Menig spits op de Neerlandse velden die er niet van zou profiterenquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
in z'n eentje? Volgens mij heeft hij wat hulp gehad van ene Michael Ball![]()
Ja, maar dat kwam door Ball die hem makkelijk liet scoren. Telt nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie bedenkt dat soort onzin?
Hij heeft notabene ongeveer in zijn eentje PSV in de Gatorade Cup verslagen.
Vast wel. Hebben jullie wat leuks ingestudeerd?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Is kluivert morgen ook in de Arena?
De meeste Ajacieden hebben nog steeds veel respect voor Kluivert, denk niet dat ie iets vervelends hoeft te verwachten op een enkel fluitconcert na.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vast wel. Hebben jullie wat leuks ingestudeerd?
op papier staan we al voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nummer 1 vs de nummer 2. Huntelaar vs Alex. Stam vs Farfan. Gabri vs Cocu. Sneijder vs Simons.
Op papier staat ajax al voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nummer 1 vs de nummer 2. Huntelaar vs Alex. Stam vs Farfan. Gabri vs Cocu. Sneijder vs Simons. Ten Cate vs Koeman.
We staan al voor! (op papier)quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nummer 1 vs de nummer 2. Huntelaar vs Alex. Stam vs Farfan. Gabri vs Cocu. Sneijder vs Simons. Ten Cate vs Koeman.
Simons beter dan Sneijderquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op papier staan we al voor![]()
Haha jokerrrrrquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:12 schreef AminBen het volgende:
Gomes - Stekelenburg
Kromkamp - Ogararu
Alex - Stam
Da Costa - Vermaelen
Salcido - Emanuelson
Simons - Maduro
Mendez - Gabri
Cocu - Perez
Afellay - Sneijder
Kone - Rosales
Farfan - Huntelaar
![]()
Volgens mij speelt Farfan niet tegen Huntelaar hoor. Of gaat Farfan Huntelaar morgen dekken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:12 schreef AminBen het volgende:
Gomes - Stekelenburg
Kromkamp - Ogararu
Alex - Stam
Da Costa - Vermaelen
Salcido - Emanuelson
Simons - Maduro
Mendez - Gabri
Cocu - Perez
Afellay - Sneijder
Kone - Rosales
Farfan - Huntelaar
![]()
kone speelt toch ook niet tegen rosales, het gaat om de positiesquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Farfan niet tegen Huntelaar hoor. Of gaat Farfan Huntelaar morgen dekken?
Ja, en Alex toch niet tegen Stam !!eins!1111!!!eeins!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kone speelt toch ook niet tegen rosales, het gaat om de posities![]()
Je kan zeggen wat je wil over da Costa maar hij scoort wel in de goal van de tegenstander ipv z'n eigen goal.quote:
Matige grapquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over da Costa maar hij scoort wel in de goal van de tegenstander ipv z'n eigen goal.
zo kun je toch 3 jaar doorgaan met welles/nietes dat zal ik maar niet doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, en Alex toch niet tegen Stam !!eins!1111!!!eeins!!!
Had ik ze alle 11 op moeten noemen om mijn punt duidelijk moeten te maken?
Overigens zijn die 9 goals van Sneijder inderdaad minder nuttig dan die 4 van Simons.
Ga maar gewoon DVD'tjes kijken
Daar denk ik ook aanquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:50 schreef PyTh het volgende:
Ik hou het op 0-2
En mijn tong ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:58 schreef -Wolf- het volgende:
Welke Fok!-boertjes zitten morgen in het uitvak? BruggiKeane zag ik net en wie nog meer? Als jullie dan even naar vak 425 kijken, zullen jullie mij m'n tong zien uitsteken naar jullie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |