Campina Fruitmelk. Staat vlak naast de melk. Niet te missen ;-)quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ging trouwens nav dit topic naar de super om bananenmelk te kopen.. Ik kwam met van alles en nog wat thuis, behalve bananenmelk
Ik weet het, ik vind het ook lekker.. Maar ik was vergeten waar ik voor ging en kwam dus met andere zooi thuisquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:06 schreef Mryc het volgende:
[..]
Campina Fruitmelk. Staat vlak naast de melk. Niet te missen ;-)
tsquote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik weet het, ik vind het ook lekker.. Maar ik was vergeten waar ik voor ging en kwam dus met andere zooi thuis
Ik maak nooit lijstjesquote:Op woensdag 30 september 2009 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ts![]()
nooit zonder boodschappenlijstje naar de supermarkt gaan. ik hoop dat je er van hebt geleerd tante!
tja, het is gewoon een nieuw drankje met dezelfde naam als de echte tjolkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef CySt het volgende:
Tjolk ligt weer in de schappen! Vandaag even langs de Jumbo geweest (daar is het alleen nog te krijgen) en alle smaken gekocht om te proberen. Ze hebben nu ook een actie dat je het aankoopbedrag terug krijgt, dus gratis testen..
Klopt, ik las wel dat ze de oude smaken ook nog zouden gaan produceren, maar die zijn alleen via internet te koop.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, het is gewoon een nieuw drankje met dezelfde naam als de echte tjolk
quote:
quote:Ik vermoed dat het vanaf de late jaren '70 tot ergens eind jaren '80 in de markt is geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |