roggebrood is lekker met kaas en stroopquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik vind roggebrood niet lekker. Ook niet heel smerig, maar heb liever gewoon brood.
ik ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Neleos het volgende:
Als dat zo is, dan snap ik de rebus niet.
weet je waar het nummer over gaat?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Neleos het volgende:
Het 3e plaatje is mij vooral een raadsel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Neleos het volgende:
Eeh, nee eigenlijk niet. Ik dacht over iemand die niet van maandagen houdtquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je waar het nummer over gaat?
The silicon chip inside her headquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het 3e plaatje is mij vooral een raadsel.
Op maandag begint school weer, iets wat velen niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:57 schreef Etcetera het volgende:
boomtown rats had ik ook al bedacht, maar I don't like mondays kan ik er niet bij plaatsten
ah, okquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:00 schreef Homdeck het volgende:
Het gaat over een meisje dat een paar leraren heeft doodgeschoten op maandag, omdat ze niet van maandagen hield. De derde foto is de originele arrestatiefoto (waargebeurd dus)
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:02 schreef Etcetera het volgende:
snap ik nog steeds niet waarom meneer google weer een kans krijgt trouwens
vind het prima hoor, maar hij gaat toch weer googelen
tja ik zat al te twijfelen, maar ik ben de slechtste nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah, okben weer op de hoogte
snap ik nog steeds niet waarom meneer google weer een kans krijgt trouwens
vind het prima hoor, maar hij gaat toch weer googelen
Prachtig nummer!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef ChrisJX het volgende:
You've lost that loving feeling - The Righteous brothers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |