Die ga ik een keertje proberen..quote:Op donderdag 9 november 2006 18:52 schreef Drugshond het volgende:
Simpel topic.
Pak een kerstkaart (of iets low-profile/dergelijks) en plak er in plaats van een gewone postzegel een bezine of een spaarzegel erop. Je zult versteld staan dat die kaart gewoon netjes wordt afgeleverd bij het adres.
Als je geen kerstkaarten meer hebt kun je ook bierviltjes versturen met geldige adres gegevens. Maar dan zou ik er wel een echte postzegel erop doen. Omdat zo'n bierviltje niet zomaar geaccepteerd wordt door de machine van TPG-post. Bierviltje komt ook gewoon netjes aan op het beloofde adres.
Let Us know.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Zou het?
Morgen ga ik even paar brieven naar mezelf sturen met een c1000 zegel en de andere verzin ik nog wel. Resultaat zal ik zaterdag openbaar maken
Straks komen ze met... je kan zonder te betalen de appie uit lopen..... ik ga het nu proberenquote:
Overdrijf het anders even, maak verder een mooie vergelijking en moraalridder even verder.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:23 schreef rieski het volgende:
[..]
Straks komen ze met... je kan zonder te betalen de appie uit lopen..... ik ga het nu proberen![]()
Jesus..... ik heb het over een postzegel. Stop making sense.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:23 schreef rieski het volgende:
[..]
Straks komen ze met... je kan zonder te betalen de appie uit lopen..... ik ga het nu proberen![]()
Slim...quote:Op donderdag 9 november 2006 19:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Je kunt ook jouw adres op de voorkant schrijven en het adres van de geadresseerde op de achterkant.
Wanneer ze zien dat er geen postzegel op zit sturen ze het terug naar het adres op de achterkant (return-2-sender)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |