abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43453319
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is waarom grote leider Jan haar niet al lang uit de partij heeft geschopt als het echt zo'n dom wijf is.
omdat ze stemmen trekt, ondanks alles?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:05:34 #52
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43453320
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ik bedoel is waarom grote leider Jan haar niet al lang uit de partij heeft geschopt als het echt zo'n dom wijf is.
Ze is natuurlijk lekker plooibaar.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_43453324
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:45 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb een mening over de SP. Die is gevormd door persoonlijke ervaringen in 1997, maar die is in de loop der jaren alleen maar sterker geworden. Een stem op de SP is voor mij vrijwel uitgesloten, zeker zolang een potentaat als Marijnissen aan het roer staat. Je mag dat simpeltjes afdoen als 'teleurgestelde ex-SP'er', maar zou het niet zo kunnen zijn dat ik beter dan anderen weet waarover ik praat?
Oh dat zou best kunnen maar ik denk niet dat je zoveel directe en recente ervaringen hebt met Jan M. dat je daar heel precies over kunt oordelen.

Ik denk dat hij zeker nare trekjes heeft maar dat heeft Wouter Bos ook en Pechtold bijvoorbeeld al helemaal. Misschien moet je die ook hebben om leiding te geven. Ik denk eerlijk gezegd dat je voor vriendschap, loyaliteit en een prettige duidelijke leider vele malen beter bij de SP terecht kan dan bij het CDA, waar zo'n Verhagen aan het roer staat.

Liever een beetje potentatige duidelijkheid dan de achterbaksheid van Verhagen.
pi_43453340
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dat mensen elkaar kennen en niet zoals bij andere nieuwe partijen zonder ervaring hoppa in de politiek gedropt worden, er zijn veel teveel Gonny OUdenallens momenteel.

Ik ben geen SP-fan maar ik vind allemaal van die goedkope zwartmakerij. In jouw geval van een wat teleurgestelde ex-SP-er.
Inderdaad.
Sommige mensen maken ten onrechte een vergelijking tussen een politieke partij en de maatschappij zelf.

In een democratie heeft iedereen op elk niveau (lokaal, regionaal, landelijk) inspraak en zijn benoemingen op grond van familiebanden uit den boze en dus, zo redeneren die mensen, zou dat binnen een partij ook zo moeten zijn.

Alleen die mensen begrijpen duidelijk niet dat een politieke partij (itt de maatschappij) een private organisatie is, vergelijkbaar met een bedrijf. En net zoals Philips bepaalt of gewone werknemers mogen meebeslissen over de koers of dat de bedrijfsleiding dat doet, zo is de SP ook vrij om te bepalen wie de koers bepaalt en wie niet.

pi_43453358
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef milagro het volgende:

[..]

omdat ze stemmen trekt, ondanks alles?
Kant heeft het al zo vaak over dat fragment uit die film gehad. Ze had er zelf geen enkele moeite mee.

Ik ook niet trouwens - ik heb ook wel eens zo'n soort gesprek met 1 van mijn medewerkers - al vind ik dat Jan veel duidelijker is dan ik misschien wel durf te zijn, alleen maar goed!
pi_43453393
Verbaasd me niets dit, toen ik nog in het 6de van het VWO zat zijn we een keer met de klas naar het parlement gegaan voor Maatschappijleer. Er waren 2 groepen en de groep waar ik bij werd door Jan Marijnissen begeleidt. In de fractiekamer gingen we zitten om een beetje over politiek te praten en wat te debatteren.

Ik heb toen een heel andere Jan gezien dan de Jan die voor de camara staat en het heeft over armoede en oneerlijkheid en dat we daar wat aan moeten doen.

Hij gedroeg zich toen heel arrogant, en had eigenlijk helemaal geen zin om een klasje scholieren van alles uit te leggen en met ons te debateren. De leraren die met ons mee waren gereisd vertelden achteraf dat ze ook erg verbaasd waren en dat ze dit niet van Jan Marijnissen hadden verwacht. Hetzelfde gold eigenlijk voor mij , ik had Jan M altijd beschouwd als een van de weinige oprechte politici, hoewel ik zijn radicale meningen niet deelde. Maar dat idee heb ik helaas toch wel moeten bijstellen.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_43453400
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef SCH het volgende:

Eensch
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:09:12 #58
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43453410
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Kant heeft het al zo vaak over dat fragment uit die film gehad. Ze had er zelf geen enkele moeite mee.

Ik ook niet trouwens - ik heb ook wel eens zo'n soort gesprek met 1 van mijn medewerkers - al vind ik dat Jan veel duidelijker is dan ik misschien wel durf te zijn, alleen maar goed!
Dat jij ook graag een autoritaire leider wil zijn is prima, maar eigenlijk niet meer van deze tijd.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_43453434
Hij heeft wel een lekkere dochter...
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_43453435
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ze is natuurlijk lekker plooibaar.
Ze ziet er inderdaad nog lekker uit , maar ze is echt al 39 en dus allang geen naief vrouwtje meer.
pi_43453455
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef SCH het volgende:

zaterdag 11 november 2006 @ 15:11:52 #62
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43453478
Dit is toch geen nieuws? Het nietsontziende leiderschap van Marijnissen is algemeen bekend, de SP heeft een ouderwetse piramide-structuur, de baas bepaalt en geeft orders. Marijnissen is nu eenmaal iemand met een heel groot ego, duidelijke ideeën en visie en duldt weinig tot geen tegenspraak.

Ik gruw van die partij en zijn sovjet-achtige trekjes, en ik wil Marijnissens bestuursmethoden op zijn best uiterst efficiënt noemen, maar iemand die hier niet van op de hoogte is, is alleen maar heel slecht ingelicht.

Marijnissen is een politiek genie, een echte klootzak. Niet op stemmen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_43453482
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:09 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Dat jij ook graag een autoritaire leider wil zijn is prima, maar eigenlijk niet meer van deze tijd.
Ik dacht dat juist dat er zoveel behoefte is aan leiderschap.
Je verwart autoritair met leiderschap. Als mijn medewerkers iets met spelfouten de deur uit doen dan maak ik ze voor eens en altijd duidelijk dat dat niet kan.

HOe denk je dat in het bedrijfsleven gaat???
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:12:25 #64
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43453492
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:10 schreef rebel6 het volgende:
Ze ziet er inderdaad nog lekker uit , maar ze is echt al 39 en dus allang geen naief vrouwtje meer.
Ik bedoel dat een sterke leider graag zwakke, maar aantrekkelijke figuren om zich heen ziet.
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:18:16 #65
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_43453629
Dus we hebben een man die met strakke hand regeert en eist dat zijn werknemers hard werken en niet klagen? En dat is slecht omdat...? Zo iemand hebben we juist nodig.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_43453656
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:06 schreef SCH het volgende:

[..]

ik zei al, dat ik in dit filmpje geen despoot zie, maar iemand die zich ergert aan slappe voorbeelden (zoals dit filmpje zelf dat ook is) en wmb terecht.

de manier waarop laat ms wat te wensen over in de zin van onbeschoftheid, dat weglopen om koffie te halen en dan totaal niet ingaan op wat ze zei , behalve "NEXT!".... en tijdens dat etentje, niet echt netjes, maar komt mij over als iets (tijdelijks?) persoonlijks.

maar als dit gedrag een voorbeeld is van tiraniek gedrag, damn, dat heb ik toch wel wat straffer meegemaakt op werk zelf in de jaren
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:21:27 #67
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_43453713
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:30 schreef PJORourke het volgende:
Hij is natuurlijk geen communist meer, maar er is alle reden om te twijfelen aan het beoordelingsvermogen van iemand die ooit achter Mao aan liep.
ja, want omdat iemand 30 jaar terug iets deed is hij nu niet te vertrouwen natuurlijk... Mag ik daaruit concluderen dat jij ook niet te vertrouwen bent aangezien je vast wel eens in je jeugd een vriendje hebt geslagen of een snoepje hebt gestolen uit de snoepwinkel?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_43453730
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik bedoel dat een sterke leider graag zwakke, maar aantrekkelijke figuren om zich heen ziet.
Dan zou hij wel een dom huppelkutje op de lijst plaatsen, ik schat afgestudeerd epidemioloog Agnes Kant toch iets hoger in.
pi_43453813
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:22 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Dan zou hij wel een dom huppelkutje op de lijst plaatsen, ik schat afgestudeerd epidemioloog Agnes Kant toch iets hoger in.
ze laat zich wel makkelijk wegzetten vind ik, ik had wel iets meer tegengas verwacht, ze sputtert amper en zwijgt dan stil als een geslagen hond.

maar goed, momentopnames...
pi_43453864
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:18 schreef ethiraseth het volgende:
Dus we hebben een man die met strakke hand regeert en eist dat zijn werknemers hard werken en niet klagen? En dat is slecht omdat...? Zo iemand hebben we juist nodig.
Moet je eens opletten hoe rechtse Fok!kers praten als het om keiharde zakenmensen gaat, dan vallen ze op hun knieën van bewondering, ook al zijn het nog zulke klootzakken.

Gaat het om Marijnissen dan is dat harde dat hij soms heeft ineens een slechte eigenschap.
pi_43454000
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:25 schreef milagro het volgende:

[..]

ze laat zich wel makkelijk wegzetten vind ik, ik had wel iets meer tegengas verwacht, ze sputtert amper en zwijgt dan stil als een geslagen hond.

maar goed, momentopnames...
Ja dat had ik precies hetzelfde! Ik had ook wel verwacht dat ze wat krachtiger zou reageren. Ik hoop idd ook maar dat het momentopnames zijn, zou goed kunnen, hoewel René Roelofs (de filmmaker) zegt dat dit eerder regel dan uitzondering was.
pi_43454018
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:08 schreef Timmehhh het volgende:
Verbaasd me niets dit, toen ik nog in het 6de van het VWO zat zijn we een keer met de klas naar het parlement gegaan voor Maatschappijleer. Er waren 2 groepen en de groep waar ik bij werd door Jan Marijnissen begeleidt. In de fractiekamer gingen we zitten om een beetje over politiek te praten en wat te debatteren.

Ik heb toen een heel andere Jan gezien dan de Jan die voor de camara staat en het heeft over armoede en oneerlijkheid en dat we daar wat aan moeten doen.

Hij gedroeg zich toen heel arrogant, en had eigenlijk helemaal geen zin om een klasje scholieren van alles uit te leggen en met ons te debateren. De leraren die met ons mee waren gereisd vertelden achteraf dat ze ook erg verbaasd waren en dat ze dit niet van Jan Marijnissen hadden verwacht. Hetzelfde gold eigenlijk voor mij , ik had Jan M altijd beschouwd als een van de weinige oprechte politici, hoewel ik zijn radicale meningen niet deelde. Maar dat idee heb ik helaas toch wel moeten bijstellen.
Zozo.
pi_43454083
Je hebt goed naar het CDA gekeken, Genverbrander.
Lekker op de persoon spelen in plaats van op de inhoud. Helaas werkt het ook nog
pi_43454098
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:33 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Zozo.
Ja het is wat. Een drukbezet politicus die tijd vrijmaakt voor een schoolklas en geen knuffelbeer blijkt te zijn maar gewoon een mens. Nou nou nou.
pi_43454099
Genverbrander is gefrustreerd door de peilingen
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_43454124
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:35 schreef SCH het volgende:
Je hebt goed naar het CDA gekeken, Genverbrander.
Lekker op de persoon spelen in plaats van op de inhoud. Helaas werkt het ook nog
Ik heb zowel op de persoon Marijnissen kritiek geuit als op de inhoudelijke ommezwaai om maar zsm op het pluche te gaan zitten.

Je kunt mij niet vertellen dat een persoon geheel onbelangrijk is. Integendeel, Marijnissen beheerst die partij geheel met zijn dominante karakter en ik vind dat zeer negatief.
pi_43454136
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:36 schreef Ludger het volgende:
Genverbrander is gefrustreerd door de peilingen
Zeker. Zeer gefrustreerd. Het gaat helemaal de verkeerde kant op.
pi_43454148
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:38 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik heb zowel op de persoon Marijnissen kritiek geuit als op de inhoudelijke ommezwaai om maar zsm op het pluche te gaan zitten.

Je kunt mij niet vertellen dat een persoon geheel onbelangrijk is. Integendeel, Marijnissen beheerst die partij geheel met zijn dominante karakter en ik vind dat zeer negatief.
Ik vind het een laffe en domme aanval. Ik had jou hoger ingeschat
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:40:46 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43454173
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:19 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zei al, dat ik in dit filmpje geen despoot zie, maar iemand die zich ergert aan slappe voorbeelden (zoals dit filmpje zelf dat ook is) en wmb terecht.

de manier waarop laat ms wat te wensen over in de zin van onbeschoftheid, dat weglopen om koffie te halen en dan totaal niet ingaan op wat ze zei , behalve "NEXT!".... en tijdens dat etentje, niet echt netjes, maar komt mij over als iets (tijdelijks?) persoonlijks.

maar als dit gedrag een voorbeeld is van tiraniek gedrag, damn, dat heb ik toch wel wat straffer meegemaakt op werk zelf in de jaren
ja idd ik ben weleens een stuk onbeschofter behandeld tijdens mijn werk. maar dat was door een man of vrouw met iets te veel dominante hormonen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43454179
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja het is wat. Een drukbezet politicus die tijd vrijmaakt voor een schoolklas en geen knuffelbeer blijkt te zijn maar gewoon een mens. Nou nou nou.
Tsssk. Mag je als links persoon geen kritiek meer hebben op linkse partijen? Ik kijk nog niet naar de politieke partijen alsof het twee blokken zijn. Het Nederlandse stelsel is een meerpartijenstelsel en ik mag kritiek hebben op elke linkse partij zonder voor CDA'er uitgemaakt te worden.
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:41:58 #81
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43454192
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:21 schreef ethiraseth het volgende:
ja, want omdat iemand 30 jaar terug iets deed is hij nu niet te vertrouwen natuurlijk... Mag ik daaruit concluderen dat jij ook niet te vertrouwen bent aangezien je vast wel eens in je jeugd een vriendje hebt geslagen of een snoepje hebt gestolen uit de snoepwinkel?
Ja, en hoe is dat vergelijkbaar? We hebben het hier over massamoord hoor.
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:43:40 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43454222
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:27 schreef rebel6 het volgende:
Gaat het om Marijnissen is dat harde dat hij soms heeft ineens een slechte eigenschap.
Het is juist Genverbrander die dat zegt...
pi_43454244
Ik zal trouwens ook nooit vergeten hoe Harry van Bommel reageerde toen de uitslag van het referendum over de Europese Grondwet bekend werd. Hij barstte in juichen uit en liep huppelend van blijdschap door zijn SP-publiek.

Totaal ongepaste reactie, en het laat ook weer zien hoe de SP ongeschikt is voor regeringsdeelname. Als de EU in een crisis zit is dat geen enkele reden tot juichen.
pi_43454267
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:44 schreef Genverbrander het volgende:
Ik zal trouwens ook nooit vergeten hoe Harry van Bommel reageerde toen de uitslag van het referendum over de Europese Grondwet bekend werd. Hij barstte in juichen uit en liep huppelend van blijdschap door zijn SP-publiek.

Totaal ongepaste reactie, en het laat ook weer zien hoe de SP ongeschikt is voor regeringsdeelname. Als de EU in een crisis zit is dat geen enkele reden tot juichen.
Waarom is dat ongepast??? Als je een campagne voert en je wint???
pi_43454272
filmpjes doen het hier niet .. speelt maar 2 seconden af...

Gewoonlijk nooit problemen met utube
pi_43454294
Genverbrander, waarom vraag je niet om een slotje in FB?
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:47:28 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43454315
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:41 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Tsssk. Mag je als links persoon geen kritiek meer hebben op linkse partijen? Ik kijk nog niet naar de politieke partijen alsof het twee blokken zijn. Het Nederlandse stelsel is een meerpartijenstelsel en ik mag kritiek hebben op elke linkse partij zonder voor CDA'er uitgemaakt te worden.
is de ware reden van het openen van dit topic niet dat je het gemeen vindt van jan dat ie pvda wil stukvreten?
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:47:49 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43454323
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:46 schreef SCH het volgende:
Genverbrander, waarom vraag je niet om een slotje in FB?
niet zo vals nicht.
pi_43454347
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom is dat ongepast??? Als je een campagne voert en je wint???
Zie mijn laatste zin.

Als een advocaat een rechtszaak wint barst hij ook niet in juichen uit. De ChristenUnie deed het wat dat betreft een stuk beter. Rouvoet heeft niet als een idioot staan juichen maar benadrukte vooral de ernst van de moeizame toekomst die de EU nu te wachten staat.
pi_43454369
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is de ware reden van het openen van dit topic niet dat je het gemeen vindt van jan dat ie pvda wil stukvreten?
Ik heb geen verborgen agenda. Ik wil gewoon aangeven wat mijn problemen zijn met de SP, en waarom ik het jammer vind dat deze partij zo groeit ten koste van andere linkse partijen die ik beter vind.

Djeez.
  zaterdag 11 november 2006 @ 15:54:33 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43454462
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Zie mijn laatste zin.

Als een advocaat een rechtszaak wint barst hij ook niet in juichen uit. De ChristenUnie deed het wat dat betreft een stuk beter. Rouvoet heeft niet als een idioot staan juichen maar benadrukte vooral de ernst van de moeizame toekomst die de EU nu te wachten staat.
Tja, het niveau van de gemiddelde SP'er is natuurlijk ook dat van een voetbalsupporter. Ik heb heel weinig op met dat politieke kuddevolk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_43454712
quote:

[..]

Zie mijn laatste zin.

Wat een onzin zeg, ik heb Rouvoet ook zien juichen.

En verder vergeet je dat Rouvoet ondanks z'n positieve uitstraling natuurlijk wel een stijve calvinist blijft.
Niet iemand die even ontspannen een biertje gaat drinken om een succesvolle campagne te vieren.

Logisch dat die een stuk serieuzer reageert, dus een slechte vergelijking.
pi_43454768
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Tja, het niveau van de gemiddelde SP'er is natuurlijk ook dat van een voetbalsupporter. Ik heb heel weinig op met dat politieke kuddevolk.
Ja, alleen Tokkies stemmen op de SP.
pi_43454788
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:21 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik zou ook niet op iemand stemmen die 30 jaar geleden helemaal gek was van Hitler. Misschien is die persoon wel helemaal hersteld en volledig normaal nu, geen probleem, maar om op zo'n iemand te stemmen? Nee, toch maar niet.
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:10:54 #95
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_43454842
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:08 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik zou ook niet op iemand stemmen die 30 jaar geleden helemaal gek was van Hitler. Misschien is die persoon wel helemaal hersteld en volledig normaal nu, geen probleem, maar om op zo'n iemand te stemmen? Nee, toch maar niet.
Heel opvallend dat iemand die op EenNL gaat stemmen die vergelijking trekt
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_43454845
quote:

[..]

Ik heb geen verborgen agenda. Ik wil gewoon aangeven wat mijn problemen zijn met de SP, en waarom ik het jammer vind dat deze partij zo groeit ten koste van andere linkse partijen die ik beter vind.

Djeez.
en anderen hebben dus ook niet altijd een hidden agenda als er kritiek op Bos komt.

zie je nu hoe vervelend het is als men je klacht afserveert als zuurpruimerij?

leermoment, Genverbrander
pi_43454860
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:10 schreef Ooster het volgende:

[..]

Heel opvallend dat iemand die op EenNL gaat stemmen die vergelijking trekt
Hoezo is dat opvallend?
pi_43455192
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:11 schreef milagro het volgende:

[..]

en anderen hebben dus ook niet altijd een hidden agenda als er kritiek op Bos komt.

zie je nu hoe vervelend het is als men je klacht afserveert als zuurpruimerij?

leermoment, Genverbrander
Deze post snap ik niet. ik zie het leermoment niet.
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:52:05 #99
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_43455896
Het boek 'Het Geheim van Oss' geeft een duidelijk beeld van de SP in de beginjaren. Weliswaar gaat dat over de jaren zeventig, maar dat neemt niet weg dat de SP nog altijd door dezelfde mensen gedomineerd wordt. Die mensen zullen ongetwijfeld een ontwikkeling doorgemaakt hebben, maar in essentie blijft de SP een extreem-linkse partij die zich nu een gematigd gezicht aangemeten heeft.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_43456843
Zojuist op TTX, SP de derde partij van Nederland (VVD=22 tegen Sp=23).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')