Nu je het zegt... dat was ook wel opmerkelijk ja.quote:Op maandag 13 november 2006 20:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben je vergeten hoe snel ze hem eruit haalden?
Dat vind ik inderdaad behoorlijk vreemd...quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef digispeed het volgende:
het lijkt wel of de verhaallijn opeens geheel veranderd is, opeens weet nina ook van het bestaan van ludo. zo kan je het idd heel lang stil houden dat iemand terug keert
Nou en dat zegt toch niks, ze wilde weten of hij degene was die haar vader probeerde te vermoorden, dan kan ze toch best geweten hebben dat het niet gelukt is?quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
....maar Nina liep laatst Morris nog te stalken met d'r leugendetector ().... en nu zou ze het ineens als weken weten?!?!
Zwak verweerquote:Op maandag 13 november 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
jaja neem 't maar weer meteen voor ze op hoor HvB, knulligheden komen in jou soap niet voor[
]
Morrie Porrie zit erachter!quote:trouwens, wie brengt Ludo al die tijd zijn boodschapjes? de AH bezorgservice??
Is dat wel zo? Had de moordenaar niet blauwe handschoenen aan?quote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zwak verweer![]()
![]()
[..]
Morrie Porrie zit erachter!![]()
![]()
![]()
![]()
Makes sense, hij doet de meest rare dingen in crisis situaties, lijken in containers stoppen en kogels verwisselen en hij heeft het inderdaad verdrongenquote:Op maandag 13 november 2006 20:31 schreef Renesite het volgende:
Morris!!!!
Dat is ook een reeële mogelijkheid, dat je zo erg ergens op gefixeerd kan raken dat je het ook zo zietquote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
Morris heeft het niet gedaan, 't joch begint gewoon psychotisch te worden door de situatie. Maar goed, nu kan hij voorlopig de dader spelen, zodat Martine nog even op zich kan laten wachten...
Nee, ik heb de cliff opgenomen op DVD en even gecheckt, het waren roze handschoenen en het was consistent met wat je net zag...quote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Had de moordenaar niet blauwe handschoenen aan?
verweer waartegen? ik maakte helemaal geen discussiepunt ofzo, ik noem alleen een standaard soapzwakheid. En omdat jij desondanks probeert recht te praten wat krom is, moet ik daar om lachenquote:
Dag Morris dus?!quote:Op maandag 13 november 2006 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, ik heb de cliff opgenomen op DVD en even gecheckt, het waren roze handschoenen en het was consistent met wat je net zag...
Ja, dat vond ik ook erg vreemd idd. Feitelijk gezien wist ze het ook niet, alleen Caroline (Janine) wist dat Ludo weer terug zou komen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
wel 'n beetje maf hoor, van Janine was wel duidelijk dat ze het wist en meedeed met het complot (alleen al omdat ze nauwelijks aan rouwen deed, alleen maar aan zakenvrouwtje spelen), maar Nina liep laatst Morris nog te stalken met d'r leugendetector ().... en nu zou ze het ineens als weken weten?!?!
niet van die enge dingen zeggen hequote:Op maandag 13 november 2006 20:35 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht ff dat Pascale weer terug was!
Ik ben het met die soapzwakheid eens, alleen dat gedoe met die leugendetector heeft daar niks mee te maken.quote:Op maandag 13 november 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
verweer waartegen? ik maakte helemaal geen discussiepunt ofzo, ik noem alleen een standaard soapzwakheid. En omdat jij desondanks probeert recht te praten wat krom is, moet ik daar om lachen
Tja we kunnen het niet latenquote:damn, daar gaan we weer
Neuh, Ludo is niet dood, dus hij hoeft ook niet voor moord op te draaien.quote:
Poging tot moord is ook strafbaar!quote:Op maandag 13 november 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, Ludo is niet dood, dus hij hoeft ook niet voor moord op te draaien.
Daar leek ze toch echt opquote:Op maandag 13 november 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet van die enge dingen zeggen he![]()
Niet in soaplandquote:Op maandag 13 november 2006 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Poging tot moord is ook strafbaar!
Dat weet ik nog niet, Ludo is namelijk uiteindelijk niet vermoord, net zoals bij Linda....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |