Nou, we zaten te denken aan een Stephen King film tournamentquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:41 schreef Xessive het volgende:
En Isabeau: was goed!! Wat wordt de volgende? Beste boeken van Clive Barker?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:31 schreef Isabeau het volgende:
Nou, we zaten te denken aan een Stephen King film tournament
quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:03 schreef Silmarwen het volgende:
Oe film ja.Maar dan moet The Shining wel winnen, maar wel degene met Jack Nicholson, al hoewel in de nieuwe de special effects wel goed zijn.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]verkrachting van een briljant verhaal.
Maar goed, bij een Stephen King film tournament wordt het toch Shawshank.
Ook een topper, maar die zal niet winnen in een tournament om de simpele reden dat niet zoveel mensen hem kennen (zowel het verhaal, als de film niet)quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef maduropa het volgende:
[..]
![]()
beste Stephen King verfilming is "Stand by me" (the body)
En ik vond The Green Mile de beste Kingfilm, hoe briljant The Shawshank ook was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:verkrachting van een briljant verhaal.
En het boek vond je niks?! Verrassendquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik vond The Green Mile de beste Kingfilm, hoe briljant The Shawshank ook was.
En dan te bedenken dat het werkelijk een letterlijke verfilming isquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heel raar eigenlijk...het boek vond ik niks aan, ik kon er niet inkomen, het verhaal kon me niet boeienZo bizar! Maar de film vond ik geweldig goed.
quote:Op zondag 12 november 2006 22:25 schreef E.T. het volgende:
The Stand -The Shining
maar hoe ga je een King-film-tournament aanpakken? The Shining er 2x inzetten?
Vond 't wel leuk om zo weer eens alle gelezen King-titels in gedachten door te lopen![]()
En wat bedoel je met 'origineel'?quote:Op zondag 12 november 2006 22:43 schreef BrandX het volgende:
Als we een film-tournament doen, dan wel alleen met de originele films lijkt mij!
![]()
nee hoor, je moet ze er allebei inzetten, maar het toont wel aan dat je twee soorten films hebt.quote:Op zondag 12 november 2006 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als we een film-tournament doen, dan wel alleen met de originele films lijkt mij!
![]()
Bij films is het meestal zo dat het verhaal niet goed gevolgd worden. Maar Jack Nicholson is zo briljant in die filmquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]verkrachting van een briljant verhaal.
En terecht, alhoewel het best een leuke film is, heeft het (bijna) niks te maken met het verhaal. Het is enkel een passage.quote:Op maandag 13 november 2006 08:02 schreef maduropa het volgende:
[..]
En dan zijn er ook films, die niet veel te maken hebben met King maar wel zijn naam hebben (gehad)
voorbeeld is The Lawnmowerman. Na een rechtszaak mochten ze de naam King niet meer gebruiken. Dat soort films mogen dus niet meer meedoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |