jammer dat Borussia deze jongen heeft laten gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:55 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goal inderdaad van die Schlaudraff.
Danny Blind als coach ?quote:Op zondag 19 november 2006 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgend seizoen wordt HSV gesponsored door Hans Anders.
De goal voor wie hem gemist had.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Alemannia Aachen Werder Bremen 2-2 wat een wedstrijd.
Jan Schlaudraff zijn doelpunt.![]()
Door o.a. Jan Mulder vergeleken met Cruijff.
ga jij eens even snel je mond spoelen na zo een enge woorden.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:44 schreef defranseslag het volgende:
Hamburg, BMG en H96 degraderen dan!
Waarom meteen zo brutaal?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ga jij eens even snel je mond spoelen na zo een enge woorden.
Hamburg moet Sansoni maar kopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:16 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Waarom meteen zo brutaal?
Ik denk dat die 3 ploegen eruit vliegen dus ik verwacht niet te worden tegengesproken.
Maar ik geef toe, H96 blijft er misschien wel in aan de hand van die klootviool die ooit bij Twente speelde...
Dan zouden ze nog wel Europees voetbal halen want Joris kan er idd niks van...quote:
U vraagt, wij draaien:quote:
Zul je altijd zien dat ze van Bayern wel weten te winnen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ze zullen worden afgedroogd. HSV dus.
Rafinha of Lovenkrands?quote:
Rafinha, mooie aanvalquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:04 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Rafinha of Lovenkrands?
Moet het morgenavond ff zien bij Sportschau...
En Schalke en penalty's....![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Dagggg bayern
Bremen ook weer voor, dus wordt nog lastig voor bayern
Let's hope soquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:16 schreef AminBen het volgende:
Bayern wordt sterker.
En gaat dit gewoon winnen
Makaay de maker.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
En de 1-1 Bayern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |