who's johnnyquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm....kijkt op klokje 00.04 uur ....ik schat zo in dat dat dan de komeet hailey gaat worden....Johnny zal wel niet meer langskomen.![]()
Oortjes just left the buildingquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
Oortjes al naar bed?
nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
jap los ballosquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oortjes just left the building
......iets wat ik overigens ook ga doen....slaap lekker dear fokkertjes![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:22 schreef Joohanna het volgende:
Waar is mijn allerliefste gebleven vanavond?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, jij hebt mij teveel vrouwen om je heen hangen! KRIBBET, het troetelcycloopje bedoel ik!quote:
Schatje, er is altijd ruimte voor meer!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:25 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt mij teveel vrouwen om je heen hangen! KRIBBET, het troetelcycloopje bedoel ik!![]()
Ik ga m'n roze legging niet tussen jou en de rest duwen, hoor!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schatje, er is altijd ruimte voor meer!![]()
Ok, klodder krijgt Joo, ik de rest!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef Inodder het volgende:
ik ben er anders ook nog wel hoor
Je hebt wel iets weg van kribbet moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef Inodder het volgende:
ik ben er anders ook nog wel hoor
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, klodder krijgt Joo, ik de rest!![]()
Die liefde is snel over, zegquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, klodder krijgt Joo, ik de rest!![]()
Je mag een nummertje trekken, liefie!quote:
Was jij niet ziek?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:30 schreef chas het volgende:
[..]
Niemand! Die neus staat niemand aan!
ja klaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr !quote:
Kan dat nou?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:33 schreef chas het volgende:
[..]
Hehehehe... en dat blijft ook nu ik jouw neus blijf zien!
PARDON?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja klaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr !
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
ga uit je Joo d'r neus eten dan![]()
ransaapquote:
Kickerdekick!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef Inodder het volgende:
toch niet TL weer he
jouquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef Inodder het volgende:
waar schoppen jullie tegen?
Ligt eraan, kuntsfilosofies? ethisch? politiek? wetenschappelijk? Er is zoveel filosofie ...quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Zo. Kan ik hier filosofisch van gedachten wisselen of hoe zit dat
Het was meer... een grapjequote:Op zaterdag 11 november 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ligt eraan, kuntsfilosofies? ethisch? politiek? wetenschappelijk? Er is zoveel filosofie ...
wees eens duidelijk!
De hoge C ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:16 schreef FerryB het volgende:
Alle octaven lagen goed!
Gevoel voor humor ook nogquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was meer... een grapje![]()
Dit is toch de SC![]()
Ik heb veel deugdenquote:
hoe kom je daar bij (zie meet topic)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |