Heb je je PMinbox wel geactiveerd?quote:De inbox "paddokingnr1" is niet beschikbaar
Ik stuur nooit kerstkaarten hè.quote:Op zondag 12 november 2006 19:54 schreef Maerycke het volgende:
Vallen de bekenden in dit topic dan nog wel onder 'hardly known'? vraag ik me af.
Ik snap de gedachte erachter, maar de RAOK zelf wordt zo niet helemaal gevolgd denk ikquote:
Daarom is dit topic er, merendeel van de users ken ik niet, zitten wel enkele bij die ik weleens gemeet heb. Komen ook steeds meer bij die ik ook niet via/opFok! ken.quote:Op zondag 12 november 2006 19:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte erachter, maar de RAOK zelf wordt zo niet helemaal gevolgd denk ik*mierenneukmode*
Allemaal aanmelden dus!quote:Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daarom is dit topic er, merendeel van de users ken ik niet, zitten wel enkele bij die ik weleens gemeet heb. Komen ook steeds meer bij die ik ook niet via/opFok! ken..
Zou het lukken met alle kaarten?quote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef melonovy het volgende:
Ga je deze actie nu ook combineren met het andere experiment? Post versturen zonder echte postzegels.
Heb je mijn PM niet gehad?quote:Op zondag 12 november 2006 22:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou het lukken met alle kaarten?.
Svensational, Dutcherrorist, Sbientje, Q, SpecialGuest, MoChe en Melovony aan de lijst toegevoegd!
Oh jawel hoor!quote:Op zondag 12 november 2006 23:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je mijn PM niet gehad?
Hij staat weer aan, een aardig iemand heeft een tijdje geleden zitten achter de pcquote:Op zondag 12 november 2006 11:10 schreef PeRi het volgende:
Paddoking ik heb geen PM van je ontvangen?.
-edit-
[..]
Heb je je PMinbox wel geactiveerd?
Ik heb ook geen mail gehad gister, ook niet in mn ongewenste post? Maar wel je PM nu!quote:Op zondag 12 november 2006 23:36 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Hij staat weer aan, een aardig iemand heeft een tijdje geleden zitten achter de pc![]()
Had trouwens een mailtje gestuurd![]()
als je mn strafport terug betaaldquote:Op zondag 12 november 2006 22:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou het lukken met alle kaarten?.
Svensational, Dutcherrorist, Sbientje, Q, SpecialGuest, MoChe en Melovony aan de lijst toegevoegd!
weetje he, ik wil geen kerstkaartje van je, stort dat geld maar op ElisaB's rekening voor de actie Fok! voor FOK!quote:
Dat mag ook! Als er meer mensen dat willen mag dat natuurlijk ook, ik noteer 't even apart en stort ik dat tegen het einde van de Fok! voor FOK actie op Elisa's rekening.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:53 schreef gateway het volgende:
[..]
weetje he, ik wil geen kerstkaartje van je, stort dat geld maar op ElisaB's rekening voor de actie Fok! voor FOK!
top!quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat mag ook! Als er meer mensen dat willen mag dat natuurlijk ook, ik noteer 't even apart en stort ik dat tegen het einde van de Fok! voor FOK actie op Elisa's rekening..
Is goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat mag ook! Als er meer mensen dat willen mag dat natuurlijk ook, ik noteer 't even apart en stort ik dat tegen het einde van de Fok! voor FOK actie op Elisa's rekening..
Waar blijft je PM? Dan zal ik er eens over na denken.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:58 schreef Misstique het volgende:
Ik wil ook wel een kaartje, mits met persoonlijke boodschap..
Oops.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waar blijft je PM? Dan zal ik er eens over na denken..
Ik heb de eerste nu al binnen.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:35 schreef PeRi het volgende:
Wat is eigenlijk een ethisch verantwoorde periode om kerstkaarten te versturen?
Nu al?quote:
Ik heb er wel al een verstuurd die naar het buitenland moet, naar sbientje. Die vertrouwde de Noorse TNT niet zoquote:Op woensdag 6 december 2006 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens heb ik er zelf al één verstuurd zo rond half juni.
Na Sinterklaas en voor kerst echt begint is het versturen verantwoord.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:35 schreef PeRi het volgende:
Wat is eigenlijk een ethisch verantwoorde periode om kerstkaarten te versturen?
Maar daar zit zoveel tijd tussen en ik zelf irriteer me dr bijvoorbeeld mateloos aan als ik op 6 dec een kerstkaart krijg.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:23 schreef melonovy het volgende:
[..]
Na Sinterklaas en voor kerst echt begint is het versturen verantwoord.
Op het moment precies 40.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef seekfaM het volgende:
op hoeveel kaarten zit je nu, die je gaat versturen?
Ja, wel iedereen een persoonlijke boodschap natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 10:58 schreef Misstique het volgende:
Ik wil ook wel een kaartje, mits met persoonlijke boodschap..
Das wel erg ver hè, wordt een beetje duur voor me, ben ook maar een arm studentjequote:Op woensdag 13 december 2006 17:43 schreef pinkelmans het volgende:
Ik wil ook wel een kaartje hoor, naar Curaçao.. haha, kan dat nog? :p
Niet allemaal.. Maar ik heb wel geprobeerd de teksten te variëren, telt dat ookquote:Op donderdag 14 december 2006 11:30 schreef melonovy het volgende:
Hoeveel bevatten een persoonlijke boodschap?
The unlucky onequote:Op donderdag 14 december 2006 20:12 schreef sbientje het volgende:
ik had er een in een paarsche envelop! met pinguins volgens mij!geen persoonlijke boodschap, en die vind ik altijd zo leuk!
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
The unlucky one.
.
[afbeelding]
Daar gingen ze! Een voor een.
Toch niet helemaalquote:Op donderdag 14 december 2006 22:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
mijn naam en adres
En neequote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog niets in de bus volgens mij even vragen :p
Kerstdrukte.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:37 schreef PeRi het volgende:
* PeRi note zet bij TNT Post..
Das dus niet in 1 dag.!
Dan nog armerquote:Op donderdag 14 december 2006 08:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Das wel erg ver hè, wordt een beetje duur voor me, ben ook maar een arm studentje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |