nee, vertel maar waarquote:
Zie links eerder in het topic of in het topic over streams, de rest zoek je zelf maar ut.quote:Op zondag 12 november 2006 13:10 schreef mliez het volgende:
Welke Channel moet ik hebben op sopcast? ZIt nu naar Chinees volleybal te kijken maar dat is niet helemaal de bedoeling... Vrouwen en techniek...
Erin of erop?quote:Op zondag 12 november 2006 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Marco in de tribune
Dat is niet zo slim, dan zie je niks van de wedstrijdquote:Op zondag 12 november 2006 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Marco in de tribune
quote:Op zondag 12 november 2006 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim, dan zie je niks van de wedstrijd
PSV nog geen kans gehad nee. Ajax ook niet echt goeie kansen, maar wel een aantal mogelijkheden. Tweede helft zo door gaan en er dan ff 1tje inprikkenquote:Op zondag 12 november 2006 13:17 schreef Agrafes het volgende:
Ajax is stukken sterker, dit moeten we kunnen pakken
Hoe komt het dat jij zo stoer bent ?quote:Op zondag 12 november 2006 13:18 schreef twi het volgende:
Ik stem voor een naamsverandering van PSV naar PPSV. Paaltje Pissende Sport Vereniging.
Bijna 0-1 hoorquote:Op zondag 12 november 2006 13:19 schreef BigFire het volgende:
zoals ik al voorspelde, makkie voor Ajax. het is alleen nog wachten op de goals.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |