anders.
De goal voor wie hem gemist had.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Alemannia Aachen Werder Bremen 2-2 wat een wedstrijd.
Jan Schlaudraff zijn doelpunt.![]()
Door o.a. Jan Mulder vergeleken met Cruijff.
ga jij eens even snel je mond spoelen na zo een enge woorden.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:44 schreef defranseslag het volgende:
Hamburg, BMG en H96 degraderen dan!
Waarom meteen zo brutaal?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ga jij eens even snel je mond spoelen na zo een enge woorden.
Hamburg moet Sansoni maar kopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:16 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Waarom meteen zo brutaal?
Ik denk dat die 3 ploegen eruit vliegen dus ik verwacht niet te worden tegengesproken.
Maar ik geef toe, H96 blijft er misschien wel in aan de hand van die klootviool die ooit bij Twente speelde...
Dan zouden ze nog wel Europees voetbal halen want Joris kan er idd niks van...quote:
U vraagt, wij draaien:quote:
Zul je altijd zien dat ze van Bayern wel weten te winnen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ze zullen worden afgedroogd. HSV dus.
Rafinha of Lovenkrands?quote:
Rafinha, mooie aanvalquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:04 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Rafinha of Lovenkrands?
Moet het morgenavond ff zien bij Sportschau...
En Schalke en penalty's....![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Dagggg bayern
Bremen ook weer voor, dus wordt nog lastig voor bayern
Let's hope soquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:16 schreef AminBen het volgende:
Bayern wordt sterker.
En gaat dit gewoon winnen
Makaay de maker.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
En de 1-1 Bayern.
Zie je.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:58 schreef Kadoc het volgende:
Dan zal Pizarro wel de 1-2 maken.
Die valt de laatste tijd weer inquote:Op zondag 26 november 2006 17:24 schreef defranseslag het volgende:
Toch maar weer eens Amoah inzetten dan he...
en 1-1 alweer.quote:
Hmm, wat deed 'ie?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:23 schreef Kadoc het volgende:
VdV rood in de slotfase.
79. Min. Frustfoul von van der Vaart: Der Niederländer haut Bechmann im Mittelfeld einfach voll um.quote:
Verbaast me dat ie er nog zit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:23 schreef RayMania het volgende:
Sjonge HSV, dag Doll dus.
en als ie zelf opstapt 600.000quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:33 schreef tong80 het volgende:
Doll krijgt 900.000 euro als ie wordt ontslagen
voor mij voelt het als een overwinning. Bayern heeft inderdaad kansen genoeg gehad. Mooi goal aan allebei de kanten. Ik ben tevreden met het punt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Bayern 1-1 gebleven, ze hebben 2 punten laten liggen, volgens mij hebben ze 20 corners gehad.
Hoorde gisteren op de Duitse radio dat Thomas Von Heesen(nu nog trainer van Bielefeld) al zo goed als rond is met Borussia Dortmund. Men meldde toen ook al dat Van Marwijk aan het eind van het seizoen zou weggaan.quote:Op maandag 4 december 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
Adriaase is bij Dortmund in beeld en van Gaal bij Bayern.
Triest. Krijgt Kahn dan wel een hand van Van Gaal?quote:Op maandag 4 december 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
ST.Pauli is wel echt harde kern daar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 08:53 schreef bassieVL het volgende:
je kunt naar St. Pauli gaan. die spelen vandaag, wel geen Bundesliga wel cult. :
Sa., 02.12.06 14.00 Uhr
FC St. Pauli - 1. FC Magdeburg
en in de bundesliga spelen vandaag:
FC Bayern - M'gladbach
Werder - Hertha BSC
Dortmund - Wolfsburg
Arminia - Bayer 04
Bochum - HSV
FC Energie - Hannover
eerst uitwinst voor Gladbach komt eraan![]()
Adriaanse is in beeld bij HSV.quote:Op maandag 4 december 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
Van Marwijk kwam met de bevestiging van het nieuws omdat het uitgelekt was in de pers, dus het zal vast wel waar zijn ja.quote:Op maandag 4 december 2006 00:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoorde gisteren op de Duitse radio dat Thomas Von Heesen(nu nog trainer van Bielefeld) al zo goed als rond is met Borussia Dortmund. Men meldde toen ook al dat Van Marwijk aan het eind van het seizoen zou weggaan.
Dat was vóór de persconferentie waar Bert z'n vertrek aankondigde.
Lijkt me dus niet zo maar een gerucht.
Hoop ik ook ja. Dan kan Van der Vaart ook naar een echt grote club vertrekken, voordat hij terugkomt naar Amsterdamquote:Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef Pritt het volgende:
Mogen er nog vele nederlagen volgen voor HSV.
Al is het alleen maar omdat Nigel "geldwolf" de Jong er zit.
quote:Op maandag 4 december 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
Misschien doen ze het slecht omdat Nigel er zitquote:Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef Pritt het volgende:
Hij heeft intussen van de DFB 4 wedstrijden schorsing aan z'n broek.quote:Op maandag 4 december 2006 18:26 schreef Thetallguy het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ChoNezRYnRg
slecht beeld maar je krijgt het idee
Iddquote:Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef Pritt het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk wordt Bayern geen kampioen.
Schalke 04 dan maar.
Al vergeleken met Cruijffquote:Aachen laat Schlaudraff niet vertrekken
Alemannia Aachen zal niet meewerken aan een eventuele transfer van Jan Schlaudraff. De 23-jarige aanvaller staat in de belangstelling van vrijwel alle teams uit de top van de Bundesliga, maar de promovendus heeft in een officiële verklaring laten weten dat Schlaudraff 'onder geen enkele voorwaarde' in de winterstop mag vertrekken. Aachen heeft Schlaudraff keihard nodig in de strijd tegen degradatie, zo heeft de club van assistent-trainer Erik Meijer laten weten.
Bron: FCUpdate
Liever Bayern dan Schalke :Rquote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef RayMania het volgende:
Wel verrassend inderdaad dat Bielefeld zo knap meedoet, erg leuk.
Hopelijk wordt Bayern geen kampioen, gewoon Werder alsjeblieft.
Of Schalke 04 dan maar.
Schalke wint altijd van Werderquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Liever Bayern dan Schalke :R
Werder moet kampioen worden
Zegt iemand die de naam van Cruijff verkeerd spelt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een goal van die Schlaudraff bij dat filmpje hierboven.
Maar om hem te vergelijken met Cruijf. NOT DONE
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die de naam van Cruijff verkeerd spelt.
Vergeleken met Sansoni wel hequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:57 schreef defranseslag het volgende:
Cruyff is een prutser.
Da's appels met peren vergelijken.quote:
de volgende die de fout in gaatquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:57 schreef defranseslag het volgende:
Cruyff is een prutser.
Eens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef defranseslag het volgende:
Ik vind Cruyff een zéér slechte analyticus, als voetballer heb ik hem nooit gezien dus kan ik niet over oordelen. Maar zijn aanvallend voetbal-gelul komt me de strot uit dus erg goed kan hij niet geweest zijn.
Precies wie denkt ie wel dat ie is ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Da's appels met peren vergelijken.
Ik vind Cruyff een zéér slechte analyticus, als voetballer heb ik hem nooit gezien dus kan ik niet over oordelen. Maar zijn aanvallend voetbal-gelul komt me de strot uit dus erg goed kan hij niet geweest zijn.
FC Bochum?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:55 schreef RuutR het volgende:
De wedstrijden in de 18e spieltag
8 december
Bayer Leverkusen - Hertha BSC
9 december
Bayern München - Energie Cotbuss
HSV - FC Nürnberg
Stuttgart - FC Bochum
Borussia Mönchengladbach - FC Mainz 05
Hannover 86 - Arminia Bielefeld
Eintracht Frankfurt - Werder Bremen
10 december
Schalke 04 - Borussia Dortmund
Fc Wolfsburg - Alemania Aachen
Bremen zal wel winnen, MG heeft een makkelijke tegenstander dus hopelijk winnen ze ook eens voor de verandering. Hopelijk speelt Energie gelijk tegen München. en de spannendste wedstrijd is natuurlijk Schalke - Dortmund
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef HansU het volgende:
HSV - Nurnberg
GO FC Nürnberg!!
HSV zonder Vd Vaart, dat zal wel verliezen worden, vooral als De Jongh meendoet.
is al de 3e keer dit seizoen dat ze 6 keer scoren in een uitwedstrijd.quote:
Werder is niet voor niets dé club in de Bundesliga en ook van dé clubs in het europees voetbaalquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
is al de 3e keer dit seizoen dat ze 6 keer scoren in een uitwedstrijd.
![]()
Mooi is dat inderdaad.Vriend van me gaat regelmatig naar Schalke en heeft altijd van dit soort verhalen.Wat een verschil met hier.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat dat daar allemaal kan is gewoon geweldig. 45 minuten voor de wedstrijd nog een kaartje kopen voor het uitvak
kutkloonquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:54 schreef defranseslag het volgende:
Schalke sloopt ze 4-1
Kuranyi scoort er 3 jaloers?
aantal jaren geleden had deze keeper ook een mooie blunder in de wedstrijd tegen Borussia MG.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 15:30 schreef bassieVL het volgende:
[..]
aantal jaren geleden had deze keeper ook een mooie blunder in de wedstrijd tegen Borussia MG.
http://www.youtube.com/watch?v=6ivU2dCMzug
En de veel betere ploeg, die geven dit niet weg.quote:Op zondag 10 december 2006 17:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kut schalke al 2-0 voor
Ik ben er ook bang voor , Dortmund draait helaas niet.quote:Op zondag 10 december 2006 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En de veel betere ploeg, die geven dit niet weg.
Alhoewel Bert het over het geheel nieteens slecht doet.quote:Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
nee. Dortmund wordt van de mat gespeeld en van Marwijk vandaag of morgen ontslagen.
Je bedoelt vast dat werder kampioen wordtquote:Op zondag 10 december 2006 21:59 schreef defranseslag het volgende:
Hier! Schalke-Dortmund 3-1! Zat er 1 doelpunt naast maar toch kunnen jullie jaloers zijn op mijn voorspelkwaliteiten. Kuranyi heeft 1x gescoord net als Pander en Lovenkrands en die lompe kutzwitser Frei scoorde ook nog...
Maar Schalke wordt dit jaar kampioen jaloers jaloers Bayern 2de Stuttgart derde en Bremen 6de ofzo...
quote:Stevens in beeld als opvolger Van Marwijk
Huub Stevens is een belangrijke kandidaat om komende zomer de nieuwe trainer van Borussia Dortmund te worden. Mocht de coach bij Roda JC vertrekken, dan zal assistent-trainer Raymond Atteveld in Kerkrade naar voren worden geschoven als zijn opvolger.
In Dortmund maakte Bert van Marwijk een week geleden bekend aan het einde van het seizoen te zullen opstappen. Stevens heeft in Duitsland een goede naam vanwege zijn successen met Schalke 04, met welke club hij de UEFA Cup en de Duitse beker won. Verder werkte hij ook bij Hertha BSC en 1. FC Köln.
Bij Roda JC heeft Stevens nog een contract tot het einde van het seizoen. Ondanks contractonderhandelingen met Roda liet de coach onlangs ook doorschemeren open te staan voor een nieuw buitenlands avontuur.
Bron : VI
En los daarvan. Als Schalke man naar Dortmund gaan?quote:Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Doe het niet Huub, je kunt alleen verliezen.
Precies. Stel hij gaat nu naar Dortmund, hij krijgt de ploeg ook niet aant voetballen en gaat na 1 jaar alweer weg.....en dus een kutperiode en zn status bij Schalke kwijt.quote:Op maandag 11 december 2006 23:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En los daarvan. Als Schalke man naar Dortmund gaan?
Bundesligatore: 50 (10 für Schalke sinds 2005)quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:33 schreef defranseslag het volgende:
En wat maakt 't uit Schalke wordt kampioen, ze hebben immers Kevin Kuranyi jaloers?
Daarom gaat Huub ook niet , ik wil hem ook niet als trainer bij Dortmundquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:00 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Als Huub naar Dortmund gaat is hij alweer ontslagen alvorens hij begonnen is...
En geen van bovenstaande namen , er zijn nog wel andere namen te bedenken.quote:Einde Van Marwijk bij Borussia nabij
15 december 2006, 09:57
Door: Jelmer Geerds
Bert van Marwijk zit mogelijk zondag voor het laatst op de bank bij het Duitse Borussia Dortmund. De Duitse media speculeren openlijk dat de Limburgse coach na dit weekend wel eens vertrokken kan zijn.
De relatie tussen Van Marwijk en enkele invloedrijke clubbestuurders is ernstig bekoeld. Waar exact de wrijving zit, weigert Van Marwijk te onthullen. Wel gaf hij aan later, na zijn periode bij de Duitse grootmacht, te onthullen waarom zijn huwelijk met de bespeler van het Westfalenstadion plotseling zo snel aftakelde.
Volgens het Duitse Kicker is het bijna uitgesloten dat Van Marwijk het seizoen afmaakt bij Borussia. Mogelijk vertrekt de oud-Feyenoord-coach in de winterstop, maar het is zelfs mogelijk dat aanstaande zondag zijn laatste kunstje in Dortmund is. Van Marwijk kondigde onlangs al aan in ieder geval na dit seizoen te vertrekken. Die mededeling leverde intern scheve gezichten op
Hoppaquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
0-4 Schweinsteiger.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:01 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Hoppa
Ook mooi van Aachen kut van hamburg
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:22 schreef bolivian het volgende:
Dat arme HSV.
Het kán gewoon niet winnen.
Inderdaad. Zullen wel weer de nodige nu doorgaan van Tivoli naar het Parkstad Limburg Stadion.quote:
Ze is lief iddquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:03 schreef fanneke het volgende:
ik zit nu pas aachen-hsv te kijken.
Is op de sportschau veel leuker, zeker nu vanavond Monicahet weer presenteert.
en die laarzen die ze aanheeft. zooo sexyquote:
Ik heb een topic over haar geopend een half jaar geledenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:03 schreef fanneke het volgende:
ik zit nu pas aachen-hsv te kijken.
Is op de sportschau veel leuker, zeker nu vanavond Monicahet weer presenteert.
Ja maar jij maakt over iedereen topics!quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een topic over haar geopend een half jaar geleden
Nee alleen over kekkere wijven en Viola Holtquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar jij maakt over iedereen topics!![]()
linkje?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een topic over haar geopend een half jaar geleden
en dionequote:Op zaterdag 16 december 2006 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee alleen over kekkere wijven en Viola Holt
Stond in het Olympische winterspelen topic. Zoeken ben ik slecht in.quote:
Duitse presentatrice OWS (Monica Lierhaus)quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stond in het Olympische winterspelen topic. Zoeken ben ik slecht in.
Dat waren inderdaad mooie treffers. Die van SChweinsteiger vond ik het mooistquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
Die van Schweinsteiger en Pizarro waren ook niet onaardig![]()
Aangezien Danny B. tijdelijk zonder rijbewijs zit kan hij nu mooi analist worden bij de NOS.quote:Op maandag 18 december 2006 14:50 schreef tong80 het volgende:
En Van Marwijk per direct weg bij Dortmund meldt teletekst.
Easy moneyquote:Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
van Marwijk haalt de kerst niet @ 1.21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |