ik ook hoor.. .... verbaasd me dat werkelijk NIEMAND zegt; 'hee, doe nou eens ff rustig'.... als ze op gang komt is het net een goederentrein die maar door blijft krijsenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:58 schreef ScottTracy het volgende:
Toen ze net aan het krijsen was tegen Sylvia kreeg ik serieus kotsneigingen. Dat heb ik nog nooit gehad door een persoon.
Ik denk dat ze in staat is om iemand (mij bvb) met één slag neer te maaienquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou het verbaast mij inmiddels dat Natasia nooit eens een knal voor dr bek heeft gehad...
Iedereen heeft z'n grenzen, maar volgens mij moet je wel ongeveer een heilige zijn om permanent met dat kreng om te gaan en niet een keer verschrikkelijk uit te halen.
Cool, was je uitgenodigd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:11 schreef SunChaser het volgende:
Ze was vanavond bij de Miljonairsbeurs, ze stond vlak bij me.
Het leuke is dat jij Natasia herkende terwijl niemand wist wie dat dikke mannetje was.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:11 schreef SunChaser het volgende:
Ze was vanavond bij de Miljonairsbeurs, ze stond vlak bij me.
Ik vind haar sowieso engquote:Op vrijdag 8 december 2006 06:48 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die het een eng gezicht vonden om Natasia met een mes te zien zwaaien ?
Ja. Het leven ishard en ik heb er een beetje om gehuildquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij Natasia herkende terwijl niemand wist wie dat dikke mannetje was.![]()
En daarna met een priemende vinger voor de ogen van Silvia zeggend : 'Kijk maar uit als ik m'n nagels in je zet.'quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik dacht serieus dat ze iemand neer zou gaan maaien met dat mes! Beangstigend!
Wel goede televisie!
Natasia lief ??? volgens mij ben je dan een van de weinige die dat vind.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef .iM het volgende:
Natasia is lief. Ik zou wel eens een gevecht tussen Natasia en Nathanneanananeanl dinges zien.
Natasia is, in tegenstelling tot de meeste mensen, zelfs als ze slaapt niet lief!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef .iM het volgende:
Natasia is lief. Ik zou wel eens een gevecht tussen Natasia en Nathanneanananeanl dinges zien.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
Natasia is, in tegenstelling tot de meeste mensen, zelfs als ze slaapt niet lief!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
Natasia is, in tegenstelling tot de meeste mensen, zelfs als ze slaapt niet lief!![]()
![]()
Dan ben jij vast een heel geduldig persoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef .iM het volgende:
[..]
![]()
Het enige waar ik een beetje om erger van Natasia is haar stem.![]()
ehm.. weet je wel zeker dat je natasia bedoelt en niet iemand andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef .iM het volgende:
[..]
![]()
Of: Jij bent directe familie van hare koninklijke hoogheid!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef .iM het volgende:
[..]
![]()
Dáár heb je zonder meer gelijk in .IM!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:27 schreef .iM het volgende:
Nee, ben geen familie van haar, ken haar helemaal niet IRL.
Wat ik bedoel is dat veel mensen haar vreselijk irritant vinden maar als ze uit het programma is dan is het helemaal niks meer aan. Ze is imho tenminste iemand die het programma in leven houd.![]()
Waar dan, want ik kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:20 schreef Leandra het volgende:
Overigens is op de Talpa site wel een filmpje te vinden van het moment dat Sylvia leest dat dr opa overleden is, en het verdriet wat daarop volgt,.
Bij de video's, vrijdag 8 december, "slecht nieuws"quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar dan, want ik kan het niet vinden.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Als God bestaat (zoals zij gelooft) dan slaat hij keihard terug!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:06 schreef Gekkigheid het volgende:
Al Natasia denk dat het overlijden van Sylvia's opa komt doordat ze zo rot tegen Natasia deed, zal deze opmerking van Natasia ook wel snoeihard in haar gezicht terug geworpen worden door GOD... Hoe onedel kan je zijn naam op deze manier gebruiken Natasia... moet je nooit doen Natasia daarmee roep je de vloek over jezelf af (als je daarin geloofd ten minste)!
NATASIA (schreeuwend om het zo begrijpelijk mogelijk voor haarzelf te maken).
Precies, dat zijn basis sociale vaardigheden. Iets waar Natasiaquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef Gekkigheid het volgende:
Waarom dreigt Natasia toch altijd??
Altijd vanuit dreigementen!!!
Ze zal nooit iets krijgen, zolang ze blijft dreigen...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia is Nasty. Als ik in het huis zou komen zou ik mijn pijltjes meteen op haar afvuren.
Bij binnenkomst begroet ik de bewoners en zeg ik tegen Natasia dat ze een award heeft gewonnen. Natasia is in extase en gelooft in haar star quality. Dan trek ik een armetierig troffeetje uit mijn tas waarop staat "door lezeressen van de Viva verkozen tot slechtste moeder van het jaar"
Dan zou ik later tegen haar zeggen "ben je er al overheen dat Wilgo nu met je zus een relatie heeft?"
Vervolgens zou ik alles blokkeren wat zij zou willen doen..altijd tegenstemmen.
Echt ja, wow toen ik dat net zag kreeg ik rillingen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:29 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie ook altijd visioenen als Natasia weer zo hysterisch staat te krijsen om niets? Ik vind het echt knap dat de bewoners zo rustig blijven. Er moet vast wel iemand tussen zitten die heeft gedacht, nu ga ik 'r een hengst voor d'r harses geven. Maar ja, dat mag natuurlijk niet van Talpa.![]()
Maar ze haalt echt het bloed onder je nagels vandaan. Zeker als ze ook nog bedreigend dicht in je gezicht staat te gillen (zoals we morgen gaan zien).![]()
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:29 schreef ruby het volgende:
Hebben jullie ook altijd visioenen als Natasia weer zo hysterisch staat te krijsen om niets? Ik vind het echt knap dat de bewoners zo rustig blijven. Er moet vast wel iemand tussen zitten die heeft gedacht, nu ga ik 'r een hengst voor d'r harses geven. Maar ja, dat mag natuurlijk niet van Talpa.![]()
Maar ze haalt echt het bloed onder je nagels vandaan. Zeker als ze ook nog bedreigend dicht in je gezicht staat te gillen (zoals we morgen gaan zien).![]()
Yep...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:56 schreef Camplo het volgende:
Zit die (in my opinion) kudt negerin er nu NOG in???????
Vergeet niet het bordje "verboden te voeren!"quote:Op woensdag 13 december 2006 10:02 schreef d.o.o.d. het volgende:
Goed nieuws, ik heb het voor elkaar! Ik heb een groep donateurs bij elkaar gekregen die bereidt zijn mee te betalen om Natasia te plaatsen in Artis!!
En dan het bordje wat bij haar kooi hangt: "PAS OP", ZEER AGRESSIEF!!"
Het is geen schreeuwbek. Het is een misselijkmakend, venijnig stuk vreten. Zeg maar, een gediplomeerde graftak, die schuimbekkend door de villa dwaalt. Als ik nog eenmaal die eeuwig kromgetrokken wijsvinger van haar omhoog zie gaan dan bestorm ik het kantoor van Talpa.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:17 schreef spookvrouw het volgende:
Ik vind haar geweldig met die lelijke schreeuwbek, de Albert Cuyp is er nog heilig bij![]()
Hoe dubbel het ook is, ik denk dat het voor ons kijkers veel minder 'leuk' wordt als zij eruit is. Het feit is wel dat de andere bewoners haar gedrag niet zullen blijven tolereren, dus vroeg of laat zal ze echt wel verdwijnen, óf nog meer van haar geloofwaardigheid verliezen, omdat ze altijd schermt met 'wacht maar af' dit en 'je wil geen ruzie met mij' dat, maar verder ook niets klaarspeelt.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:15 schreef bloodymary het volgende:
Natasia is echt vreselijk! Maar ik ben wel erg bang dat ze er binnenkort uitgestemd wordt. Zou echt zonde zijn, ze is wel de smaakmaker van het programma!
Ik denk dat dit vooral in het begin zo was (veel publiciteit).quote:Op donderdag 14 december 2006 01:49 schreef avonne het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk.
Een dag is niet compleet zonder de dagelijkse dosis
Even serieus... als Natasia er niet meer is, wie moet dan de onderbuikgevoelens van iedereen uitspreken?
Ze is een katalysator in het programma.
Heheheh, eerst geloof ik zelfs kamervragen over hoe ze haar kinderen, voor een tv programma, zo lang kon verlaten toch?quote:Op donderdag 14 december 2006 02:33 schreef vronie het volgende:
Ik ken dit mens wel schieten,ik hoop dat ze gauw vertrekt en dan naar Suriname emigeerd,want hier is ze uitgekakt.
Maar arme Wilgo als ze achter hem aankomt
Hahahaquote:Op donderdag 14 december 2006 02:38 schreef PC eend het volgende:
Er zouden nu kamervragen moeten komen of ze nog wel naar haar kinderen terug mag![]()
zeker wetenquote:Op donderdag 14 december 2006 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heheheh, eerst geloof ik zelfs kamervragen over hoe ze haar kinderen, voor een tv programma, zo lang kon verlaten toch?
Er zouden nu kamervragen moeten komen of ze nog wel naar haar kinderen terug mag![]()
je hebt wel gelijk, maar ik bedoelde meer dat ze discussies opent en iedereen scherp houdt.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vooral in het begin zo was (veel publiciteit).
Waarschijnlijk heb je gelijk en is het nog steeds zo...
Maar als ik zelf bewoner was, moest zij er toch wel als eerste uit denk ik
Nog erger.. je zal maar in een huis wonen met haar..quote:Op donderdag 14 december 2006 09:20 schreef bloodymary het volgende:
Je zal in het dagelijks leven naast haar wonen.....
Of als je een hele dag met haar moet werkenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:20 schreef bloodymary het volgende:
Je zal in het dagelijks leven naast haar wonen.....
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:39 schreef bloodymary het volgende:
Wie heeft er het laatst gekopieerd en het papier niet aangevuld? Wie heeft dat gedaan? Wie heeft dat gedaan? Ik zeg het je. Ik zeg het je. Ik zeg het je. Je doet dat thuis toch ook niet. Je moet dat net zo behandelen als je eigen kont. Maar je kunt het krijgen. Je kunt het krijgen. Je kunt het krijgen als je wilt. Hier ga je spijt van krijgen. Hier ga je spijt van krijgen. Hier ga je spijt van krijgen.
Zoiets?![]()
Ze wilde toch directie-secretaresse worden?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:39 schreef bloodymary het volgende:
Wie heeft er het laatst gekopieerd en het papier niet aangevuld? Wie heeft dat gedaan? Wie heeft dat gedaan? Ik zeg het je. Ik zeg het je. Ik zeg het je. Je doet dat thuis toch ook niet. Je moet dat net zo behandelen als je eigen kont. Maar je kunt het krijgen. Je kunt het krijgen. Je kunt het krijgen als je wilt. Hier ga je spijt van krijgen. Hier ga je spijt van krijgen. Hier ga je spijt van krijgen.
Zoiets?![]()
Ik denk dat Nathanael er ook wel een paar gaat krijgen hoor.quote:
Als je met haar moet werken heb je zelf toch ook helaas niet alles goed gedaan in je leven.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:25 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Of als je een hele dag met haar moet werkenOMG, dan wordt je toch gek....
![]()
Een onuitputtelijke bron van inspiratie......quote:Op donderdag 14 december 2006 17:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Als we toch bezig zijn:
Asociasia: "Ja jij daar, secretarinnetjéééh, jij moet nú een kopje koffie voor mij gaan halen. Hoor je wat ik sech? Kijk me aan als ik tegen je praat jaah? Let op he, ik kan het jou nog heel moeilijk maken. Je hebt nog nooit zo iemand als ik meegemaakt. Je weet niet wie je voor je hebt. Let op. Lét op. Jij gaat het nog heel zwaar krijgen."
Secretaresse: "[Heeft u een momentje?] Maar mevrouw de directiesecretaresse, zou ik misschien heel even dit telefoongesprek mogen afmaken? Het is een grote klant..."
Asociasia: "En ik ben dus niet belangrijk genoeg voor je? Ik zal jou laten zien wie hier een grote klant is. Schreeuw! Schreeuw!"
Secretaresse: "Met alle respect, maar ik schreeuw niet"
Asociasia: "Schreeuw! Schreeuw! Jij gaat het nog heel moeilijk krijgen tante! Wie denk je wel niet dat je bent? Ik ben hier hoger in rang dan jij en jij gaat mij nú een kopje koffie versórgen en anders zul je het besúren!"
Secretaresse: "... maar... maar... de koffieautomaat staat links van je"
Asociasia: "Wie is hier de baas? Seg het me! Seg het me! En JIJ zegt U tegen mij, net zoals mijn kindjes en mijn ventje dat moeten! Het maakt mij niet uit dat de koffieautomaat naast mij staat. Het gááááát mij erom dat jij niet luistert naar wat ik seg en dat je zo brutááál bent, dááár gaat het óm!"
En zo kan ik nog wel even doorgaan. ik bespaar het jullie.
Dat klopt, dat heb ik ook: gisteren zei ik tegen mijn kat die een beetje klierig was: "doe niet tof, Tante", (het is een mannetje)quote:Op donderdag 14 december 2006 18:13 schreef bloodymary het volgende:
In het dagelijks leven gebruik ik al termen als: zeg het, zeg het, tante, daag me uit, maak het mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |