abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43441896
Game on.
pi_43441941
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:39 schreef AlohaXa het volgende:
Wat een super aflevering weer. Toen candice van de mat afstapte was ik niet zo verbaasd en dat jonathan direct daarna ook meeging vond ik wel bijzonder.
Op dat moment kon je zien hoe verslagen Aitu zich voelde. 4 members tegenover een hele groep en dat verstrekte mijn fan-gevoel voor aitu maar.

Ik heb echt in spanning gezeten tijdens de reward en de immuniteit challenge. Nog meer dan normaal hoopte ik vurig dat Aitu zou winnen! En het voelde echt immens goed toen ze ook daadwerkelijk wonnen!!!!! haha

Zowel candice en jonathan zijn verraders, maar bij Jonathan heb ik dat gevoel veel meer. Ik kan niet wachten tot hij weg is.

Een heerlijke aflevering wederom; Where justice is served!
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef trepper het volgende:
Wat een krankzinnig goeie aflevering.

Hahaha die Jonathan is echt een mafkees eerste klas, die move van hem gaat zeker de geschiedenis in als 1 van de slechtste survivor moves ooit. Van Candice begreep ik het wel een beetje, omdat ze een goeie band had met Parvati en Adam. Maar ben wel blij dat Jonathan er nog in zit, gaat nog voor leuke afleveringen zorgen.

Mooi van Aitu dat ze alles wonnen, ik ben nu compleet voor Ozzy en Yul en hoop dat 1 van deze 2 gasten wint.

Nog een totale verrassing voor mij was dat Brad ineens de 1e jurymember is. De cast mag dan wel groter zijn, maar met hem als eerste jurymember heb je straks 10 jurymembers, waardoor er een gelijkspel kan ontstaan. Ik mag toch echt hopen dat ze niet het publiek laten kiezen dan, want dat zou de complete serie verneuken.
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 20:56 schreef AlohaXa het volgende:
Brad eerste jurylid? Hmm dit is de eerste keer dat ik survivor kijk. Hoe zit dat met de juryleden? Wat is hun rol in het verloop van survivor?
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW

Heel heel heeeeeeeel gaaf zeg! Wat is Jonathan inderdaad echt de grootste mongool ooit Waarom zou je in godsnaam Candice achteraan gaan in zo'n situatie. Brad schatte het wel goed in met z'n no trust . Ozzy en Yul, samen met Nate zijn ook echt met favorieten

De jury bestond meestal uit 9 members dacht ik, na de merge ging er altijd nog 1tje af en vanaf dan begon de jury. Straks heb je de final four en de final three. Winnaar van de laatste challenge wint en mag kiezen tegen wie hij of zij het in de finale wil opnemen. De jury mag dan op de slot tribal council vragen gaan stellen en de twee winnaars mogen dan hun slotpleidooien geven en uitleggen hoe en waarom zij het spel hebben gespeeld. De jury stemt dan uiteindelijk wie Survivor moet winnen, meeste stemmen wint
pi_43443915
Idd. wellicht volgt er nog een of andere twist die 1 van de jury-stemmen canceled ofzo. Zolang ze het publiek er maar buiten houden. Bij een serie als expeditie robinson of survivor vind ik een publieksstem echt niet kunnen, omdat je te maken hebt met het creeren van personages. Zo zal iemand die goed wordt neergezet natuurlijk altijd de publieksstem winnen. Er is teveel manipulatie met de beelden in het spel dan.
pi_43445493
Meesterlijke aflevering weer!
Spoilers!
  zaterdag 11 november 2006 @ 04:58:50 #5
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43447134
Wat een slechte move van Candace en Jonathan Je laat zo zien dat je niet loyaal bent en bereid bent je team mates in de steek te laten. Zeker vlak voor een merge is dat echt geen handige zet. Wel tof kijkmateriaal natuurlijk!
pi_43449596
Nou ik zie candice wel overleven bij raro hoor. En was je denkt over de move van Jonathan.. Als de merge er is, dan wordt het wat ze steeds noemen een "numbers game". 7 - 5 zou in de logica van Jonathan funes zijn waardoor de Aitu een voor een weggevote zou worden.
pi_43450159
Je vergeet dat Ozzy sterk genoeg kan zijn om de challenges allemaal te winnen en dat Yul de idol nog heeft. Gaat een leuke merge worden wanneer Aitu met z'n 4en het haalt.
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:36:27 #8
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43451385
Dat niet alleen. Als we het voorstukje van volgende week mogen geloven dan wordt het gekroel van Candice (ace?) met Adam niet bepaald met gejuich ontvangen door Raro en volgens mij is Becky ook nog altijd onderdeel van Raro en die zich ik zichzelf nog wel aansluiten na de merge bij Aitu. Jonathan ligt nu bij beide groepen erg slecht.
pi_43452890
Becky zit bij Aitu...
Het blijft eenmooi programma, er kan nog vanalles gebeuren!
Spoilers!
pi_43469715
Ik verwacht dat er in de twist een briefje zit met daarop al de stemmen erop. Zo kunnen de winnaars zien wie de meeste stemmen heeft gekregen en op wie ze dan moeten stemmen als voor het geval dat het een gelijkspel wordt bij de stemming direct na de merge.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 13 november 2006 @ 14:33:40 #11
44906 merino
World of Sleepers
pi_43507684
enorm veel twists zeg deze keer
Jonathan is een mafkees die geen goede vertrouwensbanden kan opbouwen

Owh en de Jury bestaat normaal toch uit 7 mensen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43525633
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:33 schreef merino het volgende:
enorm veel twists zeg deze keer
Jonathan is een mafkees die geen goede vertrouwensbanden kan opbouwen

Owh en de Jury bestaat normaal toch uit 7 mensen
Normaal wel ja. Maar omdat ze met 20 man zijn begonnen zou ik het niet verbazend hebben gevonden als ze een jury met 9 man hebben. Wat ik vreemd vind is dat ze met Brad als eerste jurylid straks 10 juryleden hebben, dus een even aantal.
pi_43638517
Machtig machtig machtig!

Ten eerste Aitu preveals again! Bij de award win had ik kriebels, bij de immunity hartkloppingen haha
Maar weer slaan ze zich er doorheen!

Candice werd deze keer weer naar exile island gestuurd. Hoewel het hard is.. en ik een beetje medelijden met haar heeft... candice is niet overgelopen omdat ze Aitu "pijn" wilde doen..
Maar begrijp ik waarom Aitu het doet en vind het ook een beetje gerechtvaardig.

Bij de votes hoopte steeds vurig dat Jonathan eruit gestuurd werd. Bij rebecca vond ik het nog wel ok, maar bij jenny.. Die Adam figuur heeft te veel macht terwijl hij in mijn ogen helemaal geen leuke persoon is of een volwaardige bijdrage levert (maar dat heb ik ook bij de meeste raro members: pavarti, candice, adam ). Bah

De "straf" die Raro heeft gekregen vond ik overigens ongelovelijk lekker. Heerlijk.. hoe on-etisch het ook mag klinken... En helemaal toen Jeff op ze neer begon te praten "Niemand weet wanneer de merge komt en wie zegt dat er überhaupt een merge komt!" haha

In de previews voor de volgende aflevering!!!! Ik ben benieuwd wat die Yul heeft bedacht. Misschien is het een loop-hole m.b.t. de immuniteitsidol
pi_43639076
Fantastisch!!! Wat een twist!

Gave challenges weer, je ziet gelijk dat Yul en Ozzie echt veruit de sterkste zijn. Eerste challenge zat ik inderdaad ook echt vol spanning, bij de tweede voelde je het al een beetje aankomen dat Aitu zou gaan winnen. Candice naar Exile Island is natuurlijk volkomen terecht, al is het wel een beetje sneu.

Rebecca eruit was te verwachten en volkomen terecht ook; dan de twist, een tweede persoon eruit stemmen en inderdaad Jeff met z'n "Maybe there will be no merge at all!". Ik had niet verwacht dat Jenny zou gaan, ik had wel stemmen verwacht, en ook een stem op Candice, maar dat Parvati, Nate en Jenny wel op Jonathan zouden stemmen, nu alleen Jenny en ...?

Volgende aflevering wordt weer erg cool . Go Aitu
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:54:44 #15
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43641968
Superaflevering! Al had ik wel het idee dat de redactie dit bedacht had om de Raro groep wat kleiner te maken. Onverwacht was het wel, ik zat ook op een merge te wachten. Als Parvati/Nate/Jonathan slim zijn dan gooien ze bij het volgende verlies Candice eruit. Dat die laatste naar Exile island gaat vond ik niet meer dan logisch. Ik denk dat bij winst van Aitu bij de volgende reward challenges ze er nog wel een paar keer komt te zitten
pi_43647168
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 19:54 schreef Maerycke het volgende:
Superaflevering! Al had ik wel het idee dat de redactie dit bedacht had om de Raro groep wat kleiner te maken.
Dat dacht ik ook al. Maar het papiertje zal al in het flesje en was verzegeld voordat de proef daadwerkelijk begon dus beide teams hadden het flesje kunnen krijgen. Tenzij er twee flesjes waren.

Geweldige aflevering weer! Ik had met dat flesje voorspeld dat degene met het een na hoogste aantal stemmen ook weg zou moeten ipv dat daar ook over gestemd moest worden. Bizar dat ik het bijna goed had, Survivor is erg onvoorspelbaar juist!
Spoilers!
pi_43662151
Goeie aflevering. Mooi om te zien dat Aitu weer wint. Leuke twist weer dat er nog iemand uit moest. Ze waren hierop totaal niet voorbereid. Ik hoop op een samensmelting volgende week en dat Nate dan samen met Aitu een voor een het complete blanke team wegstemd.
pi_43662449
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:10 schreef trepper het volgende:
Goeie aflevering. Mooi om te zien dat Aitu weer wint. Leuke twist weer dat er nog iemand uit moest. Ze waren hierop totaal niet voorbereid. Ik hoop op een samensmelting volgende week en dat Nate dan samen met Aitu een voor een het complete blanke team wegstemd.
Haha het viel mij ook al op dat het blanke team eigenlijk zo goed als intact is. Normaal gezien lijken de banden van minderheden sterker, maar bij survivor is dat juist andersom. Daarnaast is het ook het geval dat de minorities op elkaar terug kunnen vallen.

Maar al met al, ze zijn wel minder likable voor de kijkers.

En ik bedacht mij net. Als aitu moest gaan stemmen en ze stemmen allemaal op een andere persoon. Dus iedereen heeft 1 stem, wie gaat er dan weg?
pi_43662515
Dat moeten ze een challenge doen, met de vuurproef lijkt me .

Maar goed, normaal gesproken was Jonathan waarschijnlijk al weggespeeld, en Parvati, Candice en Adam zijn wel dusdanig sterk dat die in elke tribe wel redelijk ver waren gekomen.
  zondag 19 november 2006 @ 15:30:24 #20
44906 merino
World of Sleepers
pi_43686049
mooie aflevering weer en veel belovend voor de toekomst (Nate tussen twee kampen in). Ben blij dat Jonathan er nog in zit. Kan die gast opzich wel waarderen

Hoop nog steeds dat Ozzy wint
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_43686713
Heeft er eigenlijk ooit een vrouw survivor gewonnen?

[ Bericht 68% gewijzigd door AlohaXa op 19-11-2006 15:58:54 ]
  zondag 19 november 2006 @ 15:52:07 #22
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43686817
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij zelfs een aantal keren. Ik herinner me sowieso Tina uit de Australian serie.
  zondag 19 november 2006 @ 16:00:28 #23
44906 merino
World of Sleepers
pi_43687186
quote:
enorm vaak zelfs
pi_43687228
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Volgens mij zelfs een aantal keren. Ik herinner me sowieso Tina uit de Australian serie.
Ah oke, want ik las daarnet dat dit al het 13e seizoen was. En als je naar de challanges kijkt, dan zijn de mannen toch iets sterker.. fysiek. Toen las ik ook nog eens dat de man die vorig jaar gewonnen had, een commando was (terry-domination noemde iemand het hier).

Trouwens.. ik zie het nog wel gebeuren dat Nate vóór Jonathan eruit gaat, maar gezien de preview denk ik dat Jonathan op tenen gaat trappen van zijn nieuwe tribe

Ik hoop niet dat ze kracht-challanges gaan krijgen (zoals de vorige keer met de zandzakken), dat wint Auti helaas niet
  zondag 19 november 2006 @ 16:08:32 #25
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43687467
Even een lijstje gemaakt:

Seizoen 1 Borneo: Richard Hatch - M
Seizoen 2 Australia: Tina Wesson - V
Seizoen 3 Africa: Ethan Zone - M
Seizoen 4 Marquesas: Vecipia Towery - V
Seizoen 5 Thailand: Brian Heidrik - M
Seizoen 6 Amazon: Jenna Morasca - V
Seizoen 7 Pearl Islands: Sandra Diaz-Twine - V
Seizoen 8 All Stars: Amber Brkich - V
Seizoen 9 Vanuatu: Chris Daugherty - M
Seizoen 10 Palau: Tom Westman - M
Seizoen 11 Guatemala: Danni Boatwright - V
Seizoen 12 Panama: Aras Baskauskas - M

Tot nu toe 6 mannelijke winnaars en 6 vrouwelijke. Gaat gelijk op dus
pi_43687483
quote:
Volgens mij heeft een vrouw al vaker gewonnen dan een man. Het is wel zo dat een vrouw meestal wint als er een andere vrouw naast haar in de final two is. Als er een man naast zit, wint de man over het algemeen. Maar in de hele geschiedenis van survivor is het slechts 1 keer voorgekomen dat er twee mannen in de final two zaten.
pi_43687582
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:08 schreef Maerycke het volgende:
Even een lijstje gemaakt:

Seizoen 1 Borneo: Richard Hatch - M
Seizoen 2 Australia: Tina Wesson - V
Seizoen 3 Africa: Ethan Zone - M
Seizoen 4 Marquesas: Vecipia Towery - V
Seizoen 5 Thailand: Brian Heidrik - M
Seizoen 6 Amazon: Jenna Morasca - V
Seizoen 7 Pearl Islands: Sandra Diaz-Twine - V
Seizoen 8 All Stars: Amber Brkich - V
Seizoen 9 Vanuatu: Chris Daugherty - M
Seizoen 10 Palau: Tom Westman - M
Seizoen 11 Guatemala: Danni Boatwright - V
Seizoen 12 Panama: Aras Baskauskas - M

Tot nu toe 6 mannelijke winnaars en 6 vrouwelijke. Gaat gelijk op dus
Toch nog gelijk. Maar het klopt idd wel dat lijstje. Dacht waarschijnlijk dat de vrouwen meer hadden gewonnen vanwege het feit dat seizoen 6,7 en 8 allemaal vrouwelijke winnaars opleverden.
  zondag 19 november 2006 @ 17:34:40 #28
44906 merino
World of Sleepers
pi_43690114
Vrouwen doen het volgens mij redelijk goed in Survivor omdat ze onder de radar vliegen en niet snel opvallen ivm fysieke overmacht (ze worden onderschat). Tegenpool is dat ze in het vroege begin volgens mij weer meer kans maken eruit gestemt te worden...
pi_43691758
Heel misschien is het handig om dat rijtje in spoilertags te doen. Je weet het nooit met nieuwe fans die oude series terug willen kijken.
pi_43845601
Gaaaaaaaaaf weer . Yul Supergespeeld.

De merge dus eindelijk, 1 challenge maar. Dat Adam en Nate al zo snel moesten stoppen zou waarschijnlijk alleen maar door de alcohol komen, Ozzy was wel weer verdomd sterk, net als Candice . Yul was wel mooi met die opmerking over de olifanten !

Dan het strategische gedeelte. Erg slim aangepakt van Yul. Jonathan kon geen kant op, gelijk maar laten weten dat ie mee mag naar de final two omdat Yul dan echt dik zou winnen Ik zat wel echt in spanning bij die 4-4 tussen Nate en Yul, en dan ook echt opspringen bij de 5-4 voor Nate .

Cool dat Ozzy en Yul het spelletje nu in handen hebben - volgende episode wordt echt weer knettergaaf
pi_43850350
Hahaha, ik heb nu een giegelbui.

Ozzy wint waarschijnlijk veel immunity challenges. Yul heeft de idol en de oude raro tribe weten het nog steeds niet!. Jonathan kon idd geen kant meer op, maar nu kan hij helemaal geen kant meerop!

Het oude Aitu heeft hem nu in een lockgreep. Die Yul is echt goed. "Smart equals sexy", volgens mij wilde Parverti dat hij begon te zweten en de blozen zodat hij eraf zou vallen

Wel vind ik het jammer voor Nate hoor. Ik zie natuurlijk liever dat de Aitu tribe in de finale komt. Maar het zou zo leuk geweest zijn als Adem eruit was, dat was dan echt een nekslag en nog eens een extra strafje voor candice

Verder kan ik echt niet zien hoe Jonathan kan winnen ook al komt die in de finale.

Survivor
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:37:17 #32
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43853035
Fantastische aflevering! IJzersterk gespeeld van Yul. Ik was daar echt gewoon van onder de indruk. Ik vraag me af of er iemand eerder is geweest (behalve die kerel met dat verhaal over z'n oma die overleden was, maar die speelde het toen weer heel anders) die het spel zo vreselijk strategisch - bijna als een schaakspel - aanpakt. De beelden voorspellen weer veel moois voor volgende week

Kijkt er iemand wel eens op de CBS website? Daar staan een aantal hints naar volgende week, maar ik wil niet spoileren. Veel vuurwerk ook weer volgende week in ieder geval!
pi_43854218
Ik heb de preview nog even een paar keer bekeken
Candice en Jonathan lekker loos en de rest zit daar gewoon te smikken haha

Normaal zou ik dat zien als iets arrogants, maar serieus, denkt raro nu echt dat je de hele dag kan luieren en daarna gewoon lekker mee smikkelen
En dan ook nog eens verdwaasd kijken

Wat heeft raro eigenlijk gedaan dat we (ik) geen sympathy voor ze kunnen opwekken?
Ze verloren toch alles... en nu zelfs met de upperhand hebben ze weer een nederlaag ondergaan.
pi_43876492
Briljante aflevering. Jammer dat Nate eruit moest. Had liever Candice, Parvati of Adam zien gaan. Maar goed zoals het er nu naar uitziet worden zij dalijk 1 voor 1 weggestemd. Tenzij Jonathan weer gaat springen natuurlijk

Jonathan is trouwens een sukkel. Hij wist dat Yul de idol had, dus als ie dat nou gewoon gezegd had tegen die anderen, hadden ze met z'n allen Sundra of Becky weg kunnen stemmen. Waardoor ze nog steeds een meerderheid zouden hebben. Maar ik vind het fantastisch hoe de mensen van casting elke keer weer van dit soort figuren weten te casten. Ik noem maar een paar namen op uit het verleden: Richard Hatch, Rudy, Susan, Jerry, Lex, Rob M en Rob C, Brian, Johnny Fairplay, Tom Westman, Bobby Jon, Stephenie, Judd, Rupert, Shane en nu weer Jonathan.
  maandag 27 november 2006 @ 17:04:33 #35
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_43933323
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:55 schreef trepper het volgende:
Briljante aflevering. Jammer dat Nate eruit moest. Had liever Candice, Parvati of Adam zien gaan. Maar goed zoals het er nu naar uitziet worden zij dalijk 1 voor 1 weggestemd. Tenzij Jonathan weer gaat springen natuurlijk

Jonathan is trouwens een sukkel. Hij wist dat Yul de idol had, dus als ie dat nou gewoon gezegd had tegen die anderen, hadden ze met z'n allen Sundra of Becky weg kunnen stemmen. Waardoor ze nog steeds een meerderheid zouden hebben. Maar ik vind het fantastisch hoe de mensen van casting elke keer weer van dit soort figuren weten te casten. Ik noem maar een paar namen op uit het verleden: Richard Hatch, Rudy, Susan, Jerry, Lex, Rob M en Rob C, Brian, Johnny Fairplay, Tom Westman, Bobby Jon, Stephenie, Judd, Rupert, Shane en nu weer Jonathan.
Yul kan met de idol toch ook andere mensen redden bij de stemming?
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
  maandag 27 november 2006 @ 18:13:41 #36
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43935362
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:04 schreef Op-zicH het volgende:

[..]

Yul kan met de idol toch ook andere mensen redden bij de stemming?

Hij mag de idol gebruiken om zichzelf te redden maar ook om een ander te redden volgens mij.
  maandag 27 november 2006 @ 18:35:30 #37
44906 merino
World of Sleepers
pi_43935928
het stomme van Jonathan is dat ie zo rationeel en wiskundig speelt dat hij vergeet diepe banden op te bouwen. Zijn probleem is dat hij niet durft te kiezen, alles open houdt. In ieder geval is hij de zeer bijzondere persoon binnen Survivor die iedereen openlijk gebackcrossed heeft en nu in ieder geval nooit meer kan winnen.

Yul speelt erg erg slim
pi_43995042
Ik heb in de tussentijd Survivor Palau en Australian Outback gekeken. Nu begrijp ik het jury gedeelte veel beter

Wel leuk om te zien dat in elk groep je altijd ongeveer dezelfde typjes hebt. Suvivor Cook Islands deelnemers hebben het wel fijn met het eten vergeleken met de Australian outback

Dat ik na 13 seizoenen survivor pas mag ontdekken. Heb ik tenminste nog wat te doen de komende tijd

Welke survivor deel vonden jullie het leukst? Dan ga ik die als eerste ehm.. kopen...
pi_43995855
Ik heb vanaf half December zoveel tijd over dat ik er ook maar aan ga beginnen.

Ik ga Season 3 Africa, Season 6 Amazon, Season 7 Pearl Islands, en Season 8 Pearl Islands All Stars kijken. Vanaf daar heb ik het al gekeken.
pi_43997112
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:13 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Hij mag de idol gebruiken om zichzelf te redden maar ook om een ander te redden volgens mij.
Maar dan moet hij die idol wel van te voren aan die persoon hebben gegeven. Of is dat dit jaar niet meer?

Verder inderdaad geniale aflevering en superspannend bj de stemming. Go Yul!!!

Ik vind eigenlijk alle seizoenen van Survivor echt waanzinnig goed. Het spel blijft zo verassend dat bijna niemand zich er goed op kan voorbereiden. Ik kan moeiljk zeggen welk seizoen ik het beste vond. all Stars was toch wel heel vet dus ik denk dat die het wordt dan. En het seizoen met Vecepia en die andere gelovige doos vond ik wat minder. Niet dat ik iets heb tegen gelovige mensen verder hoor, maar zij hadden het er elke keer over en dat werd irritant. En dat seizoen had geen terechte winnaar in mijn ogen.
Spoilers!
pi_43997432
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar dan moet hij die idol wel van te voren aan die persoon hebben gegeven. Of is dat dit jaar niet meer?

Ik vind eigenlijk alle seizoenen van Survivor echt waanzinnig goed. Het spel blijft zo verassend dat bijna niemand zich er goed op kan voorbereiden. Ik kan moeiljk zeggen welk seizoen ik het beste vond. all Stars was toch wel heel vet dus ik denk dat die het wordt dan. En het seizoen met Vecepia en die andere gelovige doos vond ik wat minder. Niet dat ik iets heb tegen gelovige mensen verder hoor, maar zij hadden het er elke keer over en dat werd irritant. En dat seizoen had geen terechte winnaar in mijn ogen.
Hehe bedankt voor de input, maar de allstar aflevering is juist eentje die ik vermijd. Anders neem je toch iets van spanning weg van al die voorgaande seizoenen. En bedankt voor de spoiler. Ik was net met suvivor seizoen bezig en volgens mij herkende ik meteen die gelovige doos die jij bedoelde
  woensdag 29 november 2006 @ 17:54:09 #42
44906 merino
World of Sleepers
pi_43998097
gewoon opvolgorde kijken
pi_43999796
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:33 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Hehe bedankt voor de input, maar de allstar aflevering is juist eentje die ik vermijd. Anders neem je toch iets van spanning weg van al die voorgaande seizoenen. En bedankt voor de spoiler. Ik was net met suvivor seizoen bezig en volgens mij herkende ik meteen die gelovige doos die jij bedoelde
Je kunt ze inderdaad beter op volgorde kijken lijkt mij ook. En ik heb niet gespoilerd...Ik had het alleen over een gelovige doos, that's all
Spoilers!
pi_44013376
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je kunt ze inderdaad beter op volgorde kijken lijkt mij ook. En ik heb niet gespoilerd...Ik had het alleen over een gelovige doos, that's all
Ik heb 5 afleveringen achterelkaar gekeken.... kon niet meer slapen omdat ik zoooo benieuwd was.
Zo onterecht en zo belachelijk onbegrijpelijk zeg! Bah ik vind survivor niet meer leuk

jawel ik vind survivor nog wel leuk
pi_44062037
Rare, aparte aflevering.

Wel goed dat 'Aitu' het heeft doorgezet, waar ze mee bezig waren. Van Jonathan kan je inderdaad precies goed inschatten wat ie doet.

Yul speelt het wel heel erg abstract om het zo maar te zeggen; wel goed. Alleen moet ie echt heel goed kiezen wie hij, als het zo ver komt, wat me wel lijkt, mee neemt naar de finale.

Voorstukje was wel weer cool, dat ie zegt dat ie zich een soort van Godfather voelt
pi_44064177
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb in de tussentijd Survivor Palau en Australian Outback gekeken. Nu begrijp ik het jury gedeelte veel beter

Wel leuk om te zien dat in elk groep je altijd ongeveer dezelfde typjes hebt. Suvivor Cook Islands deelnemers hebben het wel fijn met het eten vergeleken met de Australian outback

Dat ik na 13 seizoenen survivor pas mag ontdekken. Heb ik tenminste nog wat te doen de komende tijd

Welke survivor deel vonden jullie het leukst? Dan ga ik die als eerste ehm.. kopen...
Africa Survivor 3 is naar mijn mening verreweg het beste en ook het meest unieke seizoen van Survivor ooit. Dit omdat de omgeving waar het zich afspeelt totaal anders is dan waar ze voor de rest zijn geweest. Verder vind ik dit seizoen een van de beste edits hebben en ook de muziek zorgt voor een mooie sfeer. Komt nog bij dat veel goeie en leuke kandidaten ver komen in dit seizoen. Ik ben op dit moment bijna klaar met seizoen 2 weer en dan ga ik weer aan het beste seizoen beginnen.
pi_44064251
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vond Survivor Marquesas (Die jij bedoelt) een goed en slecht seizoen tegelijk. Slecht omdat veel sterke kandidaten vroeg werden weggestemd en goed vanwege Sean , de beste Afro American die ooit aan Survivor heeft meegedaan.
pi_44064840
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:58 schreef trepper het volgende:

[..]

Ik vond Survivor Marquesas (Die jij bedoelt) een goed en slecht seizoen tegelijk. Slecht omdat veel sterke kandidaten vroeg werden weggestemd en goed vanwege Sean , de beste Afro American die ooit aan Survivor heeft meegedaan.
Ik denk/dacht juist dat hij Survivor seizoen Amazon bedoelde. Daar zat zo'n hele uitgesproken Haleluja vrouwtje tussen en degene die gewonnen had.. trok echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
pi_44069227
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:21 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Ik denk/dacht juist dat hij Survivor seizoen Amazon bedoelde. Daar zat zo'n hele uitgesproken Haleluja vrouwtje tussen en degene die gewonnen had.. trok echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ja daar zat er ook eentje in, maar die lag er al vrij snel uit. De winnaar van dat seizoen staat bij mij ook helemaal onderaan mijn favorieten die gewonnen hebben. En das best jammer, want ik vond dat een van de beste 3 seizoenen, met een beetje een anticlimax.
pi_44145845
Yul is een enorme stateeg. Maar heeft natuurlijk straks een waardige medefinalist Ozzy.
Wat fijn dat ik dit jaar pas begonnen ben met kijken en alle voorafgaande seizoenen nog kan gaan zien.
Dat is eens wat anders...
pi_44146704
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef cora4034 het volgende:
Yul is een enorme stateeg. Maar heeft natuurlijk straks een waardige medefinalist Ozzy.
Wat fijn dat ik dit jaar pas begonnen ben met kijken en alle voorafgaande seizoenen nog kan gaan zien.
Hmm ik geloof nooit dat die beiden in de finale staan. In survivor kan zoiets gewoonweg niet.
pi_44260012
Ongelooflijk hoe sterk Ozzy was in de immunity challenge Zo snel, zo stabiel. Die gast moet echt de final 2 halen.

De reward challenge was okay gedaan, met de familie er op deze manier bij betrokken. Niet zo suf als ER, maar met een challenge en dan op deze manier was het prima. Leuker was geweest wanneer ze elkaar van te voren ook niet hadden mogen knuffelen oid.

Perfect ook dat ze Jonathan eruit hebben gespeeld, precies op het juiste moment. Yul krijgt ook weer alle stemmen terug van Adam, Parvati en Candice op deze manier.

Ik hoop echt dat Ozzy en Yul het redden . Toen had ik de preview nog niet gezien . Ik hoop echt niet dat Ozzy gaat flippen
pi_44266541
Trouwens, donderdag is er weer een aflevering en zondag de 17de zou de finale zijn, maar dat redden ze toch nooit

Final 6, stel dat het donderdag een dubbele ep is krijg je final 5, final 4. Dan moet er toch nog een reguliere aflevering komen voor zondag of vergeet ik nou iets?
pi_44269825
Net even gekeken. Ik wilde jonathan er vanaf het begin eruit hebben en nu issie eruit! Alleen... nu had ik liever dat hij er nog in had gezeten

Hadden ze echt niet nóg eentje van de raro eruit kunnen doen om dan jonathan te dumpen? Als ik de preview van morgen mag geloven... dan ziet het er niet rooskleurig uit en ik hoop echt dat de Aitu als 4 laatste blijven...

Als er nog maar 2 afleveringen zijn, dan is het idd een rare aantal overgebleven deelnemers. We krijgen vast nog wel een nieuwe twist
pi_44275869
Hmm de jury is toch ook groter? Misschien hebben ze in de finale wel een final 5 ipv een final 4. Alles is wat uitgebreider dit seizoen. Zal me iig niks verbazen.
Maar ik durf nu wel een voorspelling te wagen dat of Yul of Ozzy dit seizoen gaat winnen. Die steken echt met kop en schouders boven de andere kandidaten uit. Als 1 van hen het tot de final 2 red, wint die het seizoen.
pi_44298741
Ik snap ook niet helemaal hoe het kan dat er met 6 deelnemers nog maar 2 uitzendingen zijn. We zullen het vrijdag wel weten neem ik aan.

Verder denk ik tot nu toe ook dat Ozzy of Yul gaat winnen. Maar...Survivor zou Survivor niet zijn als dat zo makkelijk gaat natuurlijk. Voor hetzelfde geld wint Adam 2 immunitychallenges en verandert de hele zaak...
Ik had Jonathan er nog een paar dagen ingehouden als ik Aitu was. Adam is sterker, eet meer, en is overall gewoon een grotere bedreiging. Als je Adam, Jon, Parvati in die volgorde eruit stemt heb je nog Raro er niet volledig eerst uitgestemd en kan je daar nog wat punten mee scoren.

Verder: waar blijft de auto dit jaar??? Ik zou het toch wel eens leuk vinden als de curse wordt verbroken!
Spoilers!
pi_44312268
Die auto zal komende aflevering wel komen. Altijd 1 aflevering voor het eind. En als Yul of Ozzy dat ding wint, weten we gelijk wie de winnaar van het seizoen wordt
  zondag 10 december 2006 @ 21:30:55 #58
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44312333
De 'Curse of the brandnew car' kan daar natuurlijk ook weer hevig toeslaan..
pi_44314085
Of in een van de volgende afleveringen wordt er een challange gedaan waarbij er mensen direct uit survivor moeten stappen. Zoiets als paal staan weer... en als lokkertje om af te stappen is er een auto. Pontiacs
pi_44315187
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:25 schreef AlohaXa het volgende:
Of in een van de volgende afleveringen wordt er een challange gedaan waarbij er mensen direct uit survivor moeten stappen. Zoiets als paal staan weer... en als lokkertje om af te stappen is er een auto. Pontiacs
Eey het is geen expeditie robinson he
pi_44317987
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef trepper het volgende:

[..]

Eey het is geen expeditie robinson he
Oh hehe ik had het net zo bedacht, maar het idee is al een keer gedaan dus
Ik heb alleen heel vroeger expeditie robinson gezien. Toen had een nudist/homoseksueel gewonnen (enige wat ik nog kan herinneren), dat was ook de eerste seizoen dacht ik, maar daarna niet meer gekeken
pi_44339049
Idd richard hatch. Lachen die gast. De eerste paar seizoenen hadden echt veel leukere kandidaten dan dat er tegenwoordig zijn.
pi_44452695
Oeeh zondag (of maandag voor ons)
pi_44481871
Nieuwe aflevering weer prima. Goed dat Ozzy niet overstapte naar de andere kant. Parvati is veel gevaarlijkere dan Adam in alles.

Zondag de finale! Ben benieuwd want het is erg raar.. Geen Car reward challenge, waarschijnlijk een even aantal juryleden of er moet een totaal andere finale komen

Maandag in ieder geval de hele dag Survivor kijken .
pi_44484154
Mmm niet verwacht dat Ozzy op Parvarti zou stemmen maar wel goed van hem. Ozzy of Yul zou moeten winnen. Ik ben benieut hoe zondag de finale zal zijn....
pi_44494036
Jammer dat er geen carreward challenge was. Ben heel benieuwd of de car curse in stand zou blijven .
Mooie actie van Yul trouwens met die hoed van Jonathan. Jeff leek behoorlijk pissed hierover
Ik ben heel benieuwd hoe de finale gaat verlopen. Had al een beetje gedacht dat er een final 5 zou komen ipv een final 4. Zouden er straks 3 kandidaten zitten tegenover de jury ipv 2?
  maandag 18 december 2006 @ 14:20:04 #67
44906 merino
World of Sleepers
pi_44536584
ik vond Jeff reactie nogal raar. Was bijna alsof hij het ergens toejuigde dat Survivors voortaan dit soort dingen gaan doen om stemmen te krijgen. Had het beter gevonden als niemand iets tegen Jonathan had gezegd en hij van een anoniem persoon die hoed had terug gekregen.
Regels van spel zijn immers dat je de jury niet rechtstreeks mag beinvloeden in die fase van het spel.

Komende aflevering zal idd erg raar worden. Snap nu nog totaal niet hoe ze dit op gaan lossen...
Hoop dat Ozzy de overwinning eruit weet te slepen. Gaat wel lastig worden nu want hij moet nu alle challenges gaan winnen (hij kan hooguit nog op Adam rekenen als zijn Aitu 'vrienden' hem eruit gaan gooien straks, maar met 2 stemmen kan je weinig...). We zullen zien...
pi_44539437
AAaaaaaaaaaahhhhhh hahahaha wat een super seizoen!

Ik zal nog niet verklappen wie er gewonnen heeft, maar
Dus kijken mensen!
pi_44564492
Wow, wat waren die laatste immunitychallenges spannend! Gewoon allebei op het nippertje nog gewonnen door de juiste persoon zodat hij of zij mee kon naar de finale. Nek aan nek all the way!

Heel eerlijk en fair opgelost trouwens met die tie tijdens de een na laatste eilandraad. Daar had de jury niet op gehoopt natuurlijk. Het is dus blijkbaar wel mogelijk om alles eerlijk te spelen en je aan je beloftes te houden en toch een spannend seizoen te krijgen!

Op naar Survivor Fiji!! Ik moet zeggen dat een rijke tribe en een arme tribe me in eerste instantie niet zo erg aanspraken, maar de rest van het promo-filmpje zorgde ervoor dat dat gelijk verdween. Ik ben blij dat ze nog langer doorgaan. En Jeff zei: "we'll see you in Fiji". Daaruit maak ik op dat Jeff er ook weer bij is. Dat hoop ik althans...
Spoilers!
pi_44564590
Oh men! Die vuurproef Wat erg zeg! Echt schandalig. Ook dat Sundra op een gegeven moment geen lucifers meer had .

Wel echt superspannend en terechte winnaar achteraf!
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:46:47 #71
44906 merino
World of Sleepers
pi_44574716
Geweldige finale
enorm stomme twist van 3 mensen @ final tribal. Vond het echt lullig voor Becky die er voor spek en bonen bijzat. . .
Gefeliciteerd aan Yul hij verdient het, maar had veeeelste veel te danken aan die immunity idol. Die speelde imo een veel te grote rol dit seizoen. En kennelijk volgend seizoen nog een 2 keer zo grote

had liever Ozzy, the ultimate survivor zien winnen. Had hij ook best kunnen doen als hij Yul keihard had afgekraakt omdat Yul alles te danken had aan de idol. Had ie best een swing vote mee kunnen krijgen.

Volgend seizoen dus op de Expeditie Robinson toer verder met nog meer twists en aanpassingen.
Enige wat ik hoop is dat ze over paar seizoenen gewoon weer terug durven te gaan naar de basics ipv steeds maar alles gekker en ingewikkelder. Daar is ER imo aan dood gegaan...
pi_44576465
Ik vind het juist wel cool. De strateeg vs de atleet. Het is dan wel de ultieme finale natuurlijk, omdat ze beiden twee aspecten van het spel tot in de puntjes beheersden.

Verder hadden Ozzy, Becky en Sundra natuurlijk de kans de Idol te verneuken bij de enerlaatste stemronde. Volgend seizoen met twee immunity idols; dat wordt echt heel erg interessant, strategisch gezien.
pi_44582400
Ik had het Ozzy ook gegunt maar vind Yul ook een prima winnaar.
Ook leuk om zijn vader zo bij te zien. Gelukkig heb ik alle vorige seizoenen nog niet gezien dus ik kom de winter wel door.
pi_44585453
Zeer goeie finale. Maar als er geen final 3 was, dan was het dus Ozzy of Yul versus Becky geweest en dan hadden we hoogstwaarschijnlijk voor het eerst een 7-0 overwinning gehad of in dit geval een 9-0 overwinning.

Yul imo een terechte winnaar, als ik kijk naar strategisch of atletisch, dan vind ik dat het strategische gedeelte van het spel toch iets complexer is dan het atletische en is Yul dus terechte winnaar alhoewel ik blij was dat het een 5-4 overwinning was, omdat Ozzy ook zeer terecht in de finale stond.

Becky was kansloos en ook zeer terecht kansloos. Vooral na die blamerende vuurproef tegen Sundra was ik er al van overtuigd dat deze twee geen stemmen gingen krijgen.

De jury vond ik dit keer beetje tegenvallen, er was niet echt iemand die echt zwaar pissig was, dat vond ik wel jammer.

Volgend seizoen, survivor Fiji. Beetje jammer dat ze nu weer in Oceanie zitten. VOlgens mij hebben ze zowat elk eiland daar nu gehad. Wat ik ook apart vond was dat ze gewoon kandidaten lieten zien, dat hebben ze volgens mij nog nooit gedaan bij de preview. Wel mooi om te zien dat ze op dezelfde weg verder gaan als cook island dus met verschillende rassen. Ik zag een aantal aziaten, negers, blanken. Dat vind ik wel goed. Verder weet ik niet wat ze allemaal met die hidden immunity van plan zijn.

Verder ben ik ook zeer benieuwd naar die controversiele move die Jeff aankondigde. Ben benieuwd wat er nog controversieler is dan Jonny's dooie oma.
pi_44586208
Ik heb nu een aantal survivor seizoenen bekeken. Je vond de jury tegenvallen, maar het backstabben viel toch hartstikke mee? Dat gebeurde vooral in de Raro-tribe zelf.

Volgens mij is dit een van de cleanste overwinningen/seizoen ooit. Ozzy heeft vrij wel niemand kwaad gemaakt en Yul eigenlijk ook niet.
Daarbij moet ik zeggen dat Yul naast een superstrategische spel ook zeer atletisch was hoor, zeker een goede tweede. Natuurlijk domineerde Ozzy, maar hij was dan ook geweldig sterk.
pi_44592414
Ja je hebt ook gelijk, dat is ook de verdienste van de twee. Ze hebben het zo gespeeld dat ze nooit echt hoefden te backstabben.
pi_45308660
De nieuwe cast van Survivor

Alex:

Boo:

Yau-man:

Earl:

Jessica:

Erica:

Cassandra:

Liliana:

Dre:

Stacy:

Sylvia:

Mookie:

Lisi:

James:

Edgardo:

Anthony:

Gary:

Rita:

Michelle:
pi_45340162
Is het al bekend wanneer ze weer gaan uitzenden?
Spoilers!
pi_45340195
Ja 8 februari is de start.
pi_45340454
quote:
'Survivor: Fiji'
Mark Burnett gives 'Survivor' international flavor

January 12, 2007

It turns out that the racial diversity of "Survivor: Cook Islands" wasn't just a one-time fluke.

On Friday (Jan. 12), CBS announced the cast members for the 14th installment of Mark Burnett's hit reality franchise, the appropriately titled "Survivor: Fiji." And, true to Burnett's recent promises, the show's cast is every bit as the stars of the race-baiting Cook Islands season.

The contestants range in age from 23 to 54 and the group includes players born in Hong Kong, Colombia, Venezuela and South Korea. Expect plenty of Hurricane Katrina subplots, as at least three players have direct ties to Louisiana.

As always, there will be twists. The players won't be divided into tribes until the third day, prior to an Immunity challenge. The tribe that wins that challenge will return to camp with "copious resources," while the losing tribe will receive only a pot, machete and water source. In addition, there will be a hidden Immunity idol at each camp, but the only clues to find the important trinket are located on Exile Island.

Here's a little info on the 19 new castaways viewers will meet formally when "Survivor: Fiji" premieres on Thursday, Feb. 8:
pi_45341917
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:16 schreef trepper het volgende:
Ja 8 februari is de start.
Dat is al weer lekker snel!
pi_45342099
ja, echt geweldig dat ze 2 seizoenen in een jaar doen, ik heb er weer zin in!
Spoilers!
pi_45348286
Ik heb er ook weer zin in. Mooi om te zien dat ze gewoon door blijven gaan met het casten van kandidaten van verschillende rassen. Leuke kandidaten ook weer zo op het eerste gezicht. Leuk ook voor het eerst een afro-amerikaanse nerd
  zondag 14 januari 2007 @ 17:38:27 #84
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_45348677
Ik ga dit keer kijken, vorig seizoen ben ik het strak vergeten na 3 eps..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 14 januari 2007 @ 17:38:31 #85
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_45348683
Oeh 2 hidden immunity idols deze keer. Ik kan weer niet wachten totdat het begint
pi_45458103
quote:
CBS Orders Another Year of 'Survivor'
Expect fall and spring installments next season

January 17, 2007

"Survivor" will be back for at least two more seasons of snakes, rats, starvation, scheming, alliances and contrived romances.

With its 14th season set to premiere this spring, "Survivor" has received a two-installment pick-up for the 2007-2008 season courtesy of CBS.

Although "Survivor: Cook Islands" suffered some measure of ratings attrition faced with added competition, the show still averaged 15.75 million viewers and a 5.5 rating in the key 18-49 demo. Even against ABC's Golden Globe-winning hit "Ugly Betty," "Survivor: Cook Islands" was a reliable ratings winner in most key measures.

"Survivor: Fiji," the show's 14th edition, will premiere on Thursday, Feb. 8.
pi_45806320
Ik heb de lange preview gezien. Apart dat er gewoon een 20e deelneemster was die gekapt heeft voor het seizoen. Normaal hebben ze altijd een alternate. Maar schijnbaar besloten ze om met 19 verder te gaan. Die James is trouwens echt goed gecast. Ik zie zo al een combinatie tussen Boston Rob en Shane in hem. En dat is een gouden combinatie. Hopelijk zorgt ie voor wat entertainment. Net zoals die voorheen dakloze gast. Lijkt me ook wel een kleurrijke deelnemer.
pi_45806419
Waar heb je de preview vandaan?

Ik heb nu Seizoen 3, 6 en 7 gezien. Met 8 ben ik halverwege en vanaf 9 ben ik het gaan volgen. Rupert . Richard Hatch !
pi_45806444
Bedankt voor de tip. Ik ga eens opzoek naar die preview.
Trouwens: boston rob =
pi_45806493
Zijn Boston Rob en Amber dat stel dat overal aan meedoet en ook aan de Amazing Race mee gaan doen?
pi_45806777
Ik kijk de Amazing Race niet, maar van wat ik gelezen over dat stel... vast wel. Publiciteitsgeile opdondertjes
pi_45806815
Ik heb de afgelopen weken s1 en 12 gezien. Nu ben ik bezig met s3.
pi_45820468
Boston Rob en Amber zijn dus blijkbaar nog steeds bij elkaar. Dat is dan wel weer bijzonder. Waar doen ze dan allemaal aan mee?
Spoilers!
pi_45853697
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boston Rob en Amber zijn dus blijkbaar nog steeds bij elkaar. Dat is dan wel weer bijzonder. Waar doen ze dan allemaal aan mee?
Ze zijn zelfs getrouwd. Verschillende dingen gedaan, samen zelfs een of andere soort show. Weet het niet precies. Nu gaan ze dus komend seizoen Amazing Race All-Stars doen.

Verder probeert hij aan de slag te komen als pro-pokeraar.

Season 8 vind ik echt geweldig!!! Moet nu nog 4 afleveringen, kan niet wachten tot de finale.
pi_45933600
Coole finale!

Toch wel heel gaaf dat Rob en Amber het geredt hebben, al hadden ze wel de meest relaxte mensen - om mee te spelen - in hun alliance met Big Tom, die te dom om te poepen was.

Jerri tijdens de reunieshow was echt debiel, wat een jankwijf . Dat extra miljoen was nog gaver, al had ik wel verwacht dat Rupert het zou winnen .

Ik kijk echt uit naar het nieuwe seizoen .
pi_45988018
Donderdag weer . Wat ik jammer vind is dat het programma zo gigantisch vervormd is dat je het totaal niet meer kan vergelijken met de eerste paar seizoenen. Ik heb de eerste 4 seizoenen weer gekeken en het programma was toen echt zo puur. De sfeer was echt zoveel echter dan dat het nu is. En de muziek vond ik ook vele malen beter.
pi_46104073
Er staan een paar seizoensspoilers in een alinea over wat we zoal kunnen verwachten aan twists, voor de zekerheid maar even in tags gezet.
quote:
'Fiji' Fever: Probst Talks Twists
Season promises no romance, but lots of snakes

By Daniel Fienberg

February 7, 2007

The swallows, who return to Capistrano once a year, are only half as reliable as "Survivor" host Jeff Probst, whose biannual chats with the media are a good sign that the fall and spring have begun.

It's early February, so "Survivor" must be starting its second installment of the 2006-07 season, the franchise's 14th incarnation, this time set in tropical Fiji. Probst, the show's most familiar cheerleader, always has something new to discuss, whether it's the decision to separate tribes by race in the fall, or the decidedly anti-"Survivor" twist that launches the Fiji show.

After the first challenge, the losing team is shipped off to a desolate beach, given only a pot and a machete. The winning team is put up in relative luxury, given an elaborate structure, all variety of cookware, a couch, and ample food.

"The whole idea, initially, was one tribe gets everything, one tribe gets nothing, and the idea was to create disparity between the two tribes," Probst explains. "What surprised me was how quickly there was a sense of entitlement on the winning tribe."

He adds, "The minute there was a winning tribe and a losing tribe, there was a clear underdog and you can't help but pull a little bit for the tribe that has nothing."

Probst has always presented himself as something of a "Survivor" purist, a student of the game's minutiae. Does this kind of cushy prize offend his delicate sensibilities?

"I think it's all good," Probst swears. "You'll hear many times in first two episodes comments from survivors along the lines of 'This doesn't feel like 'Survivor,' it's too easy,' 'Wow, I thought it would be more difficult than this.' Well, 'Survivor' is about social interaction and this fulfilled that mantra. We now have a new dynamic and after 14 seasons, we fortunately found something that worked in which we created adversaries so fast. And it grows."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With 14 seasons under his belt, you'd think Probst might be looking for other ventures, but with "Survivor" already renewed, he's sticking around.

"I'm signed up to do 15 and 16 and one of the best parts of this show for me has been just the self-awareness of being able to look at myself and watch how I've changed as a human being and watch how I've changed as the host of a TV show," says Probst, drawing attention to himself. "Yes, I'm good to go and I've come full-circle from ''Survivor?' What the hell is this? 57 million people watching it? What does that mean?' to 'Man, this show, how much longer can we go?' to 'This is the best job I've ever had and probably will ever have.'"

That doesn't mean that Probst isn't willing to criticize his show. After defending last season's race-based division to reporters in September, Probst has his share of disappointment about the early season integration.

"Honestly, on last season on the Cook Islands, bailing early with the racial division, I wish we'd had a little more guts to stick with it a little longer," he confesses. "But I don't run a network and I don't run 'Survivor.' I don't know of all the other considerations that you have to think about."

But he still the host and we can count on talking to him again in September for "Survivor: 15."
. Vanavond weer!
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:12:40 #98
44906 merino
World of Sleepers
pi_46105316
dikheid

Probst blijft een held
hoop dat het weer leuk gaat worden. Vind de rijk-arm twist maar niks (hebben ze zelfs ook ooit in Big Brother gedaan volgens mij )
pi_46124826
http://www.survivorstuff.x10hosting.com/

Als je naar deze site gaat, kun je de nieuwe theme al beluisteren. Hij is erg vet. Beetje combinatie van Cook Islands en Vanuatu.
pi_46146703
Oweoweoweohowahawehejohehowe...Na t eten kijken! Kan bijna niet wachten. Ik vind t echt zo geweldig dat ze gewoon 2 seizoenen in een jaar doen!
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')