abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 21:14:37 #226
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_43522050
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik zie toch echt roze hoor
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_43522817
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nee, ik heb de cliff opgenomen op DVD en even gecheckt, het waren roze handschoenen en het was consistent met wat je net zag...
Ik zat net nog met mijn zus te discussieren dat het Morris niet kon zijn omdat ik zeker wist dat het zwarte handschoenen waren, raar zeg Ik kan me echt niet herrineren dat ze roze waren
know'm sayin?
word? word.
pi_43522947
Frey, jij bent handig met dat soort dingen....kun je dat stukje niet even on line zetten om menige Thomas hier te overtuigen?
Een heer met stijl
  maandag 13 november 2006 @ 21:34:16 #229
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_43523038
  Moderator maandag 13 november 2006 @ 21:38:01 #230
42184 crew  DaMart
pi_43523224
Kun je er ter vergelijking ook een plaatje van de handschoenen van Morris naast zetten?
pi_43523460
Pfft..wat een ontwikkelingen zeg! Dat Nina het wist vind ik dan weer vrij ongeloofwaardig, voor de rest had ik gelijk wat betreft Janine.
En ook ik denk dat Morris gewoon psychotisch wordt van het vastzitten en dat ook hij niks met die kogels te maken heeft.
Back in business.
  maandag 13 november 2006 @ 21:45:11 #232
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_43523461
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
Kun je er ter vergelijking ook een plaatje van de handschoenen van Morris naast zetten?
Die heb ik nog niet, pas vrijdag
pi_43523470
Morris dus... dus exit comeback Martine?
pi_43523902
WEten jullie nog dat er ooit een soap was ik dacht dat het om Dallas ging,. en dat Boby dood was(volgens mij was die een seizoen weg) maar dat iemand gewoon een nachtmerrie had en wakker werd naast een levende Boby Ewing, kan het niet zijn dat ze nog niet klaar zijn met het moordspel, ver gezocht maar soap hè
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_43524055
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:55 schreef maril het volgende:
WEten jullie nog dat er ooit een soap was ik dacht dat het om Dallas ging,. en dat Boby dood was(volgens mij was die een seizoen weg) maar dat iemand gewoon een nachtmerrie had en wakker werd naast een levende Boby Ewing, kan het niet zijn dat ze nog niet klaar zijn met het moordspel, ver gezocht maar soap hè
Gebeurde in the Bold ook een keer, Sheila kwam op in een jurk die Eric Forrester had ontworpen, Lauren Fenmore kwam met de FBI aangerend tijdens de show en Eric zei toen dat hij ging scheiden en haar nooit meer wilde zien.
Uiteindelijk bleek alles een droom te zijn (van een complete week)
Een heer met stijl
  Moderator maandag 13 november 2006 @ 22:01:59 #236
42184 crew  DaMart
pi_43524187
En elke keer dat Noud in beeld is, moet het natuurlijk een nachtmerrie voorstellen.
pi_43524704
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:58 schreef DaMart het volgende:
... of hij moet op een onderzeëer zitten waar de zuurstofvoorraad beperkt is.
... of de hygiëne van de vijf slaat Ludo op de adem. Hebben ze een toilet/emmer daar?
pi_43525069
Mijn theorie:

Bing heeft de kogels dus in zijn sporttas gedaan. Morris haalde de kogels uit Bings tas en heeft ze in de revolver gedaan en de verfkogels er dus uitgehaald. Later bedacht hij zich misschien en wisselde hij de kogels wéér om? Dat hij dus de echte kogels weer uit de revolver haalde en snel de verfkogels weer erin deed?

Nu draait Morris natuurlijk door, en realiseert hij zich wat hij gedaan heeft. Misschien weet hij ineens niet meer zeker of hij de echte kogels weer uit de revolver had gehaald? Misschien is hij vergeten dat hij dat echt had gedaan, omdat hij gek wordt op die boot? Hij besefte zich ineens dat hij de moordenaar kan zijn?

Maar dat is hij niet, natuurlijk niet nee, hij had toch echt later de verfkogels weer in de revolver gedaan. De echte moordenares is nog steeds Martine Hafkamp Die kwam natuurlijk ook gezellig even naar de Rozenboom, natuurlijk met haar eigen kogels.

Ook misschien te ver gezocht Maarja.
tvp!
  maandag 13 november 2006 @ 22:26:17 #239
22273 Dizer
Save the beard!
pi_43525157
Ik heb het gemist

Wat is er gebeurt?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_43525347
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist

Wat is er gebeurt?
Janine heeft contact met Ludo. Ludo zit achter het glas op de boot waar de 5 verdachten worden vastgehouden. Is Ludo dan toch niet dood? Waarom is de moord dan in scene gezet? En wordt iedereen in de waan gelaten dat Ludo dood is? Wat Janine niet weet is dat de 5 verdachten geen eten of drinken krijgen en dat Robert ernstig ziek is. Ludo verzwijgt dit voor haar.

Jack draait compleet door van het ene pilletje dat Lieve hem heeft toegediend. Anita zorgt goed voor hem, maar dat zorgt er wel voor dat Dennis stikjaloers wordt.

Robert is inmiddels doodziek, waardoor Barbara in paniek raakt. Er zit maar 1 ding op; de moordenaar moet bekennen. Barbara ondervraagt Bing en gaat van seconde tot seconde na wat hij op de dag van de moord heeft gedaan. Als Bing vertelt dat hij de kogels in zijn sporttas heeft gedaan en toen is gaan sporten, ziet Morris plots dingen. Hij herinnert zich dingen van de dag van de moord op Ludo. Morris heeft Bing de kogels in zijn tas zien stoppen en heeft vervolgens 5 kogels gejat. De kogels heeft hij daarna in Laura's kantoor in het pistool gestopt...! Morris is de moordenaar!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_43525365
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gemist

Wat is er gebeurt?
Ludo leeft weer en blijkt degene te zijn achter het glas en dus de ontvoerder.

We zagen in flashback van Morris die de kogels verwisselde.

Voor de rest was Jack gedrogeerd en heeft de hele nacht lekker tegen Anita's kont zitten aanrijden onder de deken op de bank.
Een heer met stijl
  maandag 13 november 2006 @ 22:31:50 #242
22273 Dizer
Save the beard!
pi_43525434
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:

[..]

Janine heeft contact met Ludo. Ludo zit achter het glas op de boot waar de 5 verdachten worden vastgehouden. Is Ludo dan toch niet dood? Waarom is de moord dan in scene gezet? En wordt iedereen in de waan gelaten dat Ludo dood is? Wat Janine niet weet is dat de 5 verdachten geen eten of drinken krijgen en dat Robert ernstig ziek is. Ludo verzwijgt dit voor haar.

Jack draait compleet door van het ene pilletje dat Lieve hem heeft toegediend. Anita zorgt goed voor hem, maar dat zorgt er wel voor dat Dennis stikjaloers wordt.

Robert is inmiddels doodziek, waardoor Barbara in paniek raakt. Er zit maar 1 ding op; de moordenaar moet bekennen. Barbara ondervraagt Bing en gaat van seconde tot seconde na wat hij op de dag van de moord heeft gedaan. Als Bing vertelt dat hij de kogels in zijn sporttas heeft gedaan en toen is gaan sporten, ziet Morris plots dingen. Hij herinnert zich dingen van de dag van de moord op Ludo. Morris heeft Bing de kogels in zijn tas zien stoppen en heeft vervolgens 5 kogels gejat. De kogels heeft hij daarna in Laura's kantoor in het pistool gestopt...! Morris is de moordenaar!!

OH MY GOD Laat het waar zijn. Morris optieven
pi_43526246
Weet iemand wat voor broek Morris aanhad tijdens deze aflevering in die flashback? Want ik kan me nog vaag herinneren dat de "moordenaar" een lichtbruine broek aanhad.
  maandag 13 november 2006 @ 22:49:29 #244
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_43526315
Die "moordenaar" had een soort witte riem ofzo om. In ieder eval zoiets als Sjors die dag ook aan had.
pi_43527990
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Frey, jij bent handig met dat soort dingen....kun je dat stukje niet even on line zetten om menige Thomas hier te overtuigen?
Ik geloof het ook wel, maar vond het gewoon raar dat ik er zo van overtuigd was dat ze niet roze waren
know'm sayin?
word? word.
pi_43528508
Na een hele lange tijd, toch maar weer eens een hele aflevering GTST gekeken
pi_43528837
morris, wat een wending in het verhaal
  maandag 13 november 2006 @ 23:47:11 #248
22273 Dizer
Save the beard!
pi_43528875
Dat zal Nina leuk vinden
pi_43528929
Fos heeft de verwisselde kogels verwisseld.
pi_43528938
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:47 schreef Dizer het volgende:
Dat zal Nina leuk vinden
hehe ja idd !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')