abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43687483
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef AlohaXa het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit een vrouw survivor gewonnen?
Volgens mij heeft een vrouw al vaker gewonnen dan een man. Het is wel zo dat een vrouw meestal wint als er een andere vrouw naast haar in de final two is. Als er een man naast zit, wint de man over het algemeen. Maar in de hele geschiedenis van survivor is het slechts 1 keer voorgekomen dat er twee mannen in de final two zaten.
pi_43687582
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:08 schreef Maerycke het volgende:
Even een lijstje gemaakt:

Seizoen 1 Borneo: Richard Hatch - M
Seizoen 2 Australia: Tina Wesson - V
Seizoen 3 Africa: Ethan Zone - M
Seizoen 4 Marquesas: Vecipia Towery - V
Seizoen 5 Thailand: Brian Heidrik - M
Seizoen 6 Amazon: Jenna Morasca - V
Seizoen 7 Pearl Islands: Sandra Diaz-Twine - V
Seizoen 8 All Stars: Amber Brkich - V
Seizoen 9 Vanuatu: Chris Daugherty - M
Seizoen 10 Palau: Tom Westman - M
Seizoen 11 Guatemala: Danni Boatwright - V
Seizoen 12 Panama: Aras Baskauskas - M

Tot nu toe 6 mannelijke winnaars en 6 vrouwelijke. Gaat gelijk op dus
Toch nog gelijk. Maar het klopt idd wel dat lijstje. Dacht waarschijnlijk dat de vrouwen meer hadden gewonnen vanwege het feit dat seizoen 6,7 en 8 allemaal vrouwelijke winnaars opleverden.
  zondag 19 november 2006 @ 17:34:40 #28
44906 merino
World of Sleepers
pi_43690114
Vrouwen doen het volgens mij redelijk goed in Survivor omdat ze onder de radar vliegen en niet snel opvallen ivm fysieke overmacht (ze worden onderschat). Tegenpool is dat ze in het vroege begin volgens mij weer meer kans maken eruit gestemt te worden...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43691758
Heel misschien is het handig om dat rijtje in spoilertags te doen. Je weet het nooit met nieuwe fans die oude series terug willen kijken.
pi_43845601
Gaaaaaaaaaf weer . Yul Supergespeeld.

De merge dus eindelijk, 1 challenge maar. Dat Adam en Nate al zo snel moesten stoppen zou waarschijnlijk alleen maar door de alcohol komen, Ozzy was wel weer verdomd sterk, net als Candice . Yul was wel mooi met die opmerking over de olifanten !

Dan het strategische gedeelte. Erg slim aangepakt van Yul. Jonathan kon geen kant op, gelijk maar laten weten dat ie mee mag naar de final two omdat Yul dan echt dik zou winnen Ik zat wel echt in spanning bij die 4-4 tussen Nate en Yul, en dan ook echt opspringen bij de 5-4 voor Nate .

Cool dat Ozzy en Yul het spelletje nu in handen hebben - volgende episode wordt echt weer knettergaaf
pi_43850350
Hahaha, ik heb nu een giegelbui.

Ozzy wint waarschijnlijk veel immunity challenges. Yul heeft de idol en de oude raro tribe weten het nog steeds niet!. Jonathan kon idd geen kant meer op, maar nu kan hij helemaal geen kant meerop!

Het oude Aitu heeft hem nu in een lockgreep. Die Yul is echt goed. "Smart equals sexy", volgens mij wilde Parverti dat hij begon te zweten en de blozen zodat hij eraf zou vallen

Wel vind ik het jammer voor Nate hoor. Ik zie natuurlijk liever dat de Aitu tribe in de finale komt. Maar het zou zo leuk geweest zijn als Adem eruit was, dat was dan echt een nekslag en nog eens een extra strafje voor candice

Verder kan ik echt niet zien hoe Jonathan kan winnen ook al komt die in de finale.

Survivor
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:37:17 #32
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43853035
Fantastische aflevering! IJzersterk gespeeld van Yul. Ik was daar echt gewoon van onder de indruk. Ik vraag me af of er iemand eerder is geweest (behalve die kerel met dat verhaal over z'n oma die overleden was, maar die speelde het toen weer heel anders) die het spel zo vreselijk strategisch - bijna als een schaakspel - aanpakt. De beelden voorspellen weer veel moois voor volgende week

Kijkt er iemand wel eens op de CBS website? Daar staan een aantal hints naar volgende week, maar ik wil niet spoileren. Veel vuurwerk ook weer volgende week in ieder geval!
pi_43854218
Ik heb de preview nog even een paar keer bekeken
Candice en Jonathan lekker loos en de rest zit daar gewoon te smikken haha

Normaal zou ik dat zien als iets arrogants, maar serieus, denkt raro nu echt dat je de hele dag kan luieren en daarna gewoon lekker mee smikkelen
En dan ook nog eens verdwaasd kijken

Wat heeft raro eigenlijk gedaan dat we (ik) geen sympathy voor ze kunnen opwekken?
Ze verloren toch alles... en nu zelfs met de upperhand hebben ze weer een nederlaag ondergaan.
pi_43876492
Briljante aflevering. Jammer dat Nate eruit moest. Had liever Candice, Parvati of Adam zien gaan. Maar goed zoals het er nu naar uitziet worden zij dalijk 1 voor 1 weggestemd. Tenzij Jonathan weer gaat springen natuurlijk

Jonathan is trouwens een sukkel. Hij wist dat Yul de idol had, dus als ie dat nou gewoon gezegd had tegen die anderen, hadden ze met z'n allen Sundra of Becky weg kunnen stemmen. Waardoor ze nog steeds een meerderheid zouden hebben. Maar ik vind het fantastisch hoe de mensen van casting elke keer weer van dit soort figuren weten te casten. Ik noem maar een paar namen op uit het verleden: Richard Hatch, Rudy, Susan, Jerry, Lex, Rob M en Rob C, Brian, Johnny Fairplay, Tom Westman, Bobby Jon, Stephenie, Judd, Rupert, Shane en nu weer Jonathan.
  maandag 27 november 2006 @ 17:04:33 #35
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_43933323
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:55 schreef trepper het volgende:
Briljante aflevering. Jammer dat Nate eruit moest. Had liever Candice, Parvati of Adam zien gaan. Maar goed zoals het er nu naar uitziet worden zij dalijk 1 voor 1 weggestemd. Tenzij Jonathan weer gaat springen natuurlijk

Jonathan is trouwens een sukkel. Hij wist dat Yul de idol had, dus als ie dat nou gewoon gezegd had tegen die anderen, hadden ze met z'n allen Sundra of Becky weg kunnen stemmen. Waardoor ze nog steeds een meerderheid zouden hebben. Maar ik vind het fantastisch hoe de mensen van casting elke keer weer van dit soort figuren weten te casten. Ik noem maar een paar namen op uit het verleden: Richard Hatch, Rudy, Susan, Jerry, Lex, Rob M en Rob C, Brian, Johnny Fairplay, Tom Westman, Bobby Jon, Stephenie, Judd, Rupert, Shane en nu weer Jonathan.
Yul kan met de idol toch ook andere mensen redden bij de stemming?
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
  maandag 27 november 2006 @ 18:13:41 #36
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43935362
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:04 schreef Op-zicH het volgende:

[..]

Yul kan met de idol toch ook andere mensen redden bij de stemming?

Hij mag de idol gebruiken om zichzelf te redden maar ook om een ander te redden volgens mij.
  maandag 27 november 2006 @ 18:35:30 #37
44906 merino
World of Sleepers
pi_43935928
het stomme van Jonathan is dat ie zo rationeel en wiskundig speelt dat hij vergeet diepe banden op te bouwen. Zijn probleem is dat hij niet durft te kiezen, alles open houdt. In ieder geval is hij de zeer bijzondere persoon binnen Survivor die iedereen openlijk gebackcrossed heeft en nu in ieder geval nooit meer kan winnen.

Yul speelt erg erg slim
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43995042
Ik heb in de tussentijd Survivor Palau en Australian Outback gekeken. Nu begrijp ik het jury gedeelte veel beter

Wel leuk om te zien dat in elk groep je altijd ongeveer dezelfde typjes hebt. Suvivor Cook Islands deelnemers hebben het wel fijn met het eten vergeleken met de Australian outback

Dat ik na 13 seizoenen survivor pas mag ontdekken. Heb ik tenminste nog wat te doen de komende tijd

Welke survivor deel vonden jullie het leukst? Dan ga ik die als eerste ehm.. kopen...
pi_43995855
Ik heb vanaf half December zoveel tijd over dat ik er ook maar aan ga beginnen.

Ik ga Season 3 Africa, Season 6 Amazon, Season 7 Pearl Islands, en Season 8 Pearl Islands All Stars kijken. Vanaf daar heb ik het al gekeken.
pi_43997112
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:13 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Hij mag de idol gebruiken om zichzelf te redden maar ook om een ander te redden volgens mij.
Maar dan moet hij die idol wel van te voren aan die persoon hebben gegeven. Of is dat dit jaar niet meer?

Verder inderdaad geniale aflevering en superspannend bj de stemming. Go Yul!!!

Ik vind eigenlijk alle seizoenen van Survivor echt waanzinnig goed. Het spel blijft zo verassend dat bijna niemand zich er goed op kan voorbereiden. Ik kan moeiljk zeggen welk seizoen ik het beste vond. all Stars was toch wel heel vet dus ik denk dat die het wordt dan. En het seizoen met Vecepia en die andere gelovige doos vond ik wat minder. Niet dat ik iets heb tegen gelovige mensen verder hoor, maar zij hadden het er elke keer over en dat werd irritant. En dat seizoen had geen terechte winnaar in mijn ogen.
Spoilers!
pi_43997432
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar dan moet hij die idol wel van te voren aan die persoon hebben gegeven. Of is dat dit jaar niet meer?

Ik vind eigenlijk alle seizoenen van Survivor echt waanzinnig goed. Het spel blijft zo verassend dat bijna niemand zich er goed op kan voorbereiden. Ik kan moeiljk zeggen welk seizoen ik het beste vond. all Stars was toch wel heel vet dus ik denk dat die het wordt dan. En het seizoen met Vecepia en die andere gelovige doos vond ik wat minder. Niet dat ik iets heb tegen gelovige mensen verder hoor, maar zij hadden het er elke keer over en dat werd irritant. En dat seizoen had geen terechte winnaar in mijn ogen.
Hehe bedankt voor de input, maar de allstar aflevering is juist eentje die ik vermijd. Anders neem je toch iets van spanning weg van al die voorgaande seizoenen. En bedankt voor de spoiler. Ik was net met suvivor seizoen bezig en volgens mij herkende ik meteen die gelovige doos die jij bedoelde
  woensdag 29 november 2006 @ 17:54:09 #42
44906 merino
World of Sleepers
pi_43998097
gewoon opvolgorde kijken
pi_43999796
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:33 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Hehe bedankt voor de input, maar de allstar aflevering is juist eentje die ik vermijd. Anders neem je toch iets van spanning weg van al die voorgaande seizoenen. En bedankt voor de spoiler. Ik was net met suvivor seizoen bezig en volgens mij herkende ik meteen die gelovige doos die jij bedoelde
Je kunt ze inderdaad beter op volgorde kijken lijkt mij ook. En ik heb niet gespoilerd...Ik had het alleen over een gelovige doos, that's all
Spoilers!
pi_44013376
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je kunt ze inderdaad beter op volgorde kijken lijkt mij ook. En ik heb niet gespoilerd...Ik had het alleen over een gelovige doos, that's all
Ik heb 5 afleveringen achterelkaar gekeken.... kon niet meer slapen omdat ik zoooo benieuwd was.
Zo onterecht en zo belachelijk onbegrijpelijk zeg! Bah ik vind survivor niet meer leuk

jawel ik vind survivor nog wel leuk
pi_44062037
Rare, aparte aflevering.

Wel goed dat 'Aitu' het heeft doorgezet, waar ze mee bezig waren. Van Jonathan kan je inderdaad precies goed inschatten wat ie doet.

Yul speelt het wel heel erg abstract om het zo maar te zeggen; wel goed. Alleen moet ie echt heel goed kiezen wie hij, als het zo ver komt, wat me wel lijkt, mee neemt naar de finale.

Voorstukje was wel weer cool, dat ie zegt dat ie zich een soort van Godfather voelt
pi_44064177
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb in de tussentijd Survivor Palau en Australian Outback gekeken. Nu begrijp ik het jury gedeelte veel beter

Wel leuk om te zien dat in elk groep je altijd ongeveer dezelfde typjes hebt. Suvivor Cook Islands deelnemers hebben het wel fijn met het eten vergeleken met de Australian outback

Dat ik na 13 seizoenen survivor pas mag ontdekken. Heb ik tenminste nog wat te doen de komende tijd

Welke survivor deel vonden jullie het leukst? Dan ga ik die als eerste ehm.. kopen...
Africa Survivor 3 is naar mijn mening verreweg het beste en ook het meest unieke seizoen van Survivor ooit. Dit omdat de omgeving waar het zich afspeelt totaal anders is dan waar ze voor de rest zijn geweest. Verder vind ik dit seizoen een van de beste edits hebben en ook de muziek zorgt voor een mooie sfeer. Komt nog bij dat veel goeie en leuke kandidaten ver komen in dit seizoen. Ik ben op dit moment bijna klaar met seizoen 2 weer en dan ga ik weer aan het beste seizoen beginnen.
pi_44064251
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vond Survivor Marquesas (Die jij bedoelt) een goed en slecht seizoen tegelijk. Slecht omdat veel sterke kandidaten vroeg werden weggestemd en goed vanwege Sean , de beste Afro American die ooit aan Survivor heeft meegedaan.
pi_44064840
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:58 schreef trepper het volgende:

[..]

Ik vond Survivor Marquesas (Die jij bedoelt) een goed en slecht seizoen tegelijk. Slecht omdat veel sterke kandidaten vroeg werden weggestemd en goed vanwege Sean , de beste Afro American die ooit aan Survivor heeft meegedaan.
Ik denk/dacht juist dat hij Survivor seizoen Amazon bedoelde. Daar zat zo'n hele uitgesproken Haleluja vrouwtje tussen en degene die gewonnen had.. trok echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
pi_44069227
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:21 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Ik denk/dacht juist dat hij Survivor seizoen Amazon bedoelde. Daar zat zo'n hele uitgesproken Haleluja vrouwtje tussen en degene die gewonnen had.. trok echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ja daar zat er ook eentje in, maar die lag er al vrij snel uit. De winnaar van dat seizoen staat bij mij ook helemaal onderaan mijn favorieten die gewonnen hebben. En das best jammer, want ik vond dat een van de beste 3 seizoenen, met een beetje een anticlimax.
pi_44145845
Yul is een enorme stateeg. Maar heeft natuurlijk straks een waardige medefinalist Ozzy.
Wat fijn dat ik dit jaar pas begonnen ben met kijken en alle voorafgaande seizoenen nog kan gaan zien.
Dat is eens wat anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')