Van Marwijk kwam met de bevestiging van het nieuws omdat het uitgelekt was in de pers, dus het zal vast wel waar zijn ja.quote:Op maandag 4 december 2006 00:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoorde gisteren op de Duitse radio dat Thomas Von Heesen(nu nog trainer van Bielefeld) al zo goed als rond is met Borussia Dortmund. Men meldde toen ook al dat Van Marwijk aan het eind van het seizoen zou weggaan.
Dat was vóór de persconferentie waar Bert z'n vertrek aankondigde.
Lijkt me dus niet zo maar een gerucht.
Hoop ik ook ja. Dan kan Van der Vaart ook naar een echt grote club vertrekken, voordat hij terugkomt naar Amsterdamquote:Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef Pritt het volgende:
Mogen er nog vele nederlagen volgen voor HSV.
Al is het alleen maar omdat Nigel "geldwolf" de Jong er zit.
quote:Op maandag 4 december 2006 00:00 schreef tong80 het volgende:
Adriaase is bij Dortmund in beeld en van Gaal bij Bayern.
Misschien doen ze het slecht omdat Nigel er zitquote:Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef Pritt het volgende:
Hij heeft intussen van de DFB 4 wedstrijden schorsing aan z'n broek.quote:Op maandag 4 december 2006 18:26 schreef Thetallguy het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ChoNezRYnRg
slecht beeld maar je krijgt het idee
Iddquote:Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef Pritt het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk wordt Bayern geen kampioen.
Schalke 04 dan maar.
Al vergeleken met Cruijffquote:Aachen laat Schlaudraff niet vertrekken
Alemannia Aachen zal niet meewerken aan een eventuele transfer van Jan Schlaudraff. De 23-jarige aanvaller staat in de belangstelling van vrijwel alle teams uit de top van de Bundesliga, maar de promovendus heeft in een officiële verklaring laten weten dat Schlaudraff 'onder geen enkele voorwaarde' in de winterstop mag vertrekken. Aachen heeft Schlaudraff keihard nodig in de strijd tegen degradatie, zo heeft de club van assistent-trainer Erik Meijer laten weten.
Bron: FCUpdate
Liever Bayern dan Schalke :Rquote:Op maandag 4 december 2006 20:41 schreef RayMania het volgende:
Wel verrassend inderdaad dat Bielefeld zo knap meedoet, erg leuk.
Hopelijk wordt Bayern geen kampioen, gewoon Werder alsjeblieft.
Of Schalke 04 dan maar.
Schalke wint altijd van Werderquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Liever Bayern dan Schalke :R
Werder moet kampioen worden
Zegt iemand die de naam van Cruijff verkeerd spelt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een goal van die Schlaudraff bij dat filmpje hierboven.
Maar om hem te vergelijken met Cruijf. NOT DONE
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die de naam van Cruijff verkeerd spelt.
Vergeleken met Sansoni wel hequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:57 schreef defranseslag het volgende:
Cruyff is een prutser.
Da's appels met peren vergelijken.quote:
de volgende die de fout in gaatquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:57 schreef defranseslag het volgende:
Cruyff is een prutser.
Eens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef defranseslag het volgende:
Ik vind Cruyff een zéér slechte analyticus, als voetballer heb ik hem nooit gezien dus kan ik niet over oordelen. Maar zijn aanvallend voetbal-gelul komt me de strot uit dus erg goed kan hij niet geweest zijn.
Precies wie denkt ie wel dat ie is ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Da's appels met peren vergelijken.
Ik vind Cruyff een zéér slechte analyticus, als voetballer heb ik hem nooit gezien dus kan ik niet over oordelen. Maar zijn aanvallend voetbal-gelul komt me de strot uit dus erg goed kan hij niet geweest zijn.
FC Bochum?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:55 schreef RuutR het volgende:
De wedstrijden in de 18e spieltag
8 december
Bayer Leverkusen - Hertha BSC
9 december
Bayern München - Energie Cotbuss
HSV - FC Nürnberg
Stuttgart - FC Bochum
Borussia Mönchengladbach - FC Mainz 05
Hannover 86 - Arminia Bielefeld
Eintracht Frankfurt - Werder Bremen
10 december
Schalke 04 - Borussia Dortmund
Fc Wolfsburg - Alemania Aachen
Bremen zal wel winnen, MG heeft een makkelijke tegenstander dus hopelijk winnen ze ook eens voor de verandering. Hopelijk speelt Energie gelijk tegen München. en de spannendste wedstrijd is natuurlijk Schalke - Dortmund
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef HansU het volgende:
HSV - Nurnberg
GO FC Nürnberg!!
HSV zonder Vd Vaart, dat zal wel verliezen worden, vooral als De Jongh meendoet.
is al de 3e keer dit seizoen dat ze 6 keer scoren in een uitwedstrijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |