Dat laatste zou ik zeker veel nemen als ik naar Ajax ging kijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:15 schreef Sethje het volgende:
Morgen ff stemmen,boodschappen doen en dan BIER
Nah, gelukkig hebben wij hier wel lekker weerquote:Op woensdag 22 november 2006 07:36 schreef -Wolf- het volgende:
Het wordt koud in Praag. Overdag zo'n 7 graden.
Lekker springen dus donderdag.quote:Op woensdag 22 november 2006 07:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nah, gelukkig hebben wij hier wel lekker weer![]()
![]()
Reis je altijd met ajax tours ofzo ?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk doek geworden Wolf...
* Da_Sandman vertrekt vanavond om uurtje of half acht richting Amsterdam en dan de bus in.
niet echt ideaal neequote:
het is al kwart voor bier geweest, dus ik trek vast een bier openquote:
Waarom niet gewoon ned 3quote:Op donderdag 23 november 2006 18:17 schreef leroytje het volgende:
Uhm weet iemand waar op sopcast of PPmate deze wedstrijd komt??
Dan trap je die maar weg, zal vast niet op sopcast komen als het gewoon op de normale tv komt hequote:Op donderdag 23 november 2006 18:20 schreef leroytje het volgende:
Omdat er een ander voor de TV zit, kerel denk na...
Dat ligt meer aan die tyfus tsjechienquote:Op donderdag 23 november 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
WTF tyfusNOS?
Missen ze gewoon het begin
jij zal het niet zijnquote:Op donderdag 23 november 2006 18:33 schreef denthemen het volgende:
heeft maarten fontein onze reclameborden meegenomen naar Praag?
Gaat er 1 een keer naar een europese uitwedstrijd en je hoort hemquote:
dacht dat jij naar een cafe gingquote:Op donderdag 23 november 2006 18:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gaat er 1 een keer naar een europese uitwedstrijd en je hoort hem![]()
Ging niet door, maat is ziekquote:Op donderdag 23 november 2006 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dacht dat jij naar een cafe ging
FC Thun ja..quote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Lustrinelli was dat niet die spits van Basel? Scoorde toen nog de 2-2 als ik t goed heb tegen ons..
Thunquote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Lustrinelli was dat niet die spits van Basel? Scoorde toen nog de 2-2 als ik t goed heb tegen ons..
Bedoel ik.. ff harry in de warry..quote:
Niemand Jorien is aan het voorschreeuwen voor de wedstrijd tegen blackburnquote:Op donderdag 23 november 2006 18:51 schreef leroytje het volgende:
WIE???????????
Dat riep die comentator ook alquote:Op donderdag 23 november 2006 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
japos had wel geel mogen hebben hoor
Laten we maar niet beginnen over die spits van julliequote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
haha omg huntelaar
Die scheids is aan het tellen.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:56 schreef xFriendx het volgende:
Eerder had Jaap wel geel mogen hebben, maar deze gele kaart voor Huntelaar is dan weer onbegrijpelijk.
Ze hebben helemaal geen spits.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:56 schreef Roycoooooo het volgende:
die spits van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |