Je kan zeggen wat je wil over da Costa maar hij scoort wel in de goal van de tegenstander ipv z'n eigen goal.quote:
Matige grapquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over da Costa maar hij scoort wel in de goal van de tegenstander ipv z'n eigen goal.
zo kun je toch 3 jaar doorgaan met welles/nietes dat zal ik maar niet doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, en Alex toch niet tegen Stam !!eins!1111!!!eeins!!!
Had ik ze alle 11 op moeten noemen om mijn punt duidelijk moeten te maken?
Overigens zijn die 9 goals van Sneijder inderdaad minder nuttig dan die 4 van Simons.
Ga maar gewoon DVD'tjes kijken
Daar denk ik ook aanquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:50 schreef PyTh het volgende:
Ik hou het op 0-2
En mijn tong ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:58 schreef -Wolf- het volgende:
Welke Fok!-boertjes zitten morgen in het uitvak? BruggiKeane zag ik net en wie nog meer? Als jullie dan even naar vak 425 kijken, zullen jullie mij m'n tong zien uitsteken naar jullie..
Des te mooier hoe stil het morgen zal zijn, als de wedstrijd afgelopen is.quote:
Aangezien de Arena voor het grootste gedeelte uit Ajacieden bestaat, ben je het dus met me eens dat het 0-4 gaat worden?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Des te mooier hoe stil het morgen zal zijn, als de wedstrijd afgelopen is.![]()
humor heb je wel, ondanks je foute clubkeuze.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aangezien de Arena voor het grootste gedeelte uit Ajacieden bestaat, ben je het dus met me eens dat het 0-4 gaat worden?
Verkeerd geinterpeteerd, wat ik probeer te zeggen is dat de arrogantie van psvers die zeggen dat het 0-2 0-3 0-4 wordt morgen en de hele week erop het zwaar te voorduren krijgen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aangezien de Arena voor het grootste gedeelte uit Ajacieden bestaat, ben je het dus met me eens dat het 0-4 gaat worden?
brak in het stadion zitten is echt klote, zeker zo vroeg, maar ik ben ook al aan m'n 3e bier bezig nu.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:25 schreef cultheld het volgende:
Een zware dag beleef ik morgen toch wel, aangezien ik vanavond geen bob ben.
Hier in het cafe om de hoek zag ik vanmiddag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:49 schreef -Japser- het volgende:
Waar wordt het eigelijk uitgezonden![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:49 schreef -Japser- het volgende:
PSV EINDHOVEN!![]()
![]()
0 - 2
ik zat ook al te denken, wie de fuck is dat???quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Ze komen ineens met z'n allen onder de stenen vandaan; die voetbalvolgers.
Dit ga je toch niet menen? Weer zo'n part time PSV'erquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:49 schreef -Japser- het volgende:
PSV EINDHOVEN!![]()
![]()
0 - 2
Bij de supercup was PSV nog totaal niet in vorm, dus zo'n wedstrijd verwacht ik niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:02 schreef twi het volgende:
Het kan alle kanten op morgen. Gelijkspel, nipte overwinning, grote zege voor Ajax of grote zege voor PSV. Als Ajacied zegik dat 't 3-1 wordt, een beetje dezelfde manier als bij de Super Cup.
Ik vind het met die vorm wel meevallen. Ze spelen degelijk, maar de hype die er rond PSV hangt is flink overdreven. Moet ik bij zeggen dat ik de wedstrijden tegen Galatasaray (Eindhoven) en AZ niet heb gezien.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de supercup was PSV nog totaal niet in vorm, dus zo'n wedstrijd verwacht ik niet.
Vind ik een knappe constatering na 3 duelletjes. Volgens mij zat er in 1 van die duels nog een behoorlijke fout van 'm ook, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:08 schreef AminBen het volgende:
[..]
Goed argument!
Da Costa is veel en veel sterker in de duels dan Vermaelen
Ga weg joh, Vermaelen was vorig jaar ontzettend sterk. Da Costa heeft nog niks gepresteerdquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:08 schreef AminBen het volgende:
[..]
Goed argument!
Da Costa is veel en veel sterker in de duels dan Vermaelen
Ajax ook nog nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de supercup was PSV nog totaal niet in vorm, dus zo'n wedstrijd verwacht ik niet.
In de ArenAquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:49 schreef -Japser- het volgende:
PSV EINDHOVEN!![]()
![]()
0 - 2
Eén maar?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:13 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ik hoop dat ie zn been breekt als ie dit nog een keer flikt
wtf?????quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:13 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ik hoop dat ie zn been breekt als ie dit nog een keer flikt
Owja, Vermaelen scoorde een mooie goal in de vCL...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga weg joh, Vermaelen was vorig jaar ontzettend sterk. Da Costa heeft nog niks gepresteerd![]()
En dan zeggen dat ze in Amsterdam bluffen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:27 schreef Mister_YingYang het volgende:
AJACIEDEN WAT GAAN JULLIE TOC H JANKEN MORGEN !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
So?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef AminBen het volgende:
[..]
Owja, Vermaelen scoorde een mooie goal in de vCL...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:33 schreef Mister_YingYang het volgende:
ik zie die koppen al voor me![]()
![]()
![]()
![]()
en die ajacieden met hun excuusjes hier![]()
![]()
![]()
![]()
DAT WORDT LACHEN MORGEN!!!
VERLIEZEN VAN FC KOPENHAGEN EN DAARDOOR DE CHAMPIONS LEAGUE MISSENquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
So?![]()
Dat is het enige wat je kan noemen![]()
![]()
![]()
Kneus donder is opquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:33 schreef Mister_YingYang het volgende:
ik zie die koppen al voor me![]()
![]()
![]()
![]()
en die ajacieden met hun excuusjes hier![]()
![]()
![]()
![]()
DAT WORDT LACHEN MORGEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |