ja, als Balkenende grappig gaat doen, dan is er natuurlijk geen schijn van kansquote:
Dan kijk je niet genoeg TV.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waar is Bos eigenlijk, ik heb 'm al zeker 5 dagen niet op teevee gezien
gelukkig maar, volgens tweakers.net kun je daar autistisch van wordenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dan kijk je niet genoeg TV.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ja, als Balkenende grappig gaat doen, dan is er natuurlijk geen schijn van kans![]()
Waar is Bos eigenlijk, ik heb 'm al zeker 5 dagen niet op teevee gezien
http://www.telegraaf.nl/b(...)emmen_vanaf_16e.htmlquote:Bos bepleit stemmen vanaf 16e
HILVERSUM - De stemgerechtigde leeftijd gaat als het aan PvdA-leider Wouter Bos ligt van 18 naar 16 jaar. Dat zei hij vrijdag desgevraagd tijdens een debat dat was georganiseerd door het NOS Jeugdjournaal.
SP-leider Jan Marijnissen, VVD-voorman Mark Rutte en premier Jan Peter Balkenende deden ook mee aan het debat. De CDA-politicus ziet het idee van Bos niet zitten. Volgens de minister-president is er niets mis met de leeftijd waarop Nederlanders nu naar de stembus mogen.
Het verkiezingsprogramma van de Partij van de Arbeid bevat geen passage over verlaging van de stemgerechtigde leeftijd. Volgens de woordvoerder van Bos staat de PvdA-fractie achter de uitspraak van de fractieleider.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)emmen_vanaf_16e.html
mooi dat hij invalt voor GroenLinks
Ik zat meer te denken aan een jaar of 25.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)emmen_vanaf_16e.html
mooi dat hij invalt voor GroenLinks
Hm, we vinden elkaar op dit punt. Onverwachts.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat een onlogische stelling, dat lijkt me een typisch vvd standpunt, het verlagen van de stemgerechtigde leeftijd
Wat mij betreft wordt dat opgeschroeft naar 25!
VVD zou er misschien het meest van profiteren, als het bericht waar is dat de VVD het populairst is bij jongeren, maar hoe dan ook we stevenen toch wel af op een gerontocratiequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
wat een onlogische stelling, dat lijkt me een typisch vvd standpunt, het verlagen van de stemgerechtigde leeftijd
Wat mij betreft wordt dat opgeschroeft naar 25!
Wat is jouw reden dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm, we vinden elkaar op dit punt. Onverwachts.
Als ik ergens een hekel aan heb...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dus.
Dito. Het was een tvp.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb...
Om een reden te noemen: ik heb de indruk dat de meeste mensen die jonger zijn te weinig weten over het leven.quote:
Nou ja, het was wel een beetje een open deur. Ik had het omschreven als : de meeste mensen beginnen pas een beetje na te denken vanaf hun 25e, als ze hun eerste rekeningen hebben betaald en zien hoe mensen om hen heen reageren op dingen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Om een reden te noemen: ik heb de indruk dat de meeste mensen die jonger zijn te weinig weten over het leven.
Wat is jouw reden?
Dat besef is voor sommigen als een emmer koud water in het gezicht Johanquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:53 schreef Apropos het volgende:
Maar de mensen die pas na hun puberteit beginnen te leven, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |