Of een stungun kopen ofzo. Ja, dan moet het wel lukken!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Misschien moet je hem vastbinden als hij in slaap gevallen is en daarna zijn nagels knippen.![]()
Ja, dat wel, maar die van jou is daarentegen weer gebruiksvriendelijker en toepasbaar in meer situaties.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als jij nu doodgaat wel.
Die van jou was iig wel stukken origineler!
Right.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben helemaal niet in de stemming om gemene dingen te posten. Foei ik!
zijn er dan winkels open?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
St Maarten..kindertjes..lampionnetjes.. zingen..snoep..
Sorry he. Maar wie weet voel ik me over een half uur wel weer gemeen. Je weet het niet he!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat valt me dan een beetje tegen hoor.
Doe eens niet zo eng. Komt zeker door dat compliment van die wildvreemde?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sorry he. Maar wie weet voel ik me over een half uur wel weer gemeen. Je weet het niet he!
* Twisted_fok knuffel geeft!
Wat overigens niet wil zeggen dat het altijd reteslecht gaat, maar meestal is er altijd wel iets waardoor m'n stemming niet bijzonder uitgelaten is nee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef dawg het volgende:
Cool. Ik ben blij voor je.Oprecht blij, zo vaak zie ik jou niet superopgewekt posten enzo. Nu wel.
Post dat trouwens ook even in mijn topic Ken je dat gevoel.
Is goed topic, goed voor R&P.
Je zou toch eens 'moeten' proberen om dingen wat positiever te bekijken. Maakt je leven zoveel fijner.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat overigens niet wil zeggen dat het altijd reteslecht gaat, maar meestal is er altijd wel iets waardoor m'n stemming niet bijzonder uitgelaten is nee.
Ik neem het even in overweging.
Ik ben de laatste maanden over het algemeen wel positiever al.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Je zou toch eens 'moeten' proberen om dingen wat positiever te bekijken. Maakt je leven zoveel fijner.
Laat je door CVS niet klein krijgen. En ja, ik weet wat het is om echt moe te zijn. Vaak ook nog.
Nou, goed bezig. En dat het langzaam gaat maakt niet uit, toch. Ok, ik ben soms misschien wat overenthousiast, maar dat komt omdat ik me gewoon zoooo goed voel. Net even wat gedichten van een aantal jaar geleden doorgelezen, en ik kan me niet meer voorstellen hoe ik me toen voelde. En dat besef, dat is gewoon magisch.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben de laatste maanden over het algemeen wel positiever al.
Omdat ik toch iets minder moe/ziek ben, dan zeg een half jaar geleden.
Omdat ik iets zekerder begin te worden over mijn eigen kunnen, m.b.t. m'n opleiding.
Het gaat wat langzaam allemaal, maar het komt wel goed. Dat ik DAAR nu eindelijk weer vertrouwen in heb is al heel wat dawg.
Aangezien er een blauw plusje boven je post staat geloof ik niet dat er aan die status al iets is verandert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Q. het volgende:
Kut! Mijn bier is op.
Je weekend is vertraagd!quote:
Weekend is net als de NS: Nooit op tijd en overvol.quote:
Je zit naast Q in de kast?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Oh emm nixxx, naar bed gaan alleen is standaard hier, echt veel verandering zie ik de komende maanden toch niet (en overigens; heb er ook niet echt zin in op dit moment)
Met z'n tweeën is gezelliger dan alleen.quote:
Twist heeft best een grote kast dus!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met z'n tweeën is gezelliger dan alleen.
Lul!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de kans is groter dat zij mij inruilt voor jou!
Hoe is je tweede gesprek gegaan trouwens?
Vrouw -> vrachtwagen lading kleren ->grote kast.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Twist heeft best een grote kast dus!
Ik zou niet beledigd zijn als Plato als mijn meerdere werd beschouwd. Plato is goed!quote:
dat zegt wat over jouquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou niet beledigd zijn als Plato als mijn meerdere werd beschouwd. Plato is goed!
Dat ik mensenkennis heb ja!quote:
en dat je niet snel beledigd bentquote:
* Hime valt van stoel...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon in een Hello Kitty museum onderhand...![]()
Ook dat!quote:
Gelukkig ben ik niet snel beledigd!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Hime het volgende:
[..]
* Hime valt van stoel...
De leugenaar
verlaat hem !!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Hime het volgende:
[..]
* Hime valt van stoel...
De leugenaar
Hoe poetischquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Weekend is net als de NS: Nooit op tijd en overvol.
ha lieveheersbeestjequote:Op vrijdag 10 november 2006 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
'lo.
Misschien heeft hij een koosnaampje voor je poes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Hime het volgende:
[..]
* Hime valt van stoel...
De leugenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |