Waar is je webcam?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanavond kruip ik erop. Beloofd.
OMG! Laat dat maar niet aan Hime zien...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja.
Dan bij deze een mooi cadeautje voor _Cara_ om het goed te maken (en een goed excuus om te komen installeren):
[afbeelding]
Misschien is dit nog wel wat voor Litpho:quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hello kitty hdd![]()
Het bestaat echt.![]()
Die was bekend, ja, maar omdat het een meisjesgitaar is, is het een wat kleiner instrument, dunnere hals, etc. en daar zijn mijn handen te groot voor om echt comfortabel op te spelen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dit nog wel wat voor Litpho:
[afbeelding]
CL is er ook weg van?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:30 schreef Q. het volgende:
*fap*fap*
Je bent dan ook geen Japans schoolmeisje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Godlike02 het volgende:
Wat is er toch leuk aan die kut poes
ik heb dat even gemist geloof ik![]()
Je bent dan ook geen meisje/vrouw om dat leuk te vinden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Godlike02 het volgende:
Ik woon in een Hello Kitty museum onderhand...quote:
Ik kan japanse schoolmeisjes wel geil vinden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen Japans schoolmeisje.
Daar ben je zelf bij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon in een Hello Kitty museum onderhand...![]()
Vrijdag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:35 schreef _Cara_ het volgende:
*ik moest lachen...
(er komt nix zinnigs meer uit mn handen..)
Kwestie van geven en nemen... Ik geef haar de gelegenheid en ik neem haar...quote:
quote:
De nieuwe Warhammerserie dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:32 schreef Godlike02 het volgende:
gevaarlijke poezen...ze zien er lief uit.. maar..quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van geven en nemen... Ik geef haar de gelegenheid en ik neem haar...
Nu ook gevaarlijk voor mannen zonder bindingsangst.quote:
Warhammerquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
De nieuwe Warhammerserie dan?
[afbeelding]
Ikke niet.. springlevend..quote:
Ik zie dat de koffie die door mij en Air jouw kant op is gewenst is aangekomen?quote:
Ja, het wordt tijd dat er een vrijgezellenbevrijdingsfront komt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vrijgezellen over het hoofd gezien worden hebben we ons intussen bij neergelegd, maar gewoon recht door ons heen kijken gaat te ver.
Wij hebben ook gevoel, hóóór.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat de koffie die door mij en Air jouw kant op is gewenst is aangekomen?
Met smaak nog wel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Is prima aangekomen, en heb m met smaak opgedronken...![]()
Twist!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Hallo!
Wees blij dat ik dezequote:Op vrijdag 10 november 2006 17:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Wil je die vork niet zo op me richten Plato?
Zorg er dan ook voor dat hij eindelijk die kast eens uitkomt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Wacht maar tot ik m'n zweep uit de kast haal! Moet ik eerst Q even verschuiven in die kast, hij zit in de weg.
Ik ben bang dat ie m'n ogen uitkrabt als ik dat probeer. De trut.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zorg er dan ook voor dat hij eindelijk die kast eens uitkomt.![]()
Ja en het is goed gebruik om dan massaal de grens over te trekken om Belgische vrouwen af te tuigen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:47 schreef sararaats het volgende:
is 11 november bij jullie een feestdag?
Knip zijn nagels dan van te voren! Ik vind die lange gelakte nagels sowieso niks voor Q.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie m'n ogen uitkrabt als ik dat probeer. De trut.
Ik weet even niet of die opmerking nou aardiger of gemener is dan degene die ik zelf in gedachten had.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en het is goed gebruik om dan massaal de grens over te trekken om Belgische vrouwen af te tuigen.
Post het maar, dan kunnen we vergelijken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet even niet of die opmerking nou aardiger of gemener is dan degene die ik zelf in gedachten had.![]()
![]()
Zie maar eens iemands nagels te knippen als diegene klaarstaat om een catfight te beginnen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Knip zijn nagels dan van te voren! Ik vind die lange gelakte nagels sowieso niks voor Q.
St Maarten..kindertjes..lampionnetjes.. zingen..snoep..quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:47 schreef sararaats het volgende:
is 11 november bij jullie een feestdag?
Als jij nu doodgaat wel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Post het maar, dan kunnen we vergelijken.![]()
Je hebt een punt. Misschien moet je hem vastbinden als hij in slaap gevallen is en daarna zijn nagels knippen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zie maar eens iemands nagels te knippen als diegene klaarstaat om een catfight te beginnen.
Denk nou eens na Plato!
Of een stungun kopen ofzo. Ja, dan moet het wel lukken!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Misschien moet je hem vastbinden als hij in slaap gevallen is en daarna zijn nagels knippen.![]()
Ja, dat wel, maar die van jou is daarentegen weer gebruiksvriendelijker en toepasbaar in meer situaties.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als jij nu doodgaat wel.
Die van jou was iig wel stukken origineler!
Right.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben helemaal niet in de stemming om gemene dingen te posten. Foei ik!
zijn er dan winkels open?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
St Maarten..kindertjes..lampionnetjes.. zingen..snoep..
Sorry he. Maar wie weet voel ik me over een half uur wel weer gemeen. Je weet het niet he!quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat valt me dan een beetje tegen hoor.
Doe eens niet zo eng. Komt zeker door dat compliment van die wildvreemde?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sorry he. Maar wie weet voel ik me over een half uur wel weer gemeen. Je weet het niet he!
* Twisted_fok knuffel geeft!
Wat overigens niet wil zeggen dat het altijd reteslecht gaat, maar meestal is er altijd wel iets waardoor m'n stemming niet bijzonder uitgelaten is nee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:14 schreef dawg het volgende:
Cool. Ik ben blij voor je.Oprecht blij, zo vaak zie ik jou niet superopgewekt posten enzo. Nu wel.
Post dat trouwens ook even in mijn topic Ken je dat gevoel.
Is goed topic, goed voor R&P.
Je zou toch eens 'moeten' proberen om dingen wat positiever te bekijken. Maakt je leven zoveel fijner.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat overigens niet wil zeggen dat het altijd reteslecht gaat, maar meestal is er altijd wel iets waardoor m'n stemming niet bijzonder uitgelaten is nee.
Ik neem het even in overweging.
Ik ben de laatste maanden over het algemeen wel positiever al.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Je zou toch eens 'moeten' proberen om dingen wat positiever te bekijken. Maakt je leven zoveel fijner.
Laat je door CVS niet klein krijgen. En ja, ik weet wat het is om echt moe te zijn. Vaak ook nog.
Nou, goed bezig. En dat het langzaam gaat maakt niet uit, toch. Ok, ik ben soms misschien wat overenthousiast, maar dat komt omdat ik me gewoon zoooo goed voel. Net even wat gedichten van een aantal jaar geleden doorgelezen, en ik kan me niet meer voorstellen hoe ik me toen voelde. En dat besef, dat is gewoon magisch.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben de laatste maanden over het algemeen wel positiever al.
Omdat ik toch iets minder moe/ziek ben, dan zeg een half jaar geleden.
Omdat ik iets zekerder begin te worden over mijn eigen kunnen, m.b.t. m'n opleiding.
Het gaat wat langzaam allemaal, maar het komt wel goed. Dat ik DAAR nu eindelijk weer vertrouwen in heb is al heel wat dawg.
Aangezien er een blauw plusje boven je post staat geloof ik niet dat er aan die status al iets is verandert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef Q. het volgende:
Kut! Mijn bier is op.
Je weekend is vertraagd!quote:
Weekend is net als de NS: Nooit op tijd en overvol.quote:
Je zit naast Q in de kast?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Oh emm nixxx, naar bed gaan alleen is standaard hier, echt veel verandering zie ik de komende maanden toch niet (en overigens; heb er ook niet echt zin in op dit moment)
Met z'n tweeën is gezelliger dan alleen.quote:
Twist heeft best een grote kast dus!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met z'n tweeën is gezelliger dan alleen.
Lul!quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de kans is groter dat zij mij inruilt voor jou!
Hoe is je tweede gesprek gegaan trouwens?
Vrouw -> vrachtwagen lading kleren ->grote kast.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Twist heeft best een grote kast dus!
Ik zou niet beledigd zijn als Plato als mijn meerdere werd beschouwd. Plato is goed!quote:
dat zegt wat over jouquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou niet beledigd zijn als Plato als mijn meerdere werd beschouwd. Plato is goed!
Dat ik mensenkennis heb ja!quote:
en dat je niet snel beledigd bentquote:
* Hime valt van stoel...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon in een Hello Kitty museum onderhand...![]()
Ook dat!quote:
Gelukkig ben ik niet snel beledigd!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Hime het volgende:
[..]
* Hime valt van stoel...
De leugenaar
verlaat hem !!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Hime het volgende:
[..]
* Hime valt van stoel...
De leugenaar
Hoe poetischquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Weekend is net als de NS: Nooit op tijd en overvol.
ha lieveheersbeestjequote:Op vrijdag 10 november 2006 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
'lo.
Misschien heeft hij een koosnaampje voor je poes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:36 schreef Hime het volgende:
[..]
* Hime valt van stoel...
De leugenaar
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet snel beledigd!![]()
Dat was in zijn geheel niet mijn intentiequote:be·le·di·gen
overgankelijk werkwoord; beledigde, heeft beledigd; afleiding(en): belediging
(iemand) pijnlijk treffen in zijn eergevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |