Klopt, het is de baas van Dilbert en hij is naamloos. In de tv-serie worden een paar namen genoemd die het niet zijn (zoals Eunice). Dit is voor kantoorpersoneel om de baas makkelijker als hun eigen baas te zienquote:Op zaterdag 11 november 2006 06:43 schreef ChopperMick het volgende:
Goede Morgen! Wat een K--- weer buiten zeg!
Voor wat betreft de vraag:
Figuur komt inderdaad uit Dilbert (hij is de baas, maar naam???)
Iemand in de tussentijd een nieuwe vraag tot deze weer opgepakt wordt?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:44 schreef Supersheep het volgende:
Orgineel Engels stukje dan maar:
Have heart, my dear
We're bound to be afraid
Even if its just for a few days
Making up for all this mess
Light up, light up
As if you have a choice
Even if you can not hear my voice
I'll be right beside you dear
Heb het gecontroleerd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef liefie_ het volgende:
ow ik denk dat ik het nr van supersheep weet!
snow patrol - run?
Als je wilt dat het topic door blijft lopen, zou je een vraag kunnen stellenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:24 schreef liefie_ het volgende:
wat is nu de bedoeling? ik hoef toch geen nieuwe vraag he? want het was een openstaande vraag
van mij mag je maar dan weet ik t nog niet denk ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:25 schreef ChopperMick het volgende:
nee voor de open vraag hoef je geen nieuwe te stellen. Zal ik een hint doen voor de actuele vraag?
Tommy Mohammed?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:27 schreef ChopperMick het volgende:
Vraag was wie de tekenaar is van Trigië (en Storm).
Hint:
Voornaam zelfde als die van een van de hoofdrolspelers uit de TV serie Miami Vice.
Achternaam is ook de voornaam van een bekende arabier.
TheSilentEnigma +1quote:
Nee, maar je zit in de goede hoek.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:33 schreef ChopperMick het volgende:
Javier Guzman?
Die wel ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Guido Weijers
Die tekenaar wist ik zonder hints, alle Storm albums staan hier in de kast.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En Lawrence of Arabia was geen arabier maar een Brit
Dat was snelquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:37 schreef Homdeck het volgende:
lemming?
Volgende keer neem ik een plaatje die niet op de eerste pagina van Google staatquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:40 schreef Homdeck het volgende:
Ik kom het plaatje wel eens tegen bij een lemming in KLB
nee geen los angeles. de stad ligt in de staat missouriquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Los Angeles?
quote:Len Tau, een van de leden van de Tswana-stam kwam als negende over de finishlijn. Zijn resultaat was waarschijnlijk beter geweest als hij niet door een hond was achtervolgd die hem meer dan een kilometer van het parcours had geleid.
quote:De Amerikaanse gymnast George Eyser wist ondanks zijn houten linkerbeen zes medailles te winnen.
Hawaii_Tim +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
St Louis Cardinals?
Je kunt hem het beste eerst opslaan en dan afspelen. Dat werkt wel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke cover was het? Lacuna Coil?
Ik ook niet! Ajax bovenaan....quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:30 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen. ik weet niet wat ik moet zeggen. ik heb er geen woorden voor.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:30 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen. ik weet niet wat ik moet zeggen. ik heb er geen woorden voor.
DeSiever, iemand die het snapt. En nu een beetje aardig tegen mij doen he.quote:De aanwezigheid van Jayhawk voorzag jullie in ieder geval van een zondebok, iemand om al je frustraties op af te reageren. Misschien moet je pleiten voor een snelle terugkeer.
DeSiever, vast een kloon van jou. En nu weer terug onder die steen jij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef Jayhawk het volgende:
DeSiever, iemand die het snapt. En nu een beetje aardig tegen mij doen he.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
DeSiever heb ik hier in geen tijden gezien dus hij moet niet zeurenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Titel is ook niet goed.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Johnny Cash - Ring of fire (titel ben ik niet zeker van)
Dat is 'm. Titel van het nummer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Folsom Prison Blues dan? Of is dat de titel van het album.![]()
![]()
Heb er weinig vertrouwen in. Gok op een overwinning voor twente.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:41 schreef Homdeck het volgende:
goedendag
Ik wens jou een goedendag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef Jayhawk het volgende:
En nu een beetje aardig tegen mij doen he.
veel speelplezier gewenstquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Homdeck + 1
[..]
Ik wens jou een goedendag.
Jij was mijn kloon toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:49 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er nu al niet beschuldig een kloon van mij te zijn?
roggebrood is lekker met kaas en stroopquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik vind roggebrood niet lekker. Ook niet heel smerig, maar heb liever gewoon brood.
ik ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Neleos het volgende:
Als dat zo is, dan snap ik de rebus niet.
weet je waar het nummer over gaat?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Neleos het volgende:
Het 3e plaatje is mij vooral een raadsel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Neleos het volgende:
Eeh, nee eigenlijk niet. Ik dacht over iemand die niet van maandagen houdtquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je waar het nummer over gaat?
The silicon chip inside her headquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het 3e plaatje is mij vooral een raadsel.
Op maandag begint school weer, iets wat velen niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:57 schreef Etcetera het volgende:
boomtown rats had ik ook al bedacht, maar I don't like mondays kan ik er niet bij plaatsten
ah, okquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:00 schreef Homdeck het volgende:
Het gaat over een meisje dat een paar leraren heeft doodgeschoten op maandag, omdat ze niet van maandagen hield. De derde foto is de originele arrestatiefoto (waargebeurd dus)
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:02 schreef Etcetera het volgende:
snap ik nog steeds niet waarom meneer google weer een kans krijgt trouwens
vind het prima hoor, maar hij gaat toch weer googelen
tja ik zat al te twijfelen, maar ik ben de slechtste nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah, okben weer op de hoogte
snap ik nog steeds niet waarom meneer google weer een kans krijgt trouwens
vind het prima hoor, maar hij gaat toch weer googelen
Prachtig nummer!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef ChrisJX het volgende:
You've lost that loving feeling - The Righteous brothers
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik mag vast de kandidatenlijst die ik hier voor me heb liggen niet raadplegen...
Iemand die jij kent? (persoonlijk)quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:11 schreef ChrisJX het volgende:
Dat is inderdaad CDA en nee, dat is niet Maria.
Idd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef dartfanaat het volgende:
Miriam Sterk
Hoezo, zou je het dan weten?quote:
Neuh, maar ik had gespiekt en zag dat ze bij jou in de buurt woonde. Dus ik dacht, misschien ken je haar...quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hoezo, zou je het dan weten?![]()
Nee hoor, ik ken Mirjam niet. Ik had een vraag nodig en heb even de kieslijst geraadpleegd
ow als je zelf een vraag stelt mag je wel wat opzoeken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hoezo, zou je het dan weten?![]()
Nee hoor, ik ken Mirjam niet. Ik had een vraag nodig en heb even de kieslijst geraadpleegd
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef Neleos het volgende:
Neuh, maar ik had gespiekt en zag dat ze bij jou in de buurt woonde. Dus ik dacht, misschien ken je haar...
Al is het alleen maar om even je antwoord te controleren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
ow als je zelf een vraag stelt mag je wel wat opzoeken?
handig om te weten
Yes!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Idd.
dartfanaat +1
Hoi trouwens!!!
etcetera +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:18 schreef Etcetera het volgende:
wilders
Geert Wildersquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Yes!![]()
Goedemiddag allemaal
Welke lijsttrekker wordt het meest gezocht op Google?
vond het zo raar toen ik het hoorde dat ik het onthouden hebquote:
en ik expres maar geen goede antwoorden meer geven omdat ik geen goede vraag meer wistquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om even je antwoord te controleren.
Het is geen walvis, maar wel vrij groot.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:24 schreef Neleos het volgende:
Dat meisje in de clip van Another Chance van Roger Sanchez?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
Minnie The Moocher!
Neuh. Maar motorolie is niet zo heel gek.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zuren, basen en motorolie?
De hele vraag gaat inderdaad over gifquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Vergif?
Nou..olijfolie is niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:50 schreef Etcetera het volgende:
olien in het algemeen? (niet braken niet drinken)
olie, chemie. Je oma maakte er draadjevlees meequote:Op zaterdag 11 november 2006 15:54 schreef Etcetera het volgende:
chemische middelen?
Dan heeft een andere naamquote:
Nou goed..dat zal ik goed rekenenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Petrochemische producten
Nee, dat valt onder bijtende.quote:
laurier!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
olie, chemie. Je oma maakte er draadjevlees mee
Dan zou geen café meer open blijvenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:01 schreef ChopperMick het volgende:
alcohol?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laurier!!
dat zal het goede antwoord wel niet zijn maar dat deed mn oma bij dr draadjesvlees
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:17 schreef liefie_ het volgende:
brandende?
Wat doen blaffende honden?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:15 schreef Neleos het volgende:
blaffende stoffen?
Serieus...als je hier Google voor nodig hebt, heb ik medelijdenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar is onze Google-vogel als we 'm 'nodig' hebben?
quote:
Jij gaf tenminste een compleet antwoord. De rest beantwoorde slechts de hintquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:23 schreef WooZ het volgende:
was ik niet pas no.3 die dat antwoord gaf?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Jij gaf tenminste een compleet antwoord. De rest beantwoorde slechts de hint
natuurliefhebber?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:29 schreef liefie_ het volgende:
nou zal ik eens wat leuks vertellen?
ik heb me net opgegeven bij het dierenasiel als vrijwilligster
ik ben trots op mezelf
En ik ben ook trots op jou!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ben trots op mezelf
niet eens zo zeerquote:
netjes!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:40 schreef Neleos het volgende:
Dawkins
Ik voel een nieuwe Brigit Bardot aankomenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet eens zo zeer
maar bij mn ouders thuis hadden we altijd dieren en ik mag er geen op mn kamer
plus ik heb tijd over (nou ja anderhalve dag in de week) en ik roep al heel lang dat ik dan maar eens vrijwilligerswerk moet gaan doen
ideale combi dus!
Vanmiddag nogquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:41 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
netjes!
Neleos +1
Laatste afleveringen van South Park gezien?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ben trots op mezelf
Een dierenasiel is echt een natuurlijke omgeving ja...quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:41 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe Brigit Bardot aankomen
uitreiking ako literatuur prijs?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Homdeck het volgende:
Na afloop van welk evenement vonden deze ontboezemingen plaats?
nee. evenement is misschien ook geen goed woord, maar kan zo snel niks beters verzinnen.quote:
shoot. ik zie niet in waarom je het antwoord niet mag geven. Je had de kennis voor de vraag werd gesteld lijkt me.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:00 schreef Neleos het volgende:
Dat heb ik net gelezen.
Ja, maar toch is het een beetje flauw. Dus ik doe deze ronde even niet mee. Ik moet toch zo weg ook trouwens.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
shoot. ik zie niet in waarom je het antwoord niet mag geven. Je had de kennis voor de vraag werd gesteld lijkt me.
daar hebben 2 van de 3 niks te zoekenquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:04 schreef Jayhawk het volgende:
buitenhof?
Jayhawk +1quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:12 schreef Jayhawk het volgende:
groot dictee der nederlandse taal?
judicium met veel genoegenquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:34 schreef geenaam het volgende:
Goeiendag..Ik heb wat gemist..
Is Jayhawk weer opgenomen in de AKQ-gezelschap?
Vast welquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:39 schreef DeSiever het volgende:
Hey. ik had RC Genk goed.. kan ik dan ergens een vraag stellen of liever niet?
Als je die van mij goed beantwoord mag je los.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:39 schreef DeSiever het volgende:
Hey. ik had RC Genk goed.. kan ik dan ergens een vraag stellen of liever niet?
Erg grappig om te luisteren maar nee.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:06 schreef DeSiever het volgende:
Patatje Metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |