quote:Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie toch echt roze hoor
Ik zat net nog met mijn zus te discussieren dat het Morris niet kon zijn omdat ik zeker wist dat het zwarte handschoenen waren, raar zegquote:Op maandag 13 november 2006 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, ik heb de cliff opgenomen op DVD en even gecheckt, het waren roze handschoenen en het was consistent met wat je net zag...
Die heb ik nog niet, pas vrijdagquote:Op maandag 13 november 2006 21:38 schreef DaMart het volgende:
Kun je er ter vergelijking ook een plaatje van de handschoenen van Morris naast zetten?
Gebeurde in the Bold ook een keer, Sheila kwam op in een jurk die Eric Forrester had ontworpen, Lauren Fenmore kwam met de FBI aangerend tijdens de show en Eric zei toen dat hij ging scheiden en haar nooit meer wilde zien.quote:Op maandag 13 november 2006 21:55 schreef maril het volgende:
WEten jullie nog dat er ooit een soap was ik dacht dat het om Dallas ging,. en dat Boby dood was(volgens mij was die een seizoen weg) maar dat iemand gewoon een nachtmerrie had en wakker werd naast een levende Boby Ewing, kan het niet zijn dat ze nog niet klaar zijn met het moordspel, ver gezocht maar soap hè
... of de hygiëne van de vijf slaat Ludo op de adem. Hebben ze een toilet/emmer daar?quote:Op maandag 13 november 2006 20:58 schreef DaMart het volgende:
... of hij moet op een onderzeëer zitten waar de zuurstofvoorraad beperkt is.
Janine heeft contact met Ludo. Ludo zit achter het glas op de boot waar de 5 verdachten worden vastgehouden. Is Ludo dan toch niet dood? Waarom is de moord dan in scene gezet? En wordt iedereen in de waan gelaten dat Ludo dood is? Wat Janine niet weet is dat de 5 verdachten geen eten of drinken krijgen en dat Robert ernstig ziek is. Ludo verzwijgt dit voor haar.quote:
Ludo leeft weer en blijkt degene te zijn achter het glas en dus de ontvoerder.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Janine heeft contact met Ludo. Ludo zit achter het glas op de boot waar de 5 verdachten worden vastgehouden. Is Ludo dan toch niet dood? Waarom is de moord dan in scene gezet? En wordt iedereen in de waan gelaten dat Ludo dood is? Wat Janine niet weet is dat de 5 verdachten geen eten of drinken krijgen en dat Robert ernstig ziek is. Ludo verzwijgt dit voor haar.
Jack draait compleet door van het ene pilletje dat Lieve hem heeft toegediend. Anita zorgt goed voor hem, maar dat zorgt er wel voor dat Dennis stikjaloers wordt.
Robert is inmiddels doodziek, waardoor Barbara in paniek raakt. Er zit maar 1 ding op; de moordenaar moet bekennen. Barbara ondervraagt Bing en gaat van seconde tot seconde na wat hij op de dag van de moord heeft gedaan. Als Bing vertelt dat hij de kogels in zijn sporttas heeft gedaan en toen is gaan sporten, ziet Morris plots dingen. Hij herinnert zich dingen van de dag van de moord op Ludo. Morris heeft Bing de kogels in zijn tas zien stoppen en heeft vervolgens 5 kogels gejat. De kogels heeft hij daarna in Laura's kantoor in het pistool gestopt...! Morris is de moordenaar!!
Ik geloof het ook wel, maar vond het gewoon raar dat ik er zo van overtuigd was dat ze niet roze warenquote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Frey, jij bent handig met dat soort dingen....kun je dat stukje niet even on line zetten om menige Thomas hier te overtuigen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |