Daar bedoelde hij mee qua opzet. Niet qua gedachtengoed. Klein verschil.quote:
Typisch dat in een topic waar de strijd gekant is tegen het gebruik maken van oorlogsvergelijkingen de rechtse kwajongens dit graag in de hand nemen. Het blijft extreem RECHTS .quote:
TIPS TIPS TIPS: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_oorlogenquote:
[domme rechtse user mode]quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:11 schreef Xith het volgende:
Aha! De Neo-nazi's zijn eigenlijk gewoon vrienden van greenpeace!
Uh, nee. Ik citeer alleen hoe Hitler z'n eigen gedachtegoed beschreef.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:43 schreef Zyggie het volgende:
Typisch dat in een topic waar de strijd gekant is tegen het gebruik maken van oorlogsvergelijkingen de rechtse kwajongens dit graag in de hand nemen. Het blijft extreem RECHTS .
RECHTS JA
RECHTS
RechtS?
RECHTS
HITLER IS EEN EXPONENT VAN JOUW GEDACHTEGOED.
Serieus hoef je het niet te nemen, maar wat triest om ideologieën zo doelbewust te kruizen.![]()
Maar, als anti-auto, volgens jou links-eigen is, hoe kan hitler het dan over zijn hart verkregen hebben om volkswagen en de autobahn te starten?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik citeer alleen hoe Hitler z'n eigen gedachtegoed beschreef.
Ik heb hier een bak popcorn jongeuhquote:
Um, de Autobahn was geen idee of vinding van Hitler. De nazi's hebben het concept netjes opgepakt, maar er was al een Autobahn onderweg toen de nazi's aan de macht kwamen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar, als anti-auto, volgens jou links-eigen is, hoe kan hitler het dan over zijn hart verkregen hebben om volkswagen en de autobahn te starten?
Onschuldig prinsesje dat je bent.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik citeer alleen hoe Hitler z'n eigen gedachtegoed beschreef.
Omdat anti-auto post-Club van Rome, post-Rachel Carson links is. Drees wilde toch ook voor iedere deur een Daf?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef Yildiz het volgende:
Maar, als anti-auto, volgens jou links-eigen is, hoe kan hitler het dan over zijn hart verkregen hebben om volkswagen en de autobahn te starten?
Dan nog, als anti-auto dan links is. En hitler ook, waarom had hij dan niet volkswagen gesloten en de autobahn verwaarloosd?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, de Autobahn was geen idee of vinding van Hitler. De nazi's hebben het concept netjes opgepakt, maar er was al een Autobahn onderweg toen de nazi's aan de macht kwamen.
En nu een hedendaagse zin.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat anti-auto post-Club van Rome, post-Rachel Carson links is. Drees wilde toch ook voor iedere deur een Daf?
Het staat er gewoon.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:31 schreef Yildiz het volgende:
En nu een hedendaagse zin.
'Let me rephrase that.'quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het staat er gewoon.
In HJ Schoo-orakeltaal
Sinds Rachel Carsons "Silent Spring" en het rapport van de Club van Rome is links fel anti-auto geworden. Daarvoor werd de auto gezien als een emancipatiemiddel voor de arbeider, vooral door de PvdA. Met die laatste stelling ben ik het nog steeds eens.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:33 schreef Yildiz het volgende:
'Let me rephrase that.'
Nu in Jip- en Janneke taal dan.
Serieuze discussie? Dit topic bewijst eerder dat de gemiddelde Fokker braindead is.quote:Op zondag 12 november 2006 02:14 schreef TranceAction het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik positief verast ben dat mijn toch wel ietwat luchtige OP heeft geleid tot een serieuse discussie.
partypooper.quote:Op zondag 12 november 2006 02:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Serieuze discussie? Dit topic bewijst eerder dat de gemiddelde Fokker braindead is.
De mensen die een beetje serieus discussie willen voeren zijn hier dan ook al een hele tijd verdwenen (op heel fok trouwens).quote:Op zondag 12 november 2006 02:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Serieuze discussie? Dit topic bewijst eerder dat de gemiddelde Fokker braindead is.
verreweg de meeste topics in nws en pol zijn serieus. misschien niet wat je wil horen, maar ik kan een serieusheid niet ontkennen.quote:Op maandag 13 november 2006 09:05 schreef Nyrem het volgende:
[..]
De mensen die een beetje serieus discussie willen voeren zijn hier dan ook al een hele tijd verdwenen (op heel fok trouwens).
Daar ben ik het nou helemaal mee eensquote:Op woensdag 15 november 2006 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
briljante OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |