Tskquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:17 schreef Sidekick het volgende:
Goeieavond. Gepwned met lasergamen, onderaan de subtop met karten, gegeten. Zometeen 24.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:43 schreef Aoristus het volgende:
… een krachtige lobby voor de herbouw van het Paleis voor de Volksvlijt, het liefst één in elke provincie.
Herkenbaar iddquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bent een gelegenheidsroker?
Zo ben ik ook begonnen.
http://www.youtube.com/watch?v=1lT2Tq2rC9Iquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Apropos het volgende:
Zoek eens iets opbeurends.
Muziek uit 2001 dan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:55 schreef Apropos het volgende:
Zoek eens iets opbeurends.
Er waren drie man voor mij, dus ik had tijd om eerst te lasergamen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heuj? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb alleen gekart..
Dag A. Nogmaals mijn excuses.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:24 schreef Tuana het volgende:
hallo allen
Het is okquote:
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er waren drie man voor mij, dus ik had tijd om eerst te lasergamen.
Wat is de tegenprestatie?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:38 schreef Tuana het volgende:
Oh ja, als er meer mensen zijn die komende maand een vragenlijst voor mij willen invullen: graag! Stuur dan een mailtje naar scriptie0607@gmail.com met vermelding van je leeftijd en het emailadres waarop je de vragenlijst zou willen ontvangen. Ook voor meer info kan je naar dat adres mailen.
laten we beginnen met een foto in het fotoboek..quote:
Wim T. Schippers voert al jaren offensief om dat lelijke aansteker + luciferdoosje weg te krijgen (de Nederlandsche Bank) om daar het paleis voor Volksvlijt terug te krijgen. Nou, GRAAG!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Samuel Sarphati
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:23 schreef Chowi het volgende:
En daarrrr is Wilders met een nieuwe coupe.
If (strCrimineel = \\\\\\\"Holleeder\\\\\\\") Then goto Paarlberg goto Kroes goto VVDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |