quote:
Een bosje bloemen doet vaak wonderen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:24 schreef Gladys het volgende:
klodder en oortjeen ja,mijn linkerarm heeft er geen zin in vandaag
Meer dan me lief is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon zelf helemaal niets kwijt.... wat weten wij nu eik helemaal van jou ?![]()
![]()
Hoi Puntoortje.quote:
In andere topics en subfora nemen we het zelfde verschijnsel waar!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:32 schreef Jappie het volgende:
Wist je dat iedereen hier eigenlijk altijd links zwaait ? Dat is ook raar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meer dan me lief is.En zoveel weet ik ook niet van jou!
De niet tot de FOK! familie behorende smilies....vertonen die hetzelfde gedragquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:35 schreef demins het volgende:
[..]
In andere topics en subfora nemen we het zelfde verschijnsel waar!![]()
Ik hoop niet dat je daarmee de "Vogeltjesdans" bedoelt. Daar hou ik niet zo van!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
zullen we de chickendance doen ...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:30 schreef demins het volgende:
[..]
Een bosje bloemen doet vaak wonderen!![]()
Dat zou een onderzoek waard zijn! Ik refereerde enkel aan Fok! en zijn subfora!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
De niet tot de FOK! familie behorende smilies....vertonnen die hetzelfde gedrag
Dit gaan we zeker naspeurenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:39 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zou een onderzoek waard zijn! Ik refereerde enkel aan Fok! en zijn subfora!![]()
En rondlopen met een vraagteken naast je hoofd vind je niet raar?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:32 schreef Jappie het volgende:
Wist je dat iedereen hier eigenlijk altijd links zwaait ? Dat is ook raar![]()
![]()
Is er geen weekend-arts in R.? Wat wil de arm niet meer? Verlamd? Pijn? Steken? Tintelingen? Zwaaien?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:38 schreef Gladys het volgende:
[..]bedoelde het serieus
en mijn pokke h.a neemt niet op
Die staat idd ook konsekwent linksquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
En rondlopen met een vraagteken naast je hoofd vind je niet raar?![]()
uitvalsverschijnselen... maar kan de h.a toch nix aan doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:42 schreef demins het volgende:
[..]
Is er geen weekend-arts in R.? Wat wil de arm niet meer? Verlamd? Pijn? Steken? Tintelingen? Zwaaien?![]()
..dat zuigt Gladys....quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
uitvalsverschijnselen... maar kan de h.a toch nix aan doen
Eerder meegemaakt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
jawel hoor,zijn gewoon de gevolgen van de zenuwbeschadigingen en is nix aan te doen... kan tijdelijk zijn maar ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
..dat zuigt Gladys....![]()
Is er niets op het net over te vinden....ff checken...
bewegen kan wel marr vanaf de elleboog nix mee aan te vangenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:48 schreef Bartoli het volgende:
doet die arm helemaal niks? of is die wel een beetje beweegbaar?
van wanneer is due zenuwbeschadiging dan? en hoe komt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
jawel hoor,zijn gewoon de gevolgen van de zenuwbeschadigingen en is nix aan te doen... kan tijdelijk zijn maar ook niet
ja tijdelijk wel maar nooit al een hele dag... merk nu pas hoe lastig het is om alles met 1 hand te doen...quote:
dus alleen de schouder maar verder niksquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
bewegen kan wel marr vanaf de elleboog nix mee aan te vangen
heb ik 2 jaar geleden eens opgelopen en ben er al eens aan geopereerdquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
van wanneer is due zenuwbeschadiging dan? en hoe komt?
Misschien toch voor de zekerheid even naar laten kijken? Zeker nu het langer duurt dan de vorige keren...?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
kijk het nog ff aan en anders bel ik wel naar een andere h.aquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien toch voor de zekerheid even naar laten kijken? Zeker nu het langer duurt dan de vorige keren...?![]()
Mijn neefje is 14de geworden bij de WK afstanden..quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:56 schreef Gladys het volgende:
ander onderwerp ?
Als je je zorgen maakt moet je dat zeker doen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien toch voor de zekerheid even naar laten kijken? Zeker nu het langer duurt dan de vorige keren...?![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
kijk het nog ff aan en anders bel ik wel naar een andere h.a
ik heb gewoon een knappe kapperquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Puntoortje.![]()
4 uur bij de kapper gezeten?! Ik bewonder je geduld.![]()
En hoi Inodder en Bartoli.![]()
wat voor afstanden ?:@ schaatsen of zo ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn neefje is 14de geworden bij de WK afstanden..![]()
het doet geen pijn... is alleen lastigquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:58 schreef demins het volgende:
[..]
Als je je zorgen maakt moet je dat zeker doen!![]()
En iets aan pijnbestrijding doen als dat nodig is!![]()
Of zaklopen ofzo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat voor afstanden ?:@ schaatsen of zo ?
ja ik ook,anders kan ik mijn baan maandag ook wel opzeggenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het snel bijtrekt.
![]()
Je mag je niet ziekmelden?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik ook,anders kan ik mijn baan maandag ook wel opzeggen![]()
tuurlijk wel,maar kan niet mijn werk doen met 1 armquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:01 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je mag je niet ziekmelden?
Rare werkgever![]()
oww goed zegquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Onderdruk die wolf nu toch eens een keer... *zucht*![]()
Nee...tis echt...schaatsen dus.![]()
Dus ben je arbeidsongeschikt = ziek! Toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
tuurlijk wel,maar kan niet mijn werk doen met 1 arm![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:03 schreef Detlev het volgende:
nee
uhh ja dus...quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:03 schreef demins het volgende:
[..]
Dus ben je arbeidsongeschikt = ziek! Toch?
de groeten aan enschedequote:Op zaterdag 11 november 2006 20:04 schreef Inodder het volgende:
* Inodder is pleitos, heefd verjaardag komt morgen pas terug![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:04 schreef Inodder het volgende:
* Inodder is pleitos, heefd verjaardag komt morgen pas terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |