Heeft ze zo een dikke reet dan?quote:
Begin maar met plukken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou eigenhandig al mijn donzige veertjes wel willen plukken, om ze 1 voor 1 in je poezelige poepgaatje te steken![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:12 schreef puntoortje het volgende:
stilte AUB
het was al ff stilquote:
hey schatquote:
Kheb alleen niet zo veel te vertellen....quote:
heb je nix gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kheb alleen niet zo veel te vertellen....![]()
Talitha wel hoor....die kan de hele dag der klep al niet houden...
... niet zo veel ... 4 uur bij de kapper gezetenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sjawel...gewerkt
En diepzinnige filosofische gesprekken gevoerd
En jij ?
Is je haar nu ook gepunt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... niet zo veel ... 4 uur bij de kapper gezetenen ff bij me mams geweest en pietenpakken voor de kids gekocht
![]()
...jaquote:
Gadverdámme!quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wholy shit!
http://www.totallycrap.com/videos/videos_ow_shit/NL![]()
hoi noddiequote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat moet een meesterwerk geworden zijn![]()
....zieeennn!!!
![]()
quote:
wiequote:Op zaterdag 11 november 2006 18:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een of andere lul heeft de deur vanaf buiten gebarricadeerd.![]()
zal duckie wel zijn geweest...quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wieik sla um in mekaar... beetje mijn avond verpesten
![]()
wat een l*lquote:
zal dan wel jaloezie zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heel min idd......maar goed...zo zit ie nu eenmaal in elkaar
![]()
ik denk dat ie er al is hoe heefd ie anders de boel kunnen barricaderenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durref te wedden dat Donald nu zelf naar jou op weg is
... o jee... ff de ketting op de deur doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durref te wedden dat Donald nu zelf naar jou op weg is
Daar heb je nu anders niet zoveel moeite mee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kheb alleen niet zo veel te vertellen....![]()
heejquote:
quote:
Jij wil gewoon zelf helemaal niets kwijt.... wat weten wij nu eik helemaal van jou ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar heb je nu anders niet zoveel moeite mee.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar heb je nu anders niet zoveel moeite mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |