ik ook hoor.. .... verbaasd me dat werkelijk NIEMAND zegt; 'hee, doe nou eens ff rustig'.... als ze op gang komt is het net een goederentrein die maar door blijft krijsenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:58 schreef ScottTracy het volgende:
Toen ze net aan het krijsen was tegen Sylvia kreeg ik serieus kotsneigingen. Dat heb ik nog nooit gehad door een persoon.
Ik denk dat ze in staat is om iemand (mij bvb) met één slag neer te maaienquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou het verbaast mij inmiddels dat Natasia nooit eens een knal voor dr bek heeft gehad...
Iedereen heeft z'n grenzen, maar volgens mij moet je wel ongeveer een heilige zijn om permanent met dat kreng om te gaan en niet een keer verschrikkelijk uit te halen.
Cool, was je uitgenodigd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:11 schreef SunChaser het volgende:
Ze was vanavond bij de Miljonairsbeurs, ze stond vlak bij me.
Het leuke is dat jij Natasia herkende terwijl niemand wist wie dat dikke mannetje was.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:11 schreef SunChaser het volgende:
Ze was vanavond bij de Miljonairsbeurs, ze stond vlak bij me.
Ik vind haar sowieso engquote:Op vrijdag 8 december 2006 06:48 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die het een eng gezicht vonden om Natasia met een mes te zien zwaaien ?
Ja. Het leven ishard en ik heb er een beetje om gehuildquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het leuke is dat jij Natasia herkende terwijl niemand wist wie dat dikke mannetje was.![]()
En daarna met een priemende vinger voor de ogen van Silvia zeggend : 'Kijk maar uit als ik m'n nagels in je zet.'quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik dacht serieus dat ze iemand neer zou gaan maaien met dat mes! Beangstigend!
Wel goede televisie!
Natasia lief ??? volgens mij ben je dan een van de weinige die dat vind.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef .iM het volgende:
Natasia is lief. Ik zou wel eens een gevecht tussen Natasia en Nathanneanananeanl dinges zien.
Natasia is, in tegenstelling tot de meeste mensen, zelfs als ze slaapt niet lief!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef .iM het volgende:
Natasia is lief. Ik zou wel eens een gevecht tussen Natasia en Nathanneanananeanl dinges zien.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
Natasia is, in tegenstelling tot de meeste mensen, zelfs als ze slaapt niet lief!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
Natasia is, in tegenstelling tot de meeste mensen, zelfs als ze slaapt niet lief!![]()
![]()
Dan ben jij vast een heel geduldig persoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef .iM het volgende:
[..]
![]()
Het enige waar ik een beetje om erger van Natasia is haar stem.![]()
ehm.. weet je wel zeker dat je natasia bedoelt en niet iemand andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef .iM het volgende:
[..]
![]()
Of: Jij bent directe familie van hare koninklijke hoogheid!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef .iM het volgende:
[..]
![]()
Dáár heb je zonder meer gelijk in .IM!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:27 schreef .iM het volgende:
Nee, ben geen familie van haar, ken haar helemaal niet IRL.
Wat ik bedoel is dat veel mensen haar vreselijk irritant vinden maar als ze uit het programma is dan is het helemaal niks meer aan. Ze is imho tenminste iemand die het programma in leven houd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |